ابهام در ادامه حضور طارمی، رامین و ابراهیمی

پایان فصل برای لژیونرهای ایرانی قطر

با شکست در مرحله یک چهارم نهایی کاس امیر، فصل فوتبالی لژیونرهای ایرانی حاضر در قطر با تلخی به پایان رسید.

به گزارش "ورزش سه"، چهره چهار تیم صعود کننده به نیمه نهایی آخرین جام معتبر باقی ماند در فوتبال قطر مشخص شد، چهار تیمی که هیچ کدام ستاره ایرانی در اختیار ندارند تا به این ترتیب فصل فوتبالی برای این لژیونرها به تلخی پایان یافته و آنها در مسیر بازگشت قرار بگیرند.


الغرافه با مهدی طارمی در مصاف دشوار با السد بار دیگر 4-2 شکست خورد. در این بازی طارمی یکی از دو گل تیمش را وارد دروازه قهرمان لیگ ستارگان کرد اما با این وجود انتقادها از او و دیگر ستاره های خارجی الغرافه ادامه داشت تا ادامه همکاری با مهاجم ایرانی خیلی دور از انتظار باشد. قرارداد طارمی با الغرافه به پایان رسید و حالا او به عنوان بازیکن آزاد یکی از سوژه های اصلی بازار تابستانی خواهد بود.


الشحانیه با رامین رضائیان مقابل الدحیل، رقیب دوشنبه شب استقلال در گروه مرگ آسیا با دو گل شکست خورد. ملی پوش ایرانی در این بازی نتوانست همچون جدال با المرخیه تاثیرگذار باشد و در نهایت هم با مصدومیتی نسبتا شدید روبرو شد که شایعاتی در قبال احتمال جراحی و دوری طولانی مدت را برای رامین در پی داشت. رضائیان که قراردادش بعد از این بازی تمام شد خود تمایل زیادی برای تمدید و ادامه کار با الشحانیه دارد از همین رو باید دید این اتفاق رخ می دهد یا نه؟


الاهلی با امید ابراهیمی در جدالی پرفراز و نشیب میان تیم های شگفتی ساز این فصل لیگ ستارگان با نتیجه 3-2 مغلوب السیلیه شد تا از راهیابی به نیمه نهایی کاس امیر بازبماند. امید در این مصاف به عنوان زوج نایجل دی یونگ هلندی تلاش فراوانی برای ممانعت از شکست داشت اما شاگردان آلاباریا اسپانیایی در نهایت اسیر اشتباه فردی یکی از مدافعان خود شدند تا بازی را واگذار کنند. امید هم مثل دو لژیونر قبلی قراردادش به پایان رسید اما بندی وجود دارد که می تواند حضور او در قطر را به سال دوم بکشاند که این منوط به تمایل باشگاه در حفظ این بازیکن خواهد بود.


مرتضی پورعلی گنجی اما شرایط متفاوتی نسبت به سایر لژیونرهای حاضر در دوحه دارد. این بازیکن هم با شکست العربی در ضیافت پنالتی ها مقابل الریان عملا پرونده این فصل برایش بسته شد اما قرارداد طولانی مدت و سه ساله او با العربی، دیگر دغدغه ای پیش روی این مدافع ملی پوش نخواهد گذاشت. پورعلی گنجی در مصاف با الریان یکی از سخت ترین تجربیات خود را پشت سر گذاشت به خصوص در مصاف با زوج سرشناس خط حمله الریانی ها(سوریا و ریواس) که جنجال هایی نیز برای او در پی داشت.


فصل فوتبالی ستاره های ایرانی شاغل در قطر در حالی بسته شد که همه آنها در جشن بهترین های سال فوتبال قطر حضور داشتند. قرار گرفتن نام آنها در میان 32 بازیکن انتخاب شده برای دریافت تندیس بهترین های فصل همین طور قرار گرفتن در تیم منتخب نشان از سطح بالای فنی این بازیکنان داشت گرچه در پایان دست هیچ یک به این تندیس نرسید اما قطعا در سرنوشت سال آتی آنها تاثیرگذار خواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان