پاسخ‌های دژپسند به نمایندگان درباره وام ازدواج

خبرگزاری فارس: مهدی طغیانی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس درباره نشست امروز (یکشنبه 30 آذرماه) کمیسیون متبوعش، اظهار داشت: نشست امروز کمیسیون اقتصادی مجلس با حضور دژپسند وزیر اقتصاد جهت پاسخگویی به سوالات نمایندگان برگزار شد.

وی افزود: 4 نفر از نمایندگان درباره وام ازدواج، بورس، وضعیت مدیریتی بندرانزلی و... از آقای دژپسند سوال داشتند که پس از توضیحات وزیر اقتصاد، هر 4 نماینده از پاسخ‌های وزیر مشروط به ارائه گزارش طی یک تا دو هفته قانع شدند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با اشره به سوال شهریار حیدری نماینده مردم قصرشیرین در مجلس از وزیر اقتصاد درباره وضعیت مدیریتی گمرک و نوع ترخیص کالاها، تصریح کرد: آقای حیدری از پاسخ‌های وزیر به شرط بررسی این موضوع توسط رئیس کل گمرک و معاون پارلمانی طی یک الی دو هفته آینده قانع شد.

طغیانی همچنین درباره سوال دومین نماینده سوال کننده از وزیر اقتصاد، گفت: احمد دنیامالی (نماینده مردم انزلی در مجلس هم) از عملکرد نامناسب مدیریتی در منطقه آزاد انزلی انتقاد کرد که دنیامالی هم به دژپسند برای بررسی و پیگیری این موضوع، مهلت دو هفته‌ای داد.

وی اظهار کرد: همچنین سوالات عباس مقتدایی (نماینده مردم اصفهان در مجلس) و محمد باقری (نماینده مردم بناب در مجلس) از دژپسند به ترتیب درباره نحوه پرداخت وام ازدواج و منابع در نظر گرفته شده در این خصوص و نوسانات بازار بورس بود که وزیر اقتصاد توضیحاتی را در اینباره ارائه کرد و مقرر شد تا دو هفته دیگر گزارش مفصلی در این خصوص به کمیسیون اقتصادی ارائه شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان