خلیل‌زاده: پولم را بدهند می‌مانم و پنج سال دیگر تمدید می‌کنیم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید که اگر مبلغ قراردادش کامل پرداخت بشود حاضر است قراردادش را پنج سال دیگر تمدید کند.

خلیل‌زاده: پولم را بدهند می‌مانم و پنج سال دیگر تمدید می‌کنیم

به گزارش ایسنا شجاع خلیل زاده در گفت‌وگو با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران درباره بدهی‌های برخی باشگاه‌ها به بازیکنان اظهار کرد: این موضوع مهمی است وقتی باشگاهی با بازیکنی قرارداد می‌بندد، تعهد دارد که تا روز آخر دستمزد بازیکن را پرداخت کند اما در ایران فقط یک یا دو باشگاه این کار را انجام می‌دهند و بقیه باشگاه‌ها پولی پرداخت نمی‌کنند و بازیکن را مقابل هواداران قرار می‌دهند تا آن بازیکن نتواند از باشگاه شکایت کند. این در حالیست که بازیکن خارجی خیلی راحت تمام مطالباتش را می‌گیرد و شکایت می‌کند و به همه حق و حقوقش می‌رسد.

وی افزود: ما در پرسپولیس 40 درصد دریافتی داشته‌ایم در صورتی که سه فصل پیاپی قهرمان شدیم. خیلی از بازیکنان هم از گذشته طلبکار هستند. این مشکل زیرساختی است که باید حل شود. به اعتقاد من بازیکن نباید در هیچ باشگاهی دغدغه مالی داشته باشد و فقط باید روی مسائل فنی فکر کند و امیدوارم این موضوع حل شود.

وی درباره اینکه برخی باشگاه‌ها با وجود اینکه به بازیکنان خودشان بدهکار هستند اما بازیکن خارجی جذب می‌کنند هم گفت: اینگونه رفتارها باعث می‌شود احساس بدی به انسان دست بدهد. بازیکن خارجی با پول‌هایی که می‌گیرند در ایران فوتبال بازی نمی‌کنند چون آنها اگر بخواهند در کشورهای دیگر پول بیشتری می‌گیرند اما در ایران به خاطر زد و بندهایی که وجود دارد این بازیکنان به ایران می‌آیند. بازیکنان ایرانی نمی‌توانند مثل خارجی‌ها رفتار کنند اما قرارداد بازیکنان خارجی را به راحتی تغییر می‌دهند که به نظر من بازرسان باید به اینگونه مسائل ورود کنند و همه چیز را ببینند. امیدوارم این مشکلات حل شود و باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس که مردمی هستند اینگونه مشکلات را نداشته باشند.

او درباره اینکه آیا به خاطر ناراحتی قصد دارد از پرسپولیس جدا شود گفت: دقیقا همینطور است. من یکبار با مدیر صحبت کردم و گفتم قرارداد من زیر دو میلیارد است و مثل خیلی‌ها قرارداد 10 میلیاردی نبستم اما می‌خواهم پولم را سر وقت پرداخت کنید. من که پول بیشتری نخواسته‌ام و فقط گفتم مثل خارجی‌ها پول مرا به موقع پرداخت کنید. همین قراردادی که داریم را پرداخت کنید راضی هستم. من متاهل هستم و باید هزینه زندگی پرداخت کنم با این وضعیت که نمی‌توانم زندگی کنم. شاید دو سال دیگر مصدوم شدم و فوتبالم تمام شد. چه کسی در آن زمان به من نگاه می‌کند؟ پس مجبورم در این وضعیت به دنبال پولم باشم. هواداران می‌گویند بمان اما در این وضعیت چه کسی در پرسپولیس می‌ماند. همه بازیکنان زندگی دارند. فوتبالیست که درآمد ثابتی ندارد. ما کلا سه یا چهار سال دیگر می‌توانیم بازی کنیم. اگر پولمان را هم ندهند دیگر چه کار می‌توانیم انجام دهیم. اگر پول قراردادمان را کامل پرداخت کنند می‌مانم و پنج سال دیگر هم تمدید می‌کنم.

خلیل زاده در پاسخ به این سوال که آیا از باشگاه‌های خارجی پیشنهادی دارد یا خیر؟ گفت: طی سه سال اخیر از باشگاه‌های خارجی پیشنهاد داشتم. سال قبل هم بهترین پیشنهادها را داشتم اما نرفتم. امسال هم همین گونه است. برخی می‌گویند من دنبال بازارگرمی هستم اما واقعا اینچنین نیست. بازیکنان پرسپولیس همه پیشنهاداتی دارند چون قهرمان ایران هستند.

او درباره اینکه آیا با مهدی رسول پناه به عنوان سرپرست باشگاه در این زمینه صحبت کرده است یا خیر؟ گفت: ایشان درگیر مسائلی هستند و به همین خاطر نتوانستند سرپرست جدید باشگاه را ببینند. برخی مدیران خیلی راحت با بازیکنان خارجی قرارداد می‌بندند و هیچ کدام از موضوعات پیگیری نمی‌شود. امیدوارم این موضوع حل بشود.

خلیل زاده در پاسخ به این سوال که آیا در انتهای فصل قصد جدایی از پرسپولیس را دارد یا خیر؟ گفت: یکبار گفته‌ام و باز هم می‌گویم تا زمانی که من را بخواهند می‌مانم اما وقتی پول قراردادم را نمی‌دهند مشخص است که مرا نمی‌خواهند. من پول بیشتری نمی‌خواهم فقط می‌گویم مبلغ درج شده در قراردادم را کامل بدهند تا در پرسپولیس بمانم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان