تبریک هنرمندان به مناسبت روز خبرنگار؛

درخشنده: خبرنگاران قشر ارزشمندى هستند/پاک نیت: روز خبرنگار را به تمام خبرنگاران ایران تبریک مى گویم

هفدهم مرداد ماه سال ۱۳۷۷، محمود صارمی خبرنگار خبرگزاریِ جمهوری اسلامی، به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان به شهادت رسید

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، هفدهم مرداد ماه سال 1377، محمود صارمی خبرنگار خبرگزاریِ جمهوری اسلامی، به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان به شهادت رسید. به همین مناسبت، شورای فرهنگ عمومی، هفدهم مرداد ماه هر سال را به عنوان "روز خبرنگار" نامگذاری کرد.

در همین راستا خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان با تنی چند از هنرمندان عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون در همین راستا و فرا رسیدن روز خبرنگار به گفتگو نشسته است.

تبریک هنرمندان به مناسبت روز خبرنگار/

***امیدوارم خبرنگاران بی‌طرفانه مسیر درستی را در انتشار اخبار در پیش گیرند

پوران درخشنده نویسنده و کارگردان سینما در خصوص فرارسیدن روز خبرنگار گفت: خبرنگاران قشر فوق‌العاده ارزشمند و سخت‌کوشی هستند و امیدوارم راهشان را همواره در صداقت کامل پیموده و سعی کنند بی‌طرفانه مسیر درستی را در انتشار اخبار در پیش گیرند.

وی ادامه داد: من هم به نوبه خود روز خبرنگار را به این قشر فرهیخته یعنی خبرنگاران، روزنامه نگاران و اهالی رسانه تبریک می‌گویم و امیدوارم همیشه در زندگی‌شان خوشبخت و پیروز باشند.

تبریک هنرمندان به مناسبت روز خبرنگار/

***می‌دانم که خبرنگاران کار بسیار سختی را انجام می‌دهند

کوروش تهامی بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه این روز‌ها کمتر از گذشته علاقه‌ای به مصاحبه دارد گفت: روز خبرنگار به تمامی آن دسته از خبرنگاران متعهد و دغدغه‌مند تبریک می‌گویم و می‌دانم که کار بسیار سختی را انجام می‌دهند.

وی با تاکید بر وظیفه سخت یک خبرنگار در انتشار درست اخبار افزود: من رابطه ام با خبرنگاران خوب است، اما دوستان برخی مواقع به من کم لطفی می‌کنند. انگار که مصاحبه برای برخی از عزیزان رفع تکلیف است و به پیگیری اتفاق علاقه‌ای نشان نمی‌دهند. امیدوارم خبرنگاران ما در بازتاب اخبار دقت بیشتری را داشته باشند.

تبریک هنرمندان به مناسبت روز خبرنگار/

***تاثیر خبرنگاران را هیچگاه نمی‌توان نادیده گرفت

کاوه خداشناس بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، با عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار گفت: صنف خبرنگاران و اهالی رسانه زیاد از بازیگران و کارگردانان دور نیستند زیرا این صنف همواره اهل قلم و مطالعه بوده و از لحاظ اندیشه همگام با جامعه پیش می روند.

وی افزود: من احترام خاصی برای اهالی رسانه و خبرنگاران قائل بوده و هستم. من خاطرات بسیار زیادی با دوستان خبرنگار دارم که اکثر اوقات شیرین و به یادماندنی بوده اند. از نظر من هیچگاه نمی توان نقش روزنامه نگار، خبرنگار و جراید را نادیده گرفت زیرا این قشر تاثیر عمده ای در بحث فرهنگ ایجاد کرده اند.

فلاحی‌پور: خبرنگاران قشر بسیار زحمتکشی هستند/بازیگر سریال پدر: تاثیر خبرنگاران را هیچگاه نمی‌توان نادیده گرفت/////////////////چهارشنبه

***امیدوارم خبرنگاران همواره صادقانه کار کنند

محمود پاک نیت بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، با اشاره به روز خبرنگار گفت: من برای تمامی عزیزانی که در تمامی ایران از تهران تا سایر شهرستان ها مشغول به حرفه سخت خبرنگاری هستند آرزوی موفقیت کرده و روزشان را بسیار تبریک می‌گویم.

وی در ادامه افزود: آرزو می کنم در درجه اول تمامی خبرنگاران همواره صحیح و سالم باشند و در ادامه اینکه امیدوارم همواره کارشان را با صداقت کامل انجام دهند.

تبریک هنرمندان به مناسبت روز خبرنگار/

***خبرنگاران قشر بسیار زحمتکشی هستند

پرویز فلاحی‌پور بازیگر تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، در خصوص فرارسیدن روز خبرنگار گفت: من همیشه به خبرنگاران احترام می گذارند و امیدوارم همواره در شادی، صحت و سلامتی زندگی کنند. امیدوارم خبرنگاران در سال پیش روی کاری خود موفقیت های بسیاری را به دست بیاورند.

بازیگر سریال "شهرزاد" شغل خبرنگاری را شغلی سخت دانست و خاطرنشان کرد: از نظر من خبرنگاران قشر بسیار زحمتکشی و صد البته کم توقعی هستند که من آنها را بسیار دوست دارم. 

تبریک هنرمندان به مناسبت روز خبرنگار/

***خبرنگاران با مناعت طبع و بزرگواری از اشتباهات بگذرند

رسول نجفیان بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون با اشاره به سختی‌های حرفه خبرنگاری گفت: خبرنگاری کار پیچیده و دشواری است و من می‌دانم که این عزیزان بزرگوار چه مشقت‌هایی را در کارشان متحمل می‌شوند و به همین خاطر از صمیم قلب به تمامی فعالان عرصه خبر روز خبرنگار را تبریک می‌گویم.

وی افزود: پیشنهادی به اهالی رسانه و خبرنگاران دارم و آن اینکه اگر دهان کسی به اشتباه باز شد این اتفاق را بر او ببخشایند و با مناعت طبع و بزرگواری از اشتباه او بگذرند.

تبریک هنرمندان به مناسبت روز خبرنگار/

***هر وقت به شهادت خبرنگاران فکر می‌کنم جگرم می‌سوزد

جلیل فرجاد بازیگر با سابقه سینما، تئاتر و تلویزیون نیز با اشاره به روز خبرنگار گفت: وقتی روز خبرنگار می‌آید یاد عزیزانی می‌افتم که با هواپیما شهید شدند و جگرم می‌سوزد. امیدوارم هیچ وقت دیگر شاهد چنین اتفاقات غم انگیزی نباشیم چرا که در آن حادثه تلخ تعداد کثیری از جوانان فعال رسانه به شهادت رسیدند و من هر وقت به آن فکر می‌کنم غم تمام وجود را می‌گیرد.

وی افزود: به تمامی دوستان خبرنگارم که بی وقفه تلاشی سخت را پیگیری می‌کنند تبریک می‌گویم. امیدوارم همواره بی خطر به کارشان ادامه دهند.

تبریک هنرمندان به مناسبت روز خبرنگار/

***خبرنگاری نباید هیچ وقت دست کم گرفته شود

اصغر همت بازیگر و کارگردان پیشکسوت تئاتر و تلویزیون کشور نیز با اشاره به سختی‌های حرفه خبرنگاری گفت: روز خبرنگار را به تمامی این عزیزان تبریک می‌گویم و برای همه آن‌ها آرزوی توفیق دارم. این حرفه بسیار شریف و بزرگ است و امیدوارم هیچ وقت دست کم گرفته نشود.

وی رابطه خود با خبرنگاران را اینگونه توصیف کرد: هیچ وقت با خبرنگاران رابطه بدی نداشته و ندارم. شاید برخی وقت‌ها انتظار من از بعضی خبرنگاران این است که خود را بیش از گذشته مسلح به سلاح دانش کنند. کسی که به حرفه شریف خبرنگاری روی می‌آورد باید از نظر دانش و آگاهی در سطح بالایی باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان