جدیدترین روش کاشت مو چیست؟

موها نقش بسیار مهمی در زیبایی و جذابیت افراد دارند، اما ریزش مو به دلایل مختلف همواره این عامل زیبایی را تهدید کرده و اعتماد به نفس فرد را تا حد زیادی پایین می آورد. ژنتیک، بیماری های هورمونی، داروهای شیمیایی سنگین، استفاده از محصولات حالت دهنده مو، تغذیه و بسیاری عوامل دیگر باعث تضعیف فولیکولها و ریزش مو می شوند. روش های درمانی بسیاری برای این مشکل وجود دارد که هر فرد با توجه به دلیل و نوع ریزش خود می تواند بهترین گزینه را انتخاب کند. کاشت مو یکی از روش های قطعی، دائمی و طبیعی برای انواع ریزش مو می باشد که باعث ترمیم فولیکول های آسیب دیده و رشد مجدد آنها می شود. در کاشت مو برداشت فولیکول های مورد نیاز از سطح پوست سر یا بدن خود فرد انجام می شود، که معمولا قسمت پشت سر و حد فاصل بین دو گوش مناسب ترین بانک مو می باشد.

 

جدیدترین روش کاشت مو چیست ؟

روش های کاشت مو

قدیمی ترین روش کاشت مو، روش FUT است که فولیکول های مورد نیاز به شکل نواری از پشت سر برداشته می شدند و در شیارهای ایجاد شده در محل مورد نظر کاشت می شدند. به دلیل معایب فراوان این روش از جمله باقی ماندن محل اسکار در سر و طولانی بودن دوره نقاهت، استفاده از آن منسوخ شده است. سپس روش های غیرجراحی FIT و FUE ابداع شدند که توسط پانچ های دستی گرافت ها را به صورت دانه ای از پشت سر برمی داشتند اما روش کاشت همان روش قبلی بود؛ بزرگترین عیب این روش ها امکان آسیب به گرافت مو و در نتیجه عدم رویش مناسب بود. روش جدید کاشت مو SUT با رفع معایب روش های قبلی به کار گرفته شد که به دلیل استفاده از میکروموتورهای اتوماتیک برداشت گرافت را انجام می دهد. در این روش علاوه بر بجا نماندن اسکار در محل برداشت، به گرافت ها نیز آسیبی وارد نخواهد شد و در نتیجه کاشت پرتراکمی را شاهد خواهیم بود؛ تنها عیب این روش کاشت دستی توسط پنس می باشد.

 

جدیدترین روش کاشت مو چیست؟

کاشت مو به روش DHI جدیدترین روش کاشت مو می باشد که استفاده از آن به سال 2010 برمیگردد و در حال حاضر توسط متخصصین پیوند مو در اروپا و آمریکا استفاده می شود. در این روش از میکروموتورهای اتوماتیک 400 میکرونی برای برداشت فولیکول های مو استفاده می شود که علاوه بر عدم نیاز به جراحی، امکان برداشت تا 10000 گرافت سالم را می دهد؛ به همین دلیل هیچ گونه جای زخمی در محل بانک مو ایجاد نخواهد شد و در نتیجه دوره نقاهت کوتاه تری خواهید داشت.

جدیدترین روش کاشت مو چیست ؟

 

در کاشت مو به روش DHI در مرحله کاشت از یک قلم ایمپلنتر استفاده می شود که در سایزهای 600 تا 1800 میکرونی موجود هستند، این قلم ها عمل برش و کاشت گرافت ها را در یک مرحله انجام می دهند. همانطور که از اسم این روش پیداست کاشت مو توسط قلم ایمپلنتر به صورت مستقیم انجام می شود و به دلیل عدم آسیب به گرافت ها، تمامی فولیکول های کاشته شده رشد می کنند و کاشت مو با تراکم بالا را نتیجه میدهد. همچنین از دیگر مزایای جدیدترین روش کاشت مو می توان به رویش کاملا طبیعی به دلیل کاشت در سایز میکرو، عدم خونریزی و درد در حین پیوند و عدم نیاز به دوره نقاهت چند روزه اشاره کرد.

 

هزینه کاشت مو

هزینه هر درمان زیبایی، علاوه بر هزینه مختص خود درمان، شامل هزینه های استراحت و مراقبت پس از انجام، هزینه داروهای مورد استفاده، هزینه رفت و آمد و بسیاری از هزینه های جزئی دیگر نیزمی شود. هزینه کاشت مو با توجه به نوع روش مورد استفاده به عوامل دیگری نیز بستگی دارد که مهمترین آنها وسعت محل پیوند و تعداد فولیکول ها مورد نیاز برای استخراج و کاشت می باشند؛ محل کلینیک و تجربه و مهارتپزشک نیز تاثیر به سزایی در هزینه نهایی کاشت مو دارند. کاشت مو به روش DHI نسبت به سایر روش های کاشت گران قیمتی می باشد زیرا تخصص، ظرافت و تجهیزات مورد استفاده در این روش قابل قیاس با سایر روش ها نبوده و نتیجه نهایی و مزایای این روش ارزش یکبار هزینه کردن را دارد. درست است که هزینه کاشت مو به روش DHI به نسبت سایر روش ها بیشتر است، اما متقاضیان باید این نکته را در نظر بگیرند که با این روش تنها در یک جلسه چیزی حدود چهار برابر تراکم مو را در طبیعی ترین حالت بدست خواهد آورد.

 

 

در نتیجه ی مطالب گفته شده افراد با توجه به نتیجه مورد نظر و بودجه خود میتوانند مناسب ترین گزینه را با راهنمایی پزشک خود انتخاب کنند، اما به طورکلی کاشت مو به روش DHI پیشرفته ترین روش بوده و قطعا نتیجه بخشی بیشتر و بهتری خواهد داشت. مجموعه تهران بیوتی سنتر از جمله معتبرترین مراکز تخصصی پوست و مو در زمینه کاشت مو به روش DHI و سایر خدمات زیبایی می باشد که پزشکان و متخصصین دوره دیده در کشورهای اروپایی را در اختیار دارد. با توجه به بررسی های انجام شده در زمینه انتخاب مناسب ترین مرکز برای کاشت مو، مشاهده کردیم که تهران بیوتی سنتر با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت توسط پزشکان مجرب مراجعین خود را تا رسیدن به نتیجه مطلوب همراهی می کند.

 

شماره تماس تهران بیوتی سنتر : 46 الی 02188102745 – 09196491974 - 09106213785

وب سایت مجموعه : www.tehranbeautycenter.com

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان