در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان به صندوق امداد ولایت

باجلان از تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان برای اقشار نیازمندی که شغلشان تحت تأثیر بیماری کرونا قرار گرفته بود خبرداد.

اختصاص 100 میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان به صندوق امداد ولایت

اختصاص 100 میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان به صندوق امداد ولایتمجید باجلان معاون اداری- مالی کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: با توجه به تفاهمی که ریاست کمیته امداد با ریاست بنیاد مستضفان منعقد کرده است کمک‌های ویژه‌ای از جانب این نهاد به نیازمندان کمیته امداد اختصاص داده شده است.

باجلان با بیان اینکه بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی 100 میلیارد تومان اعتبار جهت پرداخت وام به صندوق قرض الحسنه امداد ولایت برای اقشار نیازمندی که شغلشان تحت تأثیر بیماری کرونا قرار گرفته، اختصاص داده است، ادامه داد: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت 5 میلیون تومان وام برای این افراد در نظر گرفته است.

او با بیان اینکه وام‌های پرداخت شده به این افراد بدون کارمزد و با بازپرداخت اقساط 50 ماهه است، گفت: ما در سراسر کشور در ادارات کمیته امداد این مبالغ را پرداخت خواهیم کرد.

معاون امور اداری- مالی کمیته امداد افزود: تفاهم نامه‌هایی منعقد شده است و باید سهمیه هر استان و اقشار نیازمند از طرف بنیاد علوی بنیاد مستضعفان اعلام شود.

او با بیان اینکه ما در کمترین زمان اعتبارات را ارسال خواهیم کرد، تصریح کرد: راحت‌ترین ضمانت‌ها برای پرداخت این وام‌ها در نظر گرفته شده و امیدواریم بتواند باعث گره گشایی مشکلات نیازمندان شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان