باکس آفیس آخر هفته؛ Crawl و Stuber زیر سایه‌ی سنگین فروش Spider-Man خرد می‌شوند

طی شکست دیگری در باکس آفیس تابستانی، «کراول» و «استوبر» در باکس آفیس اکران خود با فروش‌های تخمینی به ترتیب ۱۲ میلیون دلار و ۸ میلیون دلار وا رفتند، که برای عناوین بزرگ استودیویی ناامیدکننده به حساب می‌آید

طی شکست دیگری در باکس آفیس تابستانی، «کراول» و «استوبر» در باکس آفیس اکران خود با فروش‌های تخمینی به ترتیب 12 میلیون دلار و 8 میلیون دلار وا رفتند، که برای عناوین بزرگ استودیویی ناامیدکننده به حساب می‌آید.
از طرف دیگر «اسپایدرمن: دور از خانه» از سونی و مارول استودیوز در دومین آخر هفته‌ی خود با حفظ سلطه، جمع فروش جهانی خود را به 847.1 میلیون دلار رساند. این فیلم در آمریکای شمالی 45.3 میلیون دلار در 4634 سالن سینما فروخت و به جمع فروش 274.6 میلیون دلار رسید.
«دور از خانه» در خارج از آمریکا 100 میلیون دیگر به فروش خود افزود و به جمع فروش خارجی 572.5 میلیون دلار دست یافت — که بدون در نظر گرفتن تورم، بیشتری فروش در بین قسمت‌های این مجموعه به حساب می‌آید.

رکورد قبلی متعلق به «اسپایدرمن 3» در سال 2007 با 555 میلیون دلار فروش بود.
با این وجود، حتی قهرمان تورپرتاب‌کن هم نتوانست آخر هفته را از پایین بودن کلی فروش بلیت‌ها نجات دهد. به گزارش کام‌اسکور، درآمد داخلی در این آخر هفته، نسبت به زمان مشابه در سال گذشته بیش از 25 درصد افت داشته است، و درآمد کل از ابتدای سال تا به امروز 8.7 درصد کمتر از سال قبل بوده است.
«داستان اسباب‌بازی‌ها 4» از دیزنی و پیکسار با اقتدار در جایگاه دوم باقی ماند. این فیلم بزرگ انیمیشنی که حالا در چهارمین آخر هفته‌ی خود است 20.7 میلیون دلار دیگر در داخل آمریکا فروخت و فروش 48.1 میلیون دلاری در خارج از آمریکا به ثمر رساند، و توانست جمع فروش جهانی خود را به 771.1 میلیون دلار برساند.

انیمیشن داستان اسباب بازی 4

امپراتوری دیزنی همچنین نتایجی قوی از «شیر شاه» در چین دریافت کرد، که در آن این فیلم به کارگردانی جان فاورو با 54.1 میلیون دلار فروش اکران شد، که بسیار فراتر از سایر عناوین دیزنی مانند «کتاب جنگل»، «دیو و دلبر»، و اخیرا «علاءالدین» بوده است.
«کراول» و «استوبر» امیدوار بودند بتوانند در مقابل فیلم‌های بزرگ آخر هفته فروش خوبی داشته باشند اما پس از دریافت امتیاز B در سینمااسکور در سودآوری ناکام ماندند.
«کراول» از کمپانی پارامونت که بودجه‌ی ساختی معادل 13.5 میلیون دلار داشته است، بهترین فروش را رقم زده است.

Crawl 2019

این فیلم مثبت 17 سال به کارگردانی الکساندر آجا، یک فیلم ترسناک درباره‌ی پدری (با بازی بری پپر) و دخترش (با بازی کایا اسکودلاریو) است که در طول یک طوفان بسیار شدید توسط ارتشی از تمساح‌ها در خانه زندانی شده‌اند. (این فیلم در حالی اکران شد که طوفان واقعی بری در لوییزیانا اتفاق افتاد، که در آن سالن‌های سینما در بخشی از آخر هفته در مناطقی مانند نیو اورلئان و بتان روگ تعطیل بودند.)
حدود 60 درصد تماشاگران «کراول» بین 18 تا 34 سال سن داشتند، و مردان 51 درصد مخاطبان را تشکیل می‌دادند.
«استوبر» مایکل داوسی در جایگاه چهارم قرار گرفت. دیزنی پس از خریدن امپراتوری فیلم فاکس قرن بیستم در ماه مارس، کمدی اکشن سبک دهه‌ی 80 را از آن به ارث برده است (این اولین عنوان مثبت 17 سال اکران شده توسط دیزنی پس از «دسته‌ی پنجم» در سال 2013 است).

Stuber 2019

کمیل نانجیانی و دیو باتیستا در نقش قهرمان‌های تا به تا در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند، که داستان آن درباره‌ی راننده‌ی اوبری است که ناخواسته درگیر عملیات بازداشت یک افسر پلیس می‌شود.
«استوبر» در غرب و جنوب غربی بهترین عملکرد را داشت. مردان 56 درصد مخاطبان را تشکیل داده بودند در حالی‌که 56 درصد خریداران بلیت بین 18 تا 34 سال سن داشتند.
امتیاز «کراول» در وب‌سایت راتن تومیتوز در حال حاضر 88 درصد است؛ و «استوبر» امتیاز مایوس‌کننده‌ی 45 درصد را دریافت کرده است.

دیروز

«کراول» در خارج از آمریکا مرز فروش 4.9 میلیون دلاری را در 20 مارکت اول خود رد کرد و جمع فروش جهانی اولیه‌ی خود را به 16.8 میلیون دلار رساند. «استوبر» در 9 کشور اول خود 3.9 میلیون دلار فروخت، از جمله مارکت‌های بزرگی مانند انگلستان و استرالیا، و جمع فروش جهانی خود در آخر هفته را به 11.9 میلیون دلار رساند.
«دیروز» از کمپانی‌های یونیورسال و ورکینگ تایتل در سومین آخر هفته‌ی خود به جلب رضایت مخاطبان ادامه داد. این فیلم بزرگ‌سال‌پسند در آخرین جایگاه جدول پنج فیلم برتر باکس آفیس آمریکای شمالی قرار گرفت و با فروختن 6.8 میلیون دلار، جمع فروش داخل آمریکا را به 48.3 میلیون دلار و جمع فروش جهانی را به 80.5 میلیون دلار رساند.

کپی برداری و نقل این مطلب به هر شکل از جمله برای همه نشریه‌ها، وبلاگ‌ها و سایت های اینترنتی بدون ذکر دقیق کلمات “منبع: بلاگ نماوا” ممنوع است و شامل پیگرد قضایی می شود.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان