کار ویژه ای برای مردم سیل زده انجام می دهیم؛

افشین: رقابت با شیمبا و مسی سخت و نزدیک است

مهاجم تیم فولاد خوزستان از تلاش حداکثری این تیم برای پیروزی در بازی این هفته مقابل ذوب آهن سخن می گوید. او همچنین برای مردم سیل زده خوزستان برنامه های ویژه ای دارد.

به گزارش ورزش سه، آرش افشین که در هفته های اخیر یکی از مهره های خوب تیم فولاد بوده، درباره شرایط فعلی این تیم گفت: شرایط تیم خدا را شکر خوب است. در بازی مقابل پیکان نمایش خوبی داشتیم و می توانستیم برنده از زمین خارج شویم. موقعیت های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کردیم اما متاسفانه پیروز نشدیم.

او در مورد اینکه نتایج اخیر فولاد در ورزشگاه جدید فولاد آره نا از سطح انتظار پایین تر بوده است، گفت: عامل اصلی این مسئله بدشانسی است. اصلا بحث این ورزشگاه و آن ورزشگاه نیست. وقتی موقعیت های ما راهی به داخل دروازه حریفان پیدا نمی کند، چنین سوالاتی پیش می آید. اما اگر حملات ما به گل منجر می شد، این بحث ها نبود. ما بازی های خوبی انجام داده ایم و انشاالله در بازی های آینده توپ هایمان بیشتر به گل تبدیل شود.

افشین درباره دیدار پیش روی فولاد برابر ذوب آهن اظهار داشت: بازی سختی مقابل ذوب آهن خواهیم داشت. می دانیم که ذوبی ها تیم خوبی دارند و نتایج خوبی در هفته های اخیر کسب کرده اند. اما ما برای کسب بهترین نتیجه به اصفهان می رویم و می خواهیم با تکیه بر دانش آقای قطبی و روحیه ای که به بازیکنان داده، به پیروزی برسیم.

وی افزود: شاید فکر کنید از نظر جدولی این بازی حساسیت ندارد، اما برای ما بسیار مهم است که ذوب آهن را شکست دهیم و در بهترین جایگاهی که می توانیم، در پایان فصل قرار بگیریم. آقای قطبی هم به ما این موضوع را تاکید کرده است. مهم نیست که به سهمیه آسیا نمی رسیم. فقط برای برد می جنگیم.

افشین پیرامون تقابل با علی منصوریان که مربی پیشین او بود، خاطرنشان کرد: این رویارویی برای من خاص نیست. من با آقای منصوریان کار کرده ام و همیشه او را دوست دارم. امیدوارم هرجا هست، موفق باشد.

وی در ادامه درباره قرار گرفتن در ترکیب اصلی فولاد گفت: کار سختی دارم. فولاد مهاجمان خوب و آماده ای دارد و به همین دلیل رقابت نزدیک است. من تابع نظر سرمربی هستم و هر زمانی که او بخواهد، تمام توانم را می گذارم تا وظیفه ام را به درستی انجام دهم.

اما حادثه دردناک سیل، بهانه آخرین سوال از مهاجم تیم فولاد شد. آرش افشین درباره این اتفاقات و حال و هوای استان خوزستان گفت: متاسفانه سیل در خوزستان و چند استان دیگر باعث شد زندگی تعداد زیادی از خانواده ها زیر آب برود و روزهای بدی برایشان رقم بخورد. در این مدت مردم سیل زده شرایط بدی داشتند. من در این مدت کاری را برای مردم خوزستان شروع کرده ام که فوتبالیست ها نیز در آن کمک کرده و می کنند. فعلا نمی خواهم زیاد درباره اش توضیح بدهم و در آینده بیشتر از آن خواهم گفت. تنها هدف ما این است که در جبران خسارت های وارد شده بر مردم، کمک کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان