۱۰ سایت پربازدید دنیا در سال ۲۰۲۱

یکی از اتفاق هایی که در سال های اخیر مخصوصا با شیوع کرونا اتفاق افتاد، این بود که تمایل افراد به سمت فعالیت های آنلاین بسیار زیاد شد و افراد برای رفع نیازهای روزانه و پر کردن اوقات فراغت اقدام به استفاده از سایت های مختلف کردند. اما اینکه کدام یک از سایت ها جزو پربازدیدترین ها هستند، امروز می خواهیم به بررسی آن ها بپردازیم.

10 سایت پربازدید دنیا در سال 2021

یکی از اتفاق هایی که در سال های اخیر مخصوصا با شیوع کرونا اتفاق افتاد، این بود که تمایل افراد به سمت فعالیت های آنلاین بسیار زیاد شد و افراد برای رفع نیازهای روزانه و پر کردن اوقات فراغت اقدام به استفاده از سایت های مختلف کردند. اما اینکه کدام یک از سایت ها جزو پربازدیدترین ها هستند، امروز می خواهیم به بررسی آن ها بپردازیم.

به نقل از سایت آموزشی برتر آموز، ابزارهای زیادی هستند که با استفاده از آن ها می شود بازدید سایت های مختلف را با یکدیگر مورد بررسی و مقایسه قرار داد. اما مهم ترین ابزارهایی که در آموزش سئو سایت مورد استفاده قرار می گیرد، الکسا است که معیار اصلی مقایسه ما در این مقاله خواهد بود. سایت های زیادی نظیر چطور، برتر آموز، دیجیاتو و زومیت، ویرگول در حوزه آموزش وردپرس و سئو فعالیت می کنند.

سایت های پر بازدید در سال 2021

1.سایت تیک تاک

شاید برایتان جالب باشد اما تیک تاک که خیلی سابقه زیادی نیز ندارد، در سال 2021 بیشترین بازدید را داشته است و حتی گوگل را نیز پشت سر گذاشته است. تیک تاک در سال 2016 بر پایه اشتراک ویدئو راه اندازی شد و در تاریخ 21 فوریه 2021 توانست سایت های بزرگی همچون گوگل و فیسبوک را پشت سر بگذارد.

2. سایت گوگل Google

خیلی بعید است کسی در دنیای وب باشد و با اینترنت سر و کار داشته باشد اما تا بحال کارش به گوگل نیفتاده باشد. گوگل پر بازددید ترین و بزرگترین موتور جست و جوی دنیا است که به صورت روزانه چیزی حدود 3.5 میلیارد جست و جو در دنیا توسط افراد مختلف در این موتور جست و جوی غول آسا انجام می گیرد. این آمار خود نشان از بزرگی و نفوذ این سایت و موتور جست و جو در دنیا دارد.

3. سایت یوتیوب Youtube

سومین سایتی که در سال 2021 به عنوان پر بازدیدترین سایت معرفی شد، سایت یوتیوب است. این سایت زیر مجموعه سایت و شرکت گوگل است و به طور ویژه به منظور اشتراک و تماشای ویدئو به جهان معرفی شده است.

در این سایت نیز روزانه چیزی حدود 5 میلیارد ویدئو بازدید می شود و تعداد بسیار بالایی نیز روزانه ویدئو بر روی آن آپلود می شود. این سایت مخصوص ایالات متحده آمریکا ساخته شده است اما بسیاری از حجم ورودی آن از دیگر کشورها می باشد. البته این سایت درون ایران فیلتر است و باید برای دسترسی به آن از وی پی ان استفاده کنید.

4. فیسبوک Facebook

چهارمین سایتی که به عنوان پر بازدید سال 2021 شناخته می شود، فیسوک است که در واقع بزرگترین و می توان گفت محبوب ترین شبکه اجتماعی در سراسر دنیا است که هم به صورت اپلیکیشن و هم به صورت سایت موارد استفاده است. در این شبکه اجتماعی چیزی حدود 1.4 میلیارد فرد ثبت نام کرده اند که تعداد بسیار زیادی از آن ها، در این سایت فعالیت می کنند.

5. ویکی پدیا Wikipedia

این سایت به جرات یکی از مفید ترین و بهترین سایت هایی است که به عنوان دانشنامه در جهان وجود دارد. یکی از ویژگی های برتر این سایت این است که به بسیاری از زبان های برتر دنیا اطلاعات مفید را در خود جای داده است.

همچنین این سایت این امکان را در اختیار افراد قرار می دهد تا بتوانند اطلاعات خود را با دیگران به اشتراک بگذارند و حتی اطلاعات موجود بر روی سایت را ویرایش و اصلاح کنند. به همین دلیل است که اطلاعات بسیار زیادی در زبان های مختلف بر روی این سایت وجود دارد و می توانید از آن به خوبی استفاده کنید.

6. سایت آمازون amazon

این سایت همانند دیجی کالای کشور خودمان است  و یک فروشگاه آنلاین کامل است که همه چیز در آن به فروش می رسد. این سایت دارای 3 میلیارد جنس برای فروش است که همین تعداد جنس نشان دهنده آمار بالای بازدید کننده برای آن است.

7. سایت یاهو Yahoo

سایت بعدی که جزو سایت های پر بازدید در 2021 است، سایت یاهو است که افراد زیادی از آن به صورت روزانه استفاده می کنند و همین باعث شده است به عنوان هفتمین سایت پر بازدید در دنیا شناخته شود.

8. اینستاگرام

کمتر کسی است که امروزه با این شبکه اجتماعی آشنایی نداشته باشد و روزانه آن را چک نکند. این شبکه اجتماعی دیگر امروز از حالت شبکه اجتماعی خارج شده و علاوه بر ان، به عنوان یک مرکز تجاری برای شرکت ها مورد استفاده است و افراد برای فروش محصول، کالا و خدمت خود از آن استفاده می کنند و بسیاری از افراد نیز برای پر کردن اوقات فراغت خود اقدام به استفاده از این اپلیکشن می کنند. همین استفاده گسترده از این نرم افزار باعث شده است تا جزو چند سایت برتر و پر بازدید در دنیا شناخته شود.

منبع: bartaramouz.ir

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان