صورت زخمی در حوالی قطر

الدحیل یا السد؛ مقصد ریبری کدام است

ستاره فوتبال جهان، تیم ملی فرانسه و باشگاه بایرن مونیخ قصد دارد برای ادامه فوتبالش به خلیج فارس بیاید.

به گزارش" ورزش سه" از چندی قبل که صحبت از جدایی فرانک ریبری مهاجم مطرح فوتبال فرانسه و جهان به گوش می رسید مقصد های مختلفی برای او پیش بینی می شد اما آنچه به نظر می رسد، این شماره هفت استثنایی باشگاه بایرن مونیخ قصد دارد فوتبالش را در حاشیه خلیج فارس ادامه بدهد.


براساس اخبار منتشره در روزهای گذشته گفته می شد که باشگاه السد قطر به دنبال جذب این بازیکن است چرا که قرار است ژاوی در سال آینده از زمین مسابقه به نیمکت آمده و هدایت این تیم قطری را به عهده بگیرد. براساس این خبر گفته می شد که ریبری قرار است جانشین ژاوی هرناندز در السد شود اما حالا صورت زخمی با یک پیشنهاد وسوسه کننده دیگری از سوی قطری ها مواجه شده است. باشگاه الدحیل یکی دیگر از باشگاه های ثروتمند فوتبال قطر نیز مشتری جدی فرانک ریبری است و حالا به نظر می رسد رقابت جدی از هم اکنون میان دو باشگاه قطری برای جذب یکی از بهترین ستاره های فوتبال جهان در سال های اخیر آغاز شده است.


اینکه ریبری به الدحیل می پیوندد یا السد می تواند به این معنا باشد که در لیگ قهرمانان سال های آینده شاهد تقابل تیم های ایرانی با این ستاره سرشناس باشند.


تا قبل از این بازیکنانی مثل ژاوی هرناندز، گابی و ساموئل اتوئو به فوتبال قطر آمده اند و این در حالی است که مجموعه ای از ستاره های سابق فوتبال جهان نیز در حال حاضر در باشگاه های آسیایی توپ می زنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان