۸ فیلم و سریال ترسناک مرداد ماه

با اینکه در میانه تابستان قرار داریم اما همچنان فیلم­ها و سریال­های ژانر ترسناکی وجود دارند که در این ماه قرار است به نمایش دربیایند. علاوه بر عناوین مشهوری همچون سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) و سریال American Horror Story (داستان ترسناک آمریکایی)، چندین اثر دیگر نیز در انتظار طرفداران ژانر ترسناک و وحشت است.

8 فیلم و سریال ترسناک مرداد ماه

ماه آگوست سال 2021 یا همان مرداد ماه خودمان، قرار است پر از فیلم و سریال­‌هایی در ژانر ترسناک باشد. در زیر می­توان لیست هشت مورد از این فیلم و سریال­ها را که قرار است مرداد ماه امسال بر روی پرده سینماها یا تلویزیون به نمایش دربیایند را مشاهده کنید.

با اینکه در میانه تابستان قرار داریم اما همچنان فیلم­ها و سریال­های ژانر ترسناکی وجود دارند که در این ماه قرار است به نمایش دربیایند. علاوه بر عناوین مشهوری همچون سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) و سریال American Horror Story (داستان ترسناک آمریکایی)، چندین اثر دیگر نیز در انتظار طرفداران ژانر ترسناک و وحشت است.

فیلم The Last Matinee (آخرین نمایش)

فیلم The Last Matinee (آخرین نمایش)، یک فیلم اسپانیایی ترسناک و نوستالژیک است. یک قاتل به یک تئاتر محلی حمله­ور می­شود و قصد دارد تا تماشاچیان این نمایش را به قتل برساند و تنها کسی که متوجه می­شود اتفاقی در حال رخ دادن است، دختر مسئول نور تئاتر است. این فیلم به کارگردانی ماکسی کونتنتی و با بازی لوسیانا گریسو، ریکاردو ایسلاس، جولیتا اسپینلی، فرانکو دوران و پدرو دورات است. فیلم آخرین نمایش قرار است در 6 آگوست 2021 به نمایش دربیاید.

فیلم Don’t Breathe 2 (نفس نکش 2)

در سال 2016، فیلم Don’t Breathe (نفس نکش) با داستانی ساده و در عین حال هوشمندانه به یک موفقیت سینمایی تبدیل شد. این فیلم، گروهی از دزدان را به تصویر می­کشید که قصد داشتند تا از خانه مردی کور دزدی کنند و انتظار داشتند کاری بسیار آسان باشد. اما مرد کور دشواری­های بسیاری سر راه آنها قرار داد. موفقیت فیلم به قدری بود که کمپانی سازنده به ساخت دنباله و قسمت دوم آن چراغ سبز نشان داد. استیون لنگ برای ایفای دوباره نقش نورمن نوردستروم در فیلم نفس نکش 2 حضور دارد. اتفاقات فیلم سال­ها پس از سرقت خانه در فیلم اول را به نمایش در می­آورد و بار دیگر، زندگی آرام و به دور از تنش نورمن با بازگشت گذشته­اش دچار تنش می­شود. سکان کارگردانی فیلم نفس نکش 2 در دستان رودو سایگاس قرار دارد و علاوه بر اسیون لنگ، برندن سیکستون و مادلین گریس در این فیلم نقش­آفرینی می­کنند و این فیلم قرار است در تاریخ 13 آگوست به اکران دربیاید.

فیلم Stay Out Of The Attic (وارد اتاق زیرشیروانی نشوید)

ظاهرا فیلم Stay Out Of The Attic (وارد اتاق زیرشیروانی نشوید)، داستان و موضوع مشابهی به سریال American Horror Story: Asylum (داستان ترسناک آمریکایی: تیمارستان) دارد. در این فیلم سینمایی، گروهی از خلافکاران متوجه می­شوند که ارباب جدیدشان، یک جراح نازی است و کسانی که او بر رویشان آزمایش انجام می­دهد، در حال پوسیدن در اتاق زیرشیروانی هستند. بنابراین، آنها قصد فرار از دست این رییس و ارباب بسیار خطرناک و ترسناک را دارند. کارگردانی فیلم در دستان جرن لودر است و رایان فرانسیس، مورگان الکساندریا، برایس فرنلیوس و مایکل فلین در این فیلم نقش­آفرینی می­کنند و فیلم قرار است در تاریخ 17 آگوست عرضه شود.

فیلم Jakob’s Wife (همسر جیکوب)

این فیلم ترسناک و وحشتناک قرار است به بررسی مشکلات و بحران میانسالی یک زن و ازدواجش به شکلی ماوراطبیعی بپردازد. برای سال­ها، ان همسر شهردار شهر بوده و اکنون، به دنبال چیزی بزرگتر است. او قصد دارد تا تبدیل به یک خون­آشام شود و بنابراین، ان باید زندگی قدیمی و فانی خود را با وجودیت جدید و مرگبارش سازگار کند. در همین حال، همسرش جیکوب، متوجه می­شود که ممکن است همسرش را برای همیشه از دست بدهد. این فیلم ترسناک، امتیاز 85 درصد را از منتقدین در وب سایت راتن تومیتوز بدست آورده است. منتقدان گفته­اند که این فیلم علاوه بر ترسناک بودن، در برخی موارد خنده­دار، عمیق و چشم­نواز است. تراویس استیونز کارگردان فیلم همسر جیکوب است. ستارگان فیلم شامل باربارا کرامپتون، لری فیسیندن، نیاشا بل، مارک کلی، سارا لیند، رابرت روسلر، بانی آرونز و فیل بروکس است. فیلم همسر جیکوب قرار است در تاریخ 19 آگوست عرضه شود.

سریال The Walking Dead (مردگان متحرک)

از سال 2010، سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) که بر اساس کتاب­های کمیکی به همین نام است، یکی از سریال­های ترسناک پربیننده بوده است. این سریال که محصول شبکه ای­ام­سی است، گروهی از بازماندگان را در طی آخرالزمان زامبی­ها دنبال می­کند. این سریال در طی سالیان، بازیگران خود را دچار تغییر کرده و در حالی که کاراکترهای جدیدی را معرفی کرده، برخی از کاراکترهای پرطرفدار و بزرگ را نیز کشته است. این گروه، علاوه بر زامبی­ها، با دیگر تهدیدها نیز مقابله می­کنند. فصل یازده و آخرین فصل از سریال مردگان متحرک قرار است در تاریخ 22 آگوست از شبکه ای­ام­سی پخش شود.

فیلم Demonic (اهریمنی)

در فیلم Demonic (اهریمنی)، یک زن قصد دارد تا با تکنولوژی جدید و واقعیت مجازی به بررسی اهریمن­های درون خودش بپردازد و به زودی متوجه می­شود که این کار فراتر از یک کابوس و نقص فنی دستگاه است. در همین حین، او قصد دارد تا علت شکاف و جدایی بین خودش و مادرش را متوجه شود که حقیقت پنهان پشت این ماجرا نیز خودش ماجرایی ترسناک در پیش دارد. فیلم با بازی کارلی پوپ، کریس ویلیام مارتین، مایکل جی راجرز، ناتالی بولت و تری چن است و نویسندگی و کارگردانی این اثر نیز توسط نیل بلومکمپ صورت گرفته است. این فیلم قرار است 20 آگوست اکران شود.

سریال American Horror Story: Double Feature (داستان ترسناک آمریکایی: دوگانه)

این فصل، دهمین فصل از سریال داستان ترسناک آمریکایی است. این سریال در طی یک دهه از پخشش به یکی از بزرگترین سریال­های ترسناک تبدیل شده است. این سریال مجموعه­ای، هر فصل به یک داستان منحصربه­فرد و جدا می­پردازد. این سریال علاوه بر اینکه داستان جنایت­های واقعی و افسانه­های محلی را بازگو می­کند، داستان­های ترسناک اصیل و تازه نیز ارائه می­دهد. با وجود داستان­های جداگانه هر فصل، شما می­توانید به راحتی هر فصل را دوست دارید، مشاهده کنید. داستان این فصل از سریال همچنان نامشخص است ولی احتمالا به موضوعاتی همچون هیولای دریایی و بیگانگان ربط دارد. این فصل سریال با بازی کتی بیتز، لزلی گراسمن، بیلی لوورد، سارا پالسون، ایوان پیترز، آدینا پورتر، لیلی راب، آنجلیکا راس، فین ویتراک، فرانسیس کانروی و مک­آلوی کالکین است. پخش فصل دهم سریال داستان ترسناک آمریکایی از 25 آگوست آغاز خواهد شد.

فیلم Candyman (کندی­من)

در طی سالیان دراز، ژانر ترسناک کاراکترهای نمادین زیادی ساخته که یکی از آنها کندی­من است. در سال 1992 فیلمی با همین نام و همین موضوع به اکران درآمد. تونی تاد که نقش کندی­من را در فیلم سال 1992 بازی می­کرده، بار دیگر قرار است نقش خود را در این فیلم جدید ایفا کند. در این فیلم، هنرمندی به نام آنتونی که به تازگی در منطقه­ای جذاب و دلنشین در شیکاگو ساکن شده، از موضوع و حقیقت پشت کندی­من آگاه می­شود. فیلمنامه فیلم را جوردن پیل، وین راسنفلد و نیا داکوستا نوشته­اند و کارگردانی آن را نیز نیا داکوستا برعهده داشته است. فیلم کندی­من با بازی یحیی عبدالمتین دوم، تیونا پاریس، نیتن استورات-جارت، کولمن دومینگو، ونسا ای ویلیامز، ریکا اسپنس، کسی کریمر و تونی تاد قرار است در تاریخ 27 آگوست به اکران دربیاید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان