اتاق خواب بهاری، میان گلها آسوده بخوابید!

اتاق خواب: بهار با عطر و بوی خوش گل های بهاری برای همه ما یاد آور آرامش است. چه خوب می شود اگر از طبیعت و فصل بهار الهام بگیریم و رنگ و طرح بهار را به فضای داخلی منزل خود بیاوریم. ما در این مطلب نکات و ایده هایی از دکوراسیون بهاری اتاق خواب را معرفی کرده و شما را با مراکز فروش محصولات بهاری و حدود قیمت آنها آشنا می کنیم، با ما همراه باشید:

اتاق خواب: بهار با عطر و بوی خوش گل های بهاری برای همه ما یاد آور آرامش است. چه خوب می شود اگر از طبیعت و فصل بهار الهام بگیریم و رنگ و طرح بهار را به فضای داخلی منزل خود بیاوریم. ما در این مطلب نکات و ایده هایی از دکوراسیون بهاری اتاق خواب را معرفی کرده و شما را با مراکز فروش محصولات بهاری و حدود قیمت آنها آشنا می کنیم، با ما همراه باشید:

دکوراسیون اتاق خواب بهاری

تخت خواب در دکوراسیون بهاری

همه ما دوست داریم بعد از گذراندن یک روز شلوغ و خسته‌ کننده، خوابی راحت داشته باشیم تا علاوه بر رفع خستگی روزانه، انرژی لازم را برای روز بعد نیز به دست آوریم. قطعا انتخاب تخت خواب مناسب لازمه این کار است. یک تخت خواب باید علاوه بر راحتی، سبک مورد نظر ما را نیز داشته و با سایر وسایل اتاق هم هماهنگ باشد. تخت خواب‌ ها سایزهای مختلفی دارند که باید با توجه به اندازه اتاق، سایز و نوع مناسب را انتخاب کرد.

تخت خواب سفید فلزی

مراکز پیشنهادی جهت خرید محصولات مشابه: برند ایکیا، ایران میز، مدرن تخت، مبلمان یاتاش، مبلمان دی‌ دریم، مبلمان رست، مبلمان جاینو و مبلمان تن‌ آسای

  • میانگین قیمت: 460 هزار تا 4 میلیون تومان

تشک و کالای خواب

تشک و کالای خواب برای خوابی آسوده

بی‌ شک تشک مناسب از وسایل لازم برای اتاق‌ خواب است. تشک راحت و استاندارد، خواب راحت و سلامتی را به همراه دارد. تشک­ ها اندازه‌ های مختلفی دارند که بنا بر سلیقه خود می ­توانید بهترین‌ شان را انتخاب کنید. برای زیباتر شدن دکوراسیون اتاق‌ خواب از روتختی هایی با رنگ‌ های بهاری استفاده کنید تا جلوه بهاری در اتاق‌ خواب شما هم دیده شود.

مراکز پیشنهادی جهت خرید محصولات مشابه: زیپ هوم، تشک و کالای خواب دریم، کالای خواب تاچ، کالای خواب راشن، کالای خواب بیوتی، تشک وگال و گروه ماندوی

  • میانگین قیمت: روتختی و کاور 210 تا 630 هزار تومان و تشک 200 هزار تا 4 میلیون تومان

پرده طرحدار بهاری

پرده در دکوراسیون اتاق خواب

از آنجایی که پرده حریم خانه را حفظ می‌ کند، استفاده از آن برای فضاهای داخلی اهمیت ویژه ­ای دارد. انتخاب یک پرده با طرح و بافت مناسب و بهاری فضای اتاق را زیباتر خواهد کرد. شما می‌ توانید بنا بر سلیقه خود یا با توجه به سبک و چیدمان اتاق‌ خواب‌ تان، پرده مناسب را انتخاب کنید. پرده پارچه­ ای، شید، کرکره و ... انواع مختلف پرده هستند.

پرده نازک اتاق خواب

مراکز پیشنهادی جهت خرید محصولات مشابه: پرده اطلس، برند ایکیا، گروه طراحی هما، گالری پرک، گالری دوشس، گالری پرده روژان و پرده چلیپا

  • میانگین قیمت: 60 تا 300 هزار تومان

فرش سفید بهاری

فرش بهاری در اتاق خواب

فرش از عناصر مهم در هر خانه و اتاق است. قرار دادن فرش مناسب در فضا، آن را زیبا، گرم و دلپذیرتر خواهد کرد. از انواع گلیم و گبه نیز می­ توان در فضاهای مختلف استفاده کرد. فرش مناسب برای اتاق‌ خواب، فرشی است که سادگی و زیبایی دارد؛ چرا که باید با سادگی و آرامش دکوراسیون اتاق‌ خواب همراه بوده و ویژگی‌ های یک اتاق‌ خواب راحت را نشان دهد.

مراکز پیشنهادی جهت خرید محصولات مشابه: برند ایکیا و فروشگاه اکسیر

  • میانگین قیمت: 90 تا 350 هزار تومان

کوسن های رنگی برای اتاق خواب

دکوراسیون بهاری اتاق خواب با وسایل دکوری

برای زیباتر شدن اتاق‌ خواب، وسایل دکوری مناسب با سبک و چیدمان آن یکی از بهترین راه‌ حل‌ هاست؛ چیزی شبیه به اکسسوری­ هایی که با رنگ ­بندی وسایل اتاق‌ خواب هماهنگی دارند. در انتخاب این وسایل باید دقت کافی را داشت تا با حفظ سادگی از شلوغ شدن و بی‌ نظمی نیز اجتناب شود. استفاده از گلدان گل با توجه به چیدمان بهاری بهترین گزینه است اما گزینه ­های بسیار دیگری نیز وجود دارند که بنا بر سلیقه‌ تان می‌ توانید آنها را انتخاب کنید.

آباژور بهاری

مراکز پیشنهادی جهت خرید محصولات مشابه: برند ایکیا، خانه درسا، فروشگاه اینترنتی kolektion، فروشگاه اینترنتی شیک و تک، فروشگاه اینترنتی پلاک سه و فروشگاه دیزاین کارتوس

  • میانگین قیمت: 90 هزار تا یک میلیون تومان

برای شرکت در مسابقه بوی عیدی چیدانه از رسم و رسوم، خانه تکانی، خریدهای عید، ترافیک اسفند، سفره هفت سین، شکوفه های بهاری درختان، سفرهایی که می روید یا هر چیزی که برای شما تداعی کننده روزهای عید است عکس بگیرید و در صفحه اینستاگرام خود با هشتگ #بوی_عیدی و #چیدانه منتشر کنید یا از طریق دایرکت به صفحه اینستاگرام چیدانه ارسال فرمایید تا از برندگان خوش شانس جوایز شگفت انگیز ما باشید.

 

منبع: مجله منزل ؛ نویسنده: حدیث حقیقت

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان