میزان گزارش می‌دهد

رسیدگی به پرونده سرقت مسلحانه در خیابان نیروی دریایی تهران / متهم انکار کرد

متهم پرونده سرقت مسلحانه از راننده تاکسی در خیابان نیروی دریایی در حالی مدعی شد که در زمان وقوع سرقت در تهران نبوده است که همدستان وی در اظهارات خود مدعی شدند وی در انجام سرقت نقش داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، 24 مردادماه سال 96 پلیس در جریان ضرب و جرح مرد میانسالی قرار گرفت.

تحقیقات پلیس حکایت از آن داشت که مرد میانسال که مورد ضرب و جرح قرار گرفته یک راننده تاکسی است و در خیابان نیروی دریایی توسط افرادی با چاقو از ناحیه سر و گردن مورد ضرب و جرح قرار گرفته و خودروی وی نیز به سرقت رفته است.

راننده تاکسی در ادامه ضمن طرح شکایت مدعی شد که توسط سه نفر که با آن‌ها اختلاف مالی داشته مورد ضرب و جرح قرار گرفته است.

در ادامه شاکی پرونده مدعی شد که علاوه بر خودروی تاکسی وی، 26 میلیون و 350 هزار تومان که داخل خودرو تاکسی بوده نیز به سرقت رفته است.

در 31 مردادماه سال 96 پلیس موفق به پیدا کردن خودروی سرقتی شد و در ادامه سه متهم پرونده دستگیر شدند که دو نفر از آن‌ها مدعی شدند سرقت خودرو و ضرب و جرح راننده آن توسط نفر سوم صورت گرفته است.

در ادامه دو تن از متهمان پرونده که با یکدیگر برادر هستند با صدور قرار وثیقه آزاد شدند و نفر سوم که فرزند یکی از آن‌ها و برادرزاده دیگری است راهی زندان شد.

با صدور کیفرخواست از دادسرای ناحیه 34 تهران، این پرونده به شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع شد و روی میز قاضی رحمانی قرار گرفت.

صبح دیروز جلسه دادگاه پرونده مذکور، با حضور متهم اصلی، شاکی، شهود و وکلای طرفین تشکیل شد؛ شاکی پرونده اظهار کرد: با خودرو در خیابان نیروی دریایی بودم که یک موتورسیکلت در جلوی خودروی من قرار گرفت و در ادامه مرا با چوب و چاقو مورد ضرب و شتم قرار دادند و در جوی آب رها کردند و خودرو را در حالی که 26 میلیون و 350 هزار تومان پول نقد داخل آن بود به سرقت بردند تا اینکه چند روز بعد خودرو در حالی پیدا شد که خبری از پول‌های داخل آن نبود.

در ادامه جلسه دادگاه، شهود توضیحاتی ارائه دادند و سپس قاضی رحمانی ضمن تفهیم اتهام به متهم پرونده گفت: مطابق کیفرخواست صادره از دادسرای ناحیه 34 تهران اتهام شما شرکت در سرقت مسلحانه در شب منجر به ضرب و جرح شاکی همراه دو تن دیگر است، در این خصوص از خود دفاع کنید.

متهم ضمن رد اتهام انتسابی، مدعی شد که در زمان وقوع سرقت در تهران نبوده و برای تفریح به یکی از شهر‌های شمالی رفته بوده است؛ این در حالی بود که اظهارات پدر و عموی متهم دلالت بر این داشت که متهم، در زمان وقوع سرقت در تهران بوده و در ماجرای سرقت نقش داشته است.

در ادامه وکیل متهم، به ارائه دفاعیات خود در راستای اظهارات موکل خود پرداخت و در پایان قاضی رحمانی و مستشارانش برای صدور رای در خصوص این پرونده وارد شور شدند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان