پیشنهاد بازنگری آیین نامه مقابله با پدیده گرد و غبار به دولت

مدیر ملی مقابله با پدیده گرد و غبار گفت: به دلیل تجربیاتی که در سال‌های گذشته درمورد مقابله با پدیده گرد و غبار داشتیم به دولت برای بازنگری آیین نامه این موضوع پیشنهاد دادیم.

پیشنهاد بازنگری آیین نامه مقابله با پدیده گرد و غبار به دولت

علی طهماسبی مدیر ملی مقابله با پدیده گرد و غبار سازمان حفاظت محیط زیست در گفت و گو با خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره بازنگری آیین نامه مقابله با پدیده گرد و غبار اظهار کرد: به دلیل تجریباتی که در سال‌های گذشته درمورد مقابله با پدیده گرد و غبار کسب کردیم پیشنهادی به دولت برای بازنگری آیین نامه این موضوع دادیم.

وی افزود: نگاه سازمان محیط زیست برای تدوین این پیشنهاد این بود که ازاقدامات دولت برای مقابله با پدیده گرد وغبار کاسته شود تا ما بتوانیم از ظریف بومی و محلی بیشتر استفاده کنیم.

طهماسبی با بیان اینکه برای تصویب بازنگری آیین نامه مقابله با پدیده گرد و غبار باید زیربنا‌ها فراهم باشد، گفت: طبق جلساتی که با هیات دولت و اعضای کمیسیون برای این موضوع داشتیم این ایین نامه در حال ارزیابی است که امیدواریم که طی 4 تا 5 ماه آینده تصویب شود.

وی افزود: با بازنگری آیین نامه مقابله با پدیده گرد و غبار اقدامات مدیریت سرزمین و بهرمندی از ظرفیت محلی می‌تواند مثمر ثمر واقع شود.

بیشتر بخوانید

ناکامی مالچ‌های داخلی در سرکوب ریزگرد‌ها

اختصاص 100 میلیون یورو اعتبار برای مقابله با پدیده گرد و غبار در سال 98

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان