قوسیان مقدم مطرح کرد؛

تلاش هلال احمر برای احقاق حقوق نجاتگران/کمبود ۱۰ هزار امدادگر در پایگاه‌های هلال‌احمر

دبیر کل جمعیت هلال احمر گفت: دنبال ایجاد شفافیت و جلوگیری از باند بازی و استخدام‌های بی ضابطه در جمعیت هلال احمر هستیم.

تلاش هلال احمر برای احقاق حقوق نجاتگران/کمبود 10 هزار امدادگر در پایگاه‌های هلال‌احمر

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسن قوسیان مقدم دبیرکل جمعیت هلال احمر در نشست صمیمی که با امدادگران جمعیت هلال احمر صبح امروز برگزار شد، با تشریح اقدامات و پیگیری‌هایی که تاکنون در خصوص امدادگران و نجاتگران شده است، اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی مسئولان ارشد جمعیت هلال احمر وضعیت معیشت نیرو‌های داوطلب امداد و نجات و پیگیری تدوین راهکار‌های قانونی و امکان ارائه خدمات بهتر به این نیرو‌های خدوم است.

قوسیان مقدم افزود: از زمان حضور مجدد در جمعیت هلال احمر به دنبال ایجاد شفافیت و جلوگیری از باند بازی و استخدام‌های بی ضابطه بوده و هلال احمر در جهت احقاق حقوق نجاتگران، تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

در ادامه این نشست، مهدی، ولی پور رئیس سازمان امداد و نجات گفت: این سازمان، خانه امدادگران و نجاتگران بوده و آن‌ها می‌توانند برای بیان مشکلات و نواقص موجود با حضور در سازمان و برگزاری جلسات کارشناسی و ارائه ایده‌های سازنده و راهگشا در حل مشکلات از مسیر‌های قانونی گام‌های موثری بردارند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر افزود: در حال حاضر کمبود بیش از 10 هزار نفر نیروی کادر در پایگاه‌های جمعیت هلال احمر وجود دارد که امید است با همکاری سازمان‌های مسئول در مرحله نخست نسبت به جذب و استخدام 1000 نفر از بین نجاتگران داوطلب اقدام شود.

ولی پور تاکید کرد: برخی موضوعات از جمله شرایط استخدام، سن، تحصیلات و... مربوط به قوانین جاری کشوری بوده و از حیطه اختیارات جمعیت خارج است، ولی تلاش خواهد شد تا حقی از سال‌ها خدمات داوطلبانه نیرو‌های خدوم و نجاتگر ضایع نشود.



قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان