آیا همسرتان نسبت به بدنش احساس راحتی ندارد؟

آیا همسرتان نسبت به بدنش احساس راحتی ندارد؟

(مخصوص افراد متاهل)

اینکه بتوانید کاری کنید که همسرتان نسبت به بدنش احساس خوبی پیدا کند میتواند تاثیر بسیاری روی کیفیت روابط جنسی شما بگذارد. حتی زیباترین خانمها هم ممکن است نسبت به بدنشان احساس راحتی نداشته باشند. این باعث می‌شود فکر کنید برای اینکه او احساس راحتی بیشتری نسبت به این موضوع پیدا کند چه باید بکنید. اینجاست که شروع به حل مشکل می‌کنید.

ممکن است به او بگویید که سخت نگیرد. ممکن است بگویید که چقدر زیباست. ممکن است او را در یک باشگاه ورزشی ثبت‌نام کنید. شاید هم به او بگویید که خیلی از خانم‌هایی که بچه‌دار شده‌اند بدنشان دچار چربی اضافه شده است. شاید هم به او پیشنهاد دهید کمی مراقب رژیم‌غذایی‌اش باشد.

اما هیچکدام از این کارها را نباید بکنید!

درواقع مغز خانم‌ها اینطور است: گاهی اوقات درمورد چیزی شکایت می‌کنند اما به دنبال راه‌حل فوری نیستند. شاید هم اصلاً به دنبال راه‌حلی نیستند. این شکایت آنها فقط برای گرفتن تاییدیه شماست!

با این اوصاف فکر می‌کنید یک شوهر برای اینکه به همسرش کمک کند نسبت به بدنش احساس راحتی نماید چه باید بکند؟

وقتی شروع به باز کردن دکمه‌های لباسش می‌کنید

به او بگویید که چقدر زیباست، البته از ته قلب. اینکار را خیلی خاص انجام دهید. مثلاً می‌توانید با قسمت خاصی از بدن او شروع کنید، قسمتی که بیشتر از همه برای شما تحریک‌آمیز است.

به او بگویید که برهنه دیدن او چه حسی در شما ایجاد می‌کند. البته منظورمان درمورد حرف زدن از تحریک شدنتان نیست. این چیزها را نباید بگویید.

درمورد احساس و رضایتی که از دیدن و لمس کردن او تجربه می‌کنید حرف بزنید. به او بگویید که چرا سهیم شدن بدنتان با او و سهم داشتن از بدن او تا این اندازه برایتان لذت‌بخش است. بگویید چرا دوست دارید این منظره، این حس دونفره را بارها و بارها ببینید و تجربه کنید.

به او وقت برای آماده شدن بدهید. شاید دوست نداشته باشد همان موقع همه لباس‌هایش را بیرون آورده و روی تخت کنارتان بپرد! اگر بیرون آوردن همه لباس‌ها برای همسرتان مسئله‌ای حساس است، ممکن است به زمان و تمرین نیاز داشته باشد تا با این موضوع راحت شود. به او وقت کافی بدهید. شاید بد نباشد وان حمام را پر کنید، یک موسیقی ملایم بگذارید و از او بخواهید لباس خواب موردعلاقه‌اش را بپوشد.

به او زمان بدهید که بتواند کمی از فشارهای آن روزش را کم کرده و روحیه بهتری پیدا کند. هرچقدر بیشتر به او کمک کنید که این مراحل اولیه را طی کند، علاقه بیشتری به برهنه شدن پیدا خواهد کرد.

روی قسمت‌هایی جز بخش‌های خیلی جذاب بدنش تمرکز کنید. اگر اینکار را نکنید همسرتان تصور خواهد کرد که قسمت‌های دیگر بدن او را دوست ندارید. زمانی را به لمس کردن، نوازش کردن، تحسین کردن، بوسیدن و … صورت، دست‌ها، پاها، کمر، گردن و … بگذرانید. با توجه خاصتان به او نشان دهید که چقدر بدنش در نظرتان زیباست و هر قسمت کوچک از بدن او برایتان مهم است. هنوز هم می‌توانید سراغ قسمت‌های جذاب بدن او بروید اما قسمت‌های دیگر را فراموش نکنید.

مراقب کلماتتان باشید، نظرتان واقعاً اهمیت دارد و او فوق‌العاده به طوری که بدنش را می‌بینید حساس است. او این را با حرف‌هایی که می‌زنید و خیلی وقت‌ها با حرف‌هایی که نمی‌زنید می‌فهمد. دقت کنید که کلمات و حرف‌های شما باید او را طبق نیازش بسازد. مراقب کلماتی که انتخاب می‌کنید و لحن گفتارتان باشید.

درمورد زن‌های دیگر حرف نزنید. بااینکه نباید به همسرتان دروغ بگویید اما لازم نیست هر فکری که از ذهنتان عبور می‌کند را به زبان بیاورید.

زن‌هایی که می‌فهمند شوهرانشان چشم‌چران هستند می‌دانند که چقدر زن زیبا برای چشم‌چرانی آنها وجود دارد. همه زن‌ها می‌دانند که زنانی زیباتر از آنها وجود دارد که می‌توانند نظر شما را به خود جلب کنند. آنوقت به بدن خودشان نگاه می‌کنند و متعجب می‌شوند که این بدن چه دارد که شما برای دیدن آن اینقدر هیجان دارید. پس از حرف زدن و تحسین کردن زنان دیگر خودداری کنید.

او را درجهت سلامت تشویق کنید. اگر همسرتان شدیداً اضافه‌وزن دارد، بدون اینکه به فیزیک بدن او اشاره کنید، از او بخواهید که بخاطر سلامتی‌اش اقدام به کاهش وزن کند. اگر فقط روی وزن او متمرکز شوید، ممکن است رژیم‌های غذایی ناسالمی شروع کند و وضعیت سلامتی و جسمی‌اش را بیشتر از آن به خطر بیندازد.

پیشنهاد بدهید که با هم به پیاده‌روی یا کلاس آشپزی رژیمی بروید. وقتی می‌خواهد ورزش کند شما از بچه‌ها مراقبت کنید. از او بخواهید که لباس‌های جدید بخرد. برنامه استخر و اسپا با دوستانش بگذارد. احساس سلامت و روحیه خوب او باید جزء اولویت‌هایتان باشد. مطمئن باشید نتیجه‌ای که به دست می‌آورید برای هر دو شما ارزشمند خواهد بود.

اینکه به همسرتان کمک کنید احساس بهتری نسبت به بدن خود پیدا کند باعث می‌شود زندگی جنسی شما ارتقا پیدا کند.

شما چه پیشنهاداتی دارید؟ شوهرها برای ایجاد احساس راحتی در همسرانشان چه کارهایی می‌توانند انجام دهند؟
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان