اختصاصی میزان/

آخرین تحولات میدانی شمال عراق؛ ضربات سنگین به هسته‌های خاموش داعش در جنوب نینوا و شمال صلاح الدین

نیرو‌های بسیج مردمی عراق طی عملیاتی در جنوب استان نینوا هسته‌های خاموش گروهک تروریستی داعش را غافلگیر کرده و شماری از عناصر تروریستی داعش را به هلاکت رساندند.

آخرین تحولات میدانی شمال عراق؛ ضربات سنگین به هسته‌های خاموش داعش در جنوب نینوا و شمال صلاح الدینبه گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، گروهی از نیرو‌های ویژه بسیج مردمی پس از دریافت اطلاعات دقیق، عملیات غافلگیرانه‌ای را علیه هسته‌های خاموش گروهک تروریستی داعش در منطقه الحضر در جنوب استان نینوا انجام دادند.

نیرو‌های عراقی در جریان این عملیات دو نفر از عناصر تروریستی داعش به نام‌های «عبدالله محمد ثلج الجبوری و باسم محمد مدید عبدالله الجبوری» را به هلاکت رساندند که در جزیره الشرقاط در حد فاصل جنوب استان نینوا و شمال استان صلاح الدین فعالیت می‌کردند و با «ابو سلیمان العسکری» فرمانده داعش در منطقه الحضر همکاری داشتند.

نیرو‌های پلیس فدرال نیز پس از بررسی‌های دقیق میدانی موفق شدند یکی از سرکرده‌های شاخص داعش را در منطقه الشرقاط در شمال استان صلاح الدین دستگیر کنند؛ به گفته منابع میدانی این تروریست از مسئولان امنیتی داعش در محور الشرقاط بود.

نیرو‌های عراقی همچنین دو تن از عناصر تروریستی را در منطقه الشرقاط شناسایی و دستگیر کردند؛ در محور جزیره «العیثه» در شمال منطقه الشرقاط نیز رزمندگان عراقی موفق شدند دو تن از عناصر تروریستی داعش را شناسایی و به هلاکت برسانند.

از حومه شهر سامرا خبر می‌رسد، گروهی از رزمندگان عراقی، عملیاتی را برای کشف عناصر مخفی داعش انجام دادند و پس از بررسی‌های میدانی و درگیری‌های سنگین توانستند 4 تن از تروریست‌ها را کشته و 2 تن دیگر را زخمی کنند.

به گزارش میزان، از مرکز استان صلاح الدین خبر می‌رسد، گروهی از نیرو‌های ارتش و بسیج مردمی عراق پس از دریافت اطلاعات دقیق، عمیلات گسترده‌ای را از دو محور با پشتیبانی نیروی هوایی در منطقه جزیره علیه هسته‌های خاموش داعش انجام دادند که همچنان ادامه دارد.

خبر‌ها از شمال غرب استان دیاله و مناطق مرزی مشترک با شرق استان صلاح الدین حاکیست، گروهی مشترک از نیرو‌های مسلح عراقی، عملیاتی را از حدفاصل روستا‌های «عمر مندان، ام الغزلان و صنیدیج» تا پایگاه نظامی «عادشه» آغاز کردند و جست وجوی منطقه به منطقه برای کشف عناصر مخفی داعش و انبار‌های سلاح و مقر‌های آنان ادامه دارد.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان