جزئیات محموله ۴ میلیون دلاری تجهیزات پزشکی برای مبارزه با کرونا

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ایران درباره جزئیات کمک رسانی ۴ میلیون دلاری ژاپن به ایران، توضیحاتی داد.

جزئیات محموله 4 میلیون دلاری تجهیزات پزشکی برای مبارزه با کرونا
به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ایران در مراسم تحویل محموله 4 میلیون دلاری تجهیزات پزشکی برای مبارزه با کرونا از طرف برنامه جهانی غذا، اظهار کرد: برنامه جهانی غذا از سال گذشته کمک رسانی خوبی به کشور ما داشته است.

سلیمی بیان کرد: 7 میلیون دلار اعتبار از کشور ژاپن به ایران تخصیص داده شده و محل تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز کشور چین بوده است.

وی بیان کرد: در شرایط بحرانی فعلی در مرحله اول کمک رسانی‌ها 370 هزار ماسک سه لایه، 370 هزار ماسک n 95 و 370 هزار گان تحویل جمعیت هلال احمر دادند.

سلیمی با بیان اینکه بودجه پیش بینی شده 7 میلیون دلار است که مرحله اول امروز تحویل داده شد، گفت: درواقع با تحویل مرحله اول محموله 4 میلیون دلار از بودجه پیش بینی شده تحویل داده شده است.

وی ادامه داد:با هماهنگی وزارت بهداشت قرار شد در وهله اول این محموله بین بیماران پرخطر توزیع شود و در مرحله بعد و ورود محموله جدید قرار است که به مراکز درمانی و با هماهنگی وزارت بهداشت تحویل داده شود.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر افزود: فردا صبح محموله دوم قرار است از کشور مبدا (چین) وارد شود و تحویل جمعیت هلال احمر شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان