تاکید استاندار تهران بر لزوم افزایش اعتبارات بیمه سلامت از سوی مجلس

استاندار تهران، گفت: مجلس یازدهم باید تا حد ممکن تدابیری بیاندیشد تا اعتبارات سازمان بیمه سلامت افزایش یابد تا از طریق گسترش خدمات تحت پوشش بیمه، دغدغه مردم در تأمین هزینه‌های سنگین حوزه بهداشت و درمان کاهش یابد.

تاکید استاندار تهران بر لزوم افزایش اعتبارات بیمه سلامت از سوی مجلس

به گزارش ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی با بیان اینکه در زمان شیوع بیماری کرونا آنچه از بیمه سلامت انتظار می‌رفت مدیریت در بحران بود، گفت: خوشبختانه اداره کل بیمه سلامت استان تهران در خصوص استمرار و توسعه خدمات مرتبط در ایام اخیر نظیر آموزش شیوه‌های پیشگیری و پوشش خدمات درمانی مرتبط با بیماری عملکرد قابل قبولی داشته است.

وی افزود: مجلس یازدهم باید تا حد ممکن تدابیری بیاندیشد تا اعتبارات سازمان بیمه سلامت افزایش یابد تا از طریق گسترش خدمات تحت پوشش بیمه، دغدغه مردم در تأمین هزینه‌های سنگین حوزه بهداشت و درمان کاهش یابد.

استاندار تهران با بیان اینکه سازمان بیمه سلامت ایران اقدامات ارزشمندی در حوزه آی‌تی انجام داده است، اظهار کرد: این اقدامات نقش بسزایی در کاهش مشکلات مردم دارد. اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک در استان و حذف تدریجی دفترچه کاغذی گامی مهم در این خصوص است.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل بیمه سلامت استان تهران، وی در پایان ضمن تشکر از مدیریت و کارکنان خدوم اداره کل بیمه سلامت استان به لحاظ عملکرد قابل قبول در ایام مواجهه با ویروس کوید -19 ابراز امیدواری کرد که با کنترل هزینه‌ها و کاهش مراجعات غیرضروری از یکسو و توسعه خدمات تحت پوشش از سوی دیگر، افزایش میزان رضایتمندی و سهولت دسترسی به خدمات برای بیمه شدگان محترم حاصل گردد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر