هنوز شانس قهرمانی داریم و تلاش می کنیم؛

مسلمان: برای فصل آینده هنوز باشگاه صحبتی نکرده

محسن مسلمان معتقد است در دو هفته آینده اتفاقات زیادی ممکن است رخ دهد که سبب تغییر قهرمان لیگ شود.

به گزارش ورزش سه، محسن مسلمان هافبک تیم فوتبال سپاهان پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل ماشین سازی تبریز در جمع خبرنگاران، گفت: خدا را شاکریم که توانستیم بازی را ببریم، از همه هوادارانی که از تیم حمایت کردند، تشکر می‌کنم. داوری خوبی در این بازی شاهد بودیم.

مسلمان در مورد شانس قهرمانی سپاهان بیان کرد: در فوتبال اتفاقات زیادی رخ می دهد. دو هفته دیگر باقی مانده و پرسپولیس باید دو دیدار پایانی خود را پیروز شود تا قهرمانی را کسب کند. سپاهان شانس قهرمانی دارد و همه تلاشمان را می‌کنیم تا قهرمان شویم و اگر نشد، برای سهمیه تلاش می‌کنیم.


بازیکن تیم فوتبال سپاهان در خصوص بازی هفته آینده تیمش مقابل پدیده، خاطرنشان کرد: یکی از سخت‌ترین بازی‌هایمان مقابل این تیم است چرا که پدیده یک تیم خیلی خوب و منسجم است.


مسلمان در مورد شرایطش برای فصل آینده هم عنوان کرد: هنوز از جانب باشگاه سپاهان برای فصل آینده با من صحبتی نشده است. باید فصل تمام شود تا درباره فصل آینده فکر کنیم.


هافبک فصل گذشته پرسپولیس در مورد شرایط طلایی پوشان افزود: تیم سپاهان پارسال جایگاه خوبی نداشت و امسال با گرفتن سهمیه پیشرفت خوبی داشته است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان