آخرین اخبار و اظهار نظرها از اردوی رقیب استقلال

آقای گل آسیا از آزادی می ترسد !

یکی از سایت های قطری در آستانه دیدار دو تیم استقلال و الدحیل &#۱۶۰;با ارائه گزارشی به تحلیل این دیدار حساس پرداخته است.


 به گزارش "ورزش سه"، سایت  الرایه قطر درآستانه دیدار حساس دو تیم استقلال و الدحیل طی گزارشی با اشاره به آخرین تمرین این تیم در ورزشگاه آزادی علاوه بر اسماعیل احمد هافبک این تیم  با دو تن از بهترین بازیکنان این تیم قطری گفتگویی انجام داده است .

تیم فوتبال الدحیل روز گذشته به تهران آمد جایی که برای رسیدن به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا از گروه B این رقابت ها  به یک برد یا یک تساوی در برابر استقلال  احتیاج دارد. در این  گروه ها در حال حاضر الهلال عربستان با 9 امتیاز در صدر گروه قراردارد و الدحیل و استقلال و العین به ترتیب با 7 ،4، و 2 امتیاز به ترتیب در جایگاه بعدی هستند .

این دیدار ساعت 18:30 در ورزشگاه  78 هزار نفری آزادی برگزار خواهد شد و نماینده ایران قصد دارد به کمک این ورزشگاه  که به احتمال زیاد مملو از تماشاگر خواهد بود  الدحیل را شکست دهد.

روز گذشته هیئتی به سرپرستی فرج المری مدیر ورزشی این باشگاه وارد تهران  شده است. این تیم شامل 18 بازیکن است که  قصد دارند با جاه طلبی خودشان از حیثیت فوتبال قطر دفاع کنند.  علاوه بر این 18 نفر روی فاریا به عنوان  سرمربی ، اسماعیل احمد به عنوان مدیر تیم، و محمد رهبری بشیر  مدیر رسانه ای در این هیئت حضور دارند .


آخرین تمرین 


 الدحیل امشب  در ورزشگاه آزادی اخرین تمرین خود را برای آمادگی هر چه بیشتر برای رویارویی مقابل استقلال انجام می دهد . این تیم قبل از آنکه بخواهد اعضای تیم را خسته کند قصد دارد بیشتر اعضای تیم را به جو ورزشگاه آزادی آشنا کند . فاریا  به خوبی می داند با توجه به فشردگی بازی هایی که الدحیل در یک ماه اخیر داشته است و همچنین با توجه به اینکه در انتهای فصل خستگی بازیکنان بیشتر از هر زمان  دیگری است فشار زیادی نیاورد.


 فاریا تمرین یک ساعته خود را به دور از چشم رسانه ها برگزار خواهد کرد تا آنها متوجه اهداف این تیم نشوند . آنها در 9 بازی اخیر خودشان 26 گل به ثمر رسانده اند که فاریا  دوست ندارد دستش را برای کسی رو کند .

اسماعیل احمد : استقلال به هوادارانش وابسته است 


اسماعیل احمد یکی از اعضای هیئت مدیره این تیم در ارتباط با این دیدار گفت:« از اهمیت و دشواری این دیدار کاملا اطلاع داریم و درعین حال می دانیم نماینده ایران به دنبال این است تا با پیروزی در این دیدار شانس صعود خودش را افزایش دهد. ما هم در این بازی برای بردن به میدان می آییم و برای ما چندان فرقی نمی کند که  به عنوان تیم چندم از گروهمان صعود کنیم .
 وی در ادامه افزود : با توجه به جمعیت زیادی که به ورزشگاه خواهد آمد قصد داریم که یک دیدار باشکوه را به نمایش بگذاریم و می دانیم نماینده ایران تا چه حدی به این امر وابسته است. البته تمام بازیکنان ما تجربه حضور در چنین بازی هایی با تعداد تماشاگر بالا را دارند . با اعتماد به نفس کافی پا به میدان بازی فردا خواهیم گذاشت و باید تمرکز خودمان را از ابتدا تا انتهای بازی حفظ کنیم و سعی کنیم از موقعیت هایمان در این بازی نهایت استفاده را ببریم .

مادیبو: می خواهیم از شانس صعودمان دفاع کنیم 


عاصم مادیبو، هافبک الدحیل پیش از دیدار با استقلال گفت: « ما در آمادگی کامل به سر می بریم تا از شانس خود برای صعود به مرحله بعد دفاع کنیم. ما در بازی رفت موفق شدیم استقلال را با 3 گل شکست دهیم و در بازی فردا نیز تلاش می کنیم تا نتیجه مطلوب را کسب کنیم و به راه یابی به مرحله بعد به دوحه برگردیم.»


وی درادامه گفت :« ما  بعد از رسیدن به مرحله  نیمه نهایی امیر قطر از روحیه بالای برخورداریم و الان هم می خواهیم به مرحله حذفی لیگ قهرمانان برسیم .»


معز علی : بازی در آزادی همیشه سخت است 


 همچنین المعز علی، ستاره سرشناس و کلیدی الدحیل که دیدار رفت را از دست داد درباره بازی برگشت برابر استقلال، گفت: بازی بسیار سخت و حساسی برابر استقلال پیش رو داریم. بازی ما برابر تیم خوبی است. آن‌ها میزبان هستند و برابر هواداران خودی بازی می‌کنند و این کار ما را سخت می‌کند ضمن آنکه بازی در ورزشگاه آزادی همیشه سخت است .»


او ادامه داد:« می‌خواهیم به بازی‌های خوب خود برای صعود از این گروه ادامه دهیم و آماده این بازی حساس هستیم. بازیکنان از نظر روحی در شرایط خوبی قرار دارند و این باعث می‌شود تا عملکرد بهتری از خود نشان دهیم. امیدوارم که نتیجه لازم را به دست آوریم و به دور بعد راه پیدا کنیم.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان