اقدامات یگان‌های ویژه ناجا در مبارزه با شیوع کرونا

خبرگزاری مهر: سردار حسین کرمی فرمانده یگان‌های ویژه نیروی انتظامی، صبح امروز در آئین افتتاح پروژه‌های جهادی یگان ویژه اظهار کرد: ما به یکسری اصول و مبانی معتقد هستیم که در طول انقلاب شرایط بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم، ما برای ادامه مسیر انقلاب و باز کردن و تقویت توسعه راه پیشرفت کشور همیشه باید این اصول را در نظر بگیریم.

وی افزود: یگان ویژه 1365 شهید در طی دوران انقلاب تقدیم این مرز و بوم کرده است، بعد از مبارزه با اشرار یگان‌های ویژه مأمور شد در حفظ امنیت داخل کشور هم تلاش کند.

سردار کرمی گفت: برخلاف کسانی که 40 سال قبل ثروت مردم را غارت کردند و در کشور‌های بیگانه مستقر شدند و با اموال مردم شبانه روز تلاش می‌کنند خدمت نیرو‌های داخل کشور را بد جلوه دهند، ما پای کار کشورمان هستیم.

فرمانده یگان‌های ویژه بیان کرد: تنها فرق ملت ایران با دیگر کشور‌ها در این است که در مواقع سختی و بحران مردم در کنار دولت قرار می‌گیرند و به همدیگر یاری می‌رسانند.

وی ادامه داد: امروز هرکسی ادعا می‌کند طرفدار مردم ایران است باید در بین مردم باشد نه اینکه آن طرف مرز‌ها باشد و فقط شعار دهد.

سردار کرمی تصریح کرد: بعد از سیل و اربعین، یگان ویژه از خدمت به مردم غافل نشده و اولین یگانی بودیم که 10 اسفند وارد مبارزه با کرونا شدیم.

فرمانده یگان‌های ویژه افزود: با تمام امکانات وارد عمل شدیم و 79 شهر را از 10 اسفند تا به الان گندزدایی کردیم و در این عملیات از 765 دستگاه آبپاش استفاده کردیم و در نهایت 12 هزار و 553 کیلومتر را ضدعفونی کردیم و همچنین بیش از 200 هزار ماسک آماده و در خدمت مردم قرار داریم.

به گفته وی یگان‌های ویژه در 119 نقطه پایتخت به محلات رفتند و برنامه‌های شاد برای روحیه دادن به مردم ارائه دادند.

سردار کرمی در تشریح طرح نسیم همدلی گفت: در فاز اول این طرح به 5 هزار خانواده بسته‌های حمایتی که هرکدام 300 هزار تومان است کمک می‌شود.

فرمانده یگان‌های ویژه خاطرنشان کرد: هنگامی که به مردم کمک می‌کنید نباید آن‌ها را خوار و ذلیل کنید و با خود دوربین ببرید، باید طوری رفتار کنید که عزت خانواده‌ها حفظ شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان