ماهان شبکه ایرانیان

طراحی بسته بندی شکلات های نوتلا به یک الگوریتم سپرده شد

کمپانی «فریرو - Ferrero» که احتمالاً بیش از هر چیز به خاطر تولید محصولاتی نظیر شکلات های کیندر و نوتلا شناخته می شود، اخیراً وارد همکاری تازه ای با موسسه تبلیغاتی ایتالیایی Ogilvy & Mather شده تا به شیوه ای نوین، مردم را بیش از پیش به خرید شکلات های نوتلا ترغیب کند.

طراحی بسته بندی شکلات های نوتلا به یک الگوریتم سپرده شد

کمپانی «فریرو - Ferrero» که احتمالاً بیش از هر چیز به خاطر تولید محصولاتی نظیر شکلات های کیندر و نوتلا شناخته می شود، اخیراً وارد همکاری تازه ای با موسسه تبلیغاتی ایتالیایی Ogilvy & Mather شده تا به شیوه ای نوین، مردم را بیش از پیش به خرید شکلات های نوتلا ترغیب کند.

ایده آنها چیست؟ سپردن طراحی بسته بندی شکلات های نوتلا به نوعی الگوریتم منحصر به فرد. کمپانی تبلیغاتی مورد اشاره، پایگاه داده و الگوهایی که به نظر فریرو با برند نوتلا سازگاری دارند را در اختیار نرم افزار خود قرار داده است و سپس، الگوریتم مورد اشاره، 7 میلیون شیشه نوتلا با طراحی منحصر به فرد تولید کرده که در سراسر ایتالیا به فروش خواهند رسید.

تصاویر برخی از این طراحی ها، در پایین قابل مشاهده است. مسلماً از نظر زیبایی شناختی، تمام این طرح ها بسیار چشم نواز هستند. ناگفته نماند که این پروژه در ابعاد محدود و تنها همین یک بار انجام شده است، اما باز هم نرم افزار Ogilvy & Mather به خوبی از پس مسئولیت خود برآمده و احتمالاً فریرو به زودی از فروش بالای شکلات های لذیذ خود رضایت کافی را خواهد داشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان