رئیس جمعیت هلال احمر خبر داد؛

افزایش امتیاز سختی شرایط محیط کار نجاتگران پایگاه‌های امداد و نجات

همتی از افزایش امتیاز سختی شرایط محیط کار نجاتگران شاغل در پایگاه‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر از اول مهر ماه خبر داد.

افزایش امتیاز سختی شرایط محیط کار نجاتگران پایگاه‌های امداد و نجات

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، کریم همتی رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با اشاره به افزایش امتیاز شرایط محیط کار نجاتگران شاغل در پایگاه‌های کشور اظهار کرد: با عنایت به تلاش‌های بی وقفه نجاتگران شاغل در پایگاه‌های کل کشور اعم از (قرارداد انجام کار معین، پیمانی و رسمی) که از حداقل حقوق و مزایا برخوردارند، موضوع سختی شرایط محیط کار این افراد مورد بازنگری و بررسی تخصصی قرار گرفت.

او در ادامه بیان کرد: با پیشنهاد اداره کل منابع انسانی و تحول اداری جمعیت هلال احمر مبنی بر افزایش امتیاز سختی شرایط محیط کار تا سقف 4 هزار و 500 امتیاز، موافقت شد.

رئیس جمعیت هلال احمر ضمن تقدیر از خدمات ارزنده نیرو‌های شاغل در پایگاه‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر سراسر کشور برای نجات جان هموطنان و کمک به مصدومان، تأکید کرد: امیدواریم با افزایش امتیاز سختی شرایط محیط کار نجاتگران شاغل در پایگاه‌های کل کشور اعم از (قرارداد انجام کار معین، پیمانی و رسمی) بخشی از زحمات و تلاش‌های این عزیزان را جبران کنیم.

همتی گفت: افزایش امتیاز سختی شرایط محیط کار نجاتگران شاغل در پایگاه‌ها از تاریخ اول مهرماه سال جاری قابل محاسبه و پرداخت خواهد بود.


بیشتر بخوانید


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان