خرید فالوور واقعی چه مزایایی را به همراه دارد؟ (در سال ۱۴۰۱)

به جرات می توان گفت که خرید فالوور واقعی از مای ممبر راحت ترین و سریع ترین راه افزایش فالوور در اینستاگرام است

خرید فالوور واقعی چه مزایایی را به همراه دارد؟ (در سال 1401)

به جرات می توان گفت که خرید فالوور واقعی از مای ممبر راحت ترین و سریع ترین راه افزایش فالوور در اینستاگرام است. طبیعتا این که بخواهید از ترفند های رایگان افزایش فالوور استفاده کنید، زمان زیادی از شما گرفته می شود. به همین منظور با پرداخت اندکی هزینه بهتر است در زمان صرفه جویی کنید و خیلی زود به خواسته خود در اینستاگرام برسید. اما قبل از آن نکاتی درباره خرید فالوور واقعی وجود دارد که باید از آن ها مطلع باشید.

خرید فالوور واقعی اینستاگرام

طبیعتا به عنوان کاربر اینستاگرام، باید از تمامی قوانین این شبکه اجتماعی پیروی کنیم؛ حال به همین منظور، بهتر است ببینیم که اینستاگرام چه دیدگاهی را نسبت به خرید فالوور واقعی فعال ایرانی ارزان دارد. به طور کلی، اینستاگرام مخالف هر گونه فعالیت و پیشرفت خارج از نیروی انسانی است؛ این شبکه اجتماعی اصرار بر این دارد که تک به تک فالوور های یک پیج، باید با استفاده از ترفند های رایگان و طبیعی درون شبکه جذب شوند. از همین رو نتیجه می گیریم که اینستاگرام مخالف خرید فالوور توسط کاربران است.

اما در این بین چاره چیست؟ آیا باید از خرید فالوور واقعی فعال ایرانی بدون ریزش منصرف شویم؟ قطعا که پاسخ ما در این باره منفی است؛ چرا که خرید فالوور اگر به شکل واقعی صورت بگیرد، هیچ مشکلی شما و پیج را تهدید نمی کند؛ حتی با مزیت های بسیار زیادی هم رو به رو می شوید.

چرا باید فالوور واقعی اینستاگرام بخریم؟

خیلی از کاربران اینستاگرام، از خرید فالوور تنها به عنوان راهی برای افزایش فالوور یاد می کنند؛ این دیدگاه درست است؛ اما باید مقداری بیشتر به مزیت های دیگر خرید فالوور واقعی فعال ایرانی ارزان دقت شود؛ در واقع مزایای خرید فالوور برای اینستاگرام تنها در افزایش مخاطب خلاصه نمی شود. هر کدام از مزایای خرید فالوور برای اینستا خود دلیلی برای خرید به حساب می آیند. مواردی که در ادامه ذکر می شوند، مهم ترین این مزایا هستند.

خرید فالوور واقعی لایک زن هم وجود دارد

آیا برای شما تنها افزایش مخاطب مهم است و افزایش آمار پست های پیج اهمیتی ندارد؟ قطعا که نباید این گونه باشد. در واقع تمامی پست های اینستاگرام شما باید میانگینی نسبت به تعداد فالوور هایی که خریداری کرده اید، دارای لایک و ویو باشند. به همین منظور خیلی از کاربران پس از خرید فالوور، اقدام به خرید لایک اینستاگرام هم می کنند؛ اما با خرید فالوور واقعی لایک زن دیگر نیاز به هزینه اضافی نیست.

همان طور که از نام این نوع فالوور پیدا است، واقعی بودن آن باعث فعال بودن در پیج شما می شود. به طور مثال اگر اقدام به خرید 10 هزار فالوور واقعی اینستاگرام کرده اید، شما دارای 10 هزار کاربر و مخاطب فعال در پیج خود هستید. به همین دلیل، آن ها محتوای شما را می بینند و تعداد لایک و ویو هم افزایش پیدا می کند. این گونه هیچ مشکلی برای پیج شما پیش نمی آید؛ حتی باعث افزایش پیشرفت و نرخ تعامل هم می شود.

خرید فالوور بدون ریزش راه دیگر برای افزایش فالوور

خرید فالوور

دومین مزیتی که پس از خرید فالوور واقعی اینستاگرام برای پیج شما به وجود می آید، جلوگیری از ریزش فالوور است. این روز ها پیج های بسیار زیادی با موضوع ریزش فالوور رو به رو هستند. ریزش فالوور به معنای از بین رفتن تعداد فالوور های خریداری شده، طی بازه زمانی کوتاهی است. ریزش فالوور به طور کلی زمانی اتفاق می افتد که اقدام به خرید فالوور بی کیفیت کنید. اما شما پس از خرید فالوور واقعی اینستاگرام از وب سایت مای ممبر، اصلا با چنین اتفاقی رو به رو نخواهید شد.

همه چیز به نوع فالوور بر می گردد؛ در واقع از آن جایی که نوع فالوور های خریداری شده واقعی است، شما اصلا چنین اتفاقی را در پیج خود مشاهده نمی کنید. تنها در صورتی ریزش فالوور واقعی برای پیج اتفاق می افتد که تولید محتوا را به خوبی انجام ندهید و نیاز فالوور ها برطرف نشود. خرید فالوور بدون ریزش این روز ها خواسته کاربران زیادی در اینستاگرام است؛ به همین منظور اصلا این فرصت را از دست ندهید.

افزایش خرید محصول با افزایش فالوور واقعی

نوع فعالیت شما در اینستاگرام چیست؟ اگر شما هم دارای پیجی فروشگاهی در اینستاگرام هستید و خدمات محصول را ارائه می دهید، خرید فالوور واقعی فعال ایرانی بدون ریزش می تواند گزینه عالی محسوب شود. در واقع دیگر مزیت خرید فالوور اینستاگرام واقعی و اصیل، برای پیج های فروشگاهی است. این دسته از پیج ها با داشتن مخاطبانی واقعی می توانند شاهد افزایش فروش در پیج باشند.

خرید فالوور هدفمند برای پیج های فروشگاهی بسیار مهم است. به طور مثال فالوور های آن ها باید حتما از کشوری باشند که به آن جا محصول ارائه می دهند؛ همچنین مخاطبینی که به پیج اضافه می شوند، باید علاقه مند به نوع محصول پیج باشند. شما می توانید از وب سایت مای ممبر، خرید فالوور خود را به شکل هدفندی انجام دهید.

افزایش نرخ تعامل بعد از خرید فالوور فعال

مزیت بعدی که در خرید فالوور واقعی اینستاگرام بدون ریزش وجود دارد، افزایش نرخ تعامل است. با توجه به این که فالوور های واقعی مدام در پیج شما فعال هستند، نرخ تعامل هم رو به رشد خواهد بود. البته که این موضوع بسیار مرتبط با فعالیت شما هم است. پس از این که اقدام به خرید فالوور برای اینستا می کنید، باید مخاطبین را مجبور به برقراری ارتباط کنید.

اصلی ترین ابزار شما برای انجام این کار، محتوا است. می توانید پس از خرید فالوور واقعی و فعال ارزان محتوایی تولید کنید که مخاطب به سمت برقراری ارتباط بیاید. به طور مثال می توانید چالش برگذاری کنید یا مسابقاتی را پیاده سازی کنید.

افزایش فالوور اینستاگرام به صورت زنجیره ای

آخرین مزیتی که در خرید فالوور واقعی فعال ایرانی وجود دارد، افزایش فالوور به صورت زنجیره ای است. در واقع شما می توانید با استفاده از فالوور های خریداری شده، فالوور به دست بیاورد. فالوور ها برای دوستان و مخاطبین خود محتوای جذاب شما را ارسال می کنند و به صورت زنجیره ای، تعداد فالوور هایی که دارید افزایش پیدا می کند.

چند نوع فالوور برای خرید وجود دارد؟

حال دیگر به طور کامل با مزیت های خرید فالوور واقعی اینستاگرام آشنا شدید؛ قطعا که بهترین نوع فالوور، فالوور واقعی و فعال در اینستاگرام است؛ اما نوع هایی دیگر از فالوور وجود دارند که ما خرید آن ها را به شما پیشنهاد نمی کنیم. تنها در ادامه به ماهیت آن ها می پردازیم تا اطلاعات خوبی را هنگام خرید فالوور برای اینستاگرام داشته باشید.

فالوور فیک

پس از فالوور های فعال و واقعی، دومین نوع فالوور که فروش بالایی هم دارند، فالوور های فیک هستند. این نوع فالوور دارای هیچ موجودیت خارجی نمی باشند. پس از این که اقدام به خرید فالوور فیک می کنید، تنها تعداد فالوور های شما افزایش پیدا می کند؛ لذا هیچ کاربری نباید انتظار افزایش و بهینه سازی آمار پست های اینستاگرام خود را پس از خرید این نوع فالوور داشته باشد.

خرید فالوور فیک به هیچ وجه پیشنهاد نمی شود. بسیاری از پیج ها با وجود چنین فالوور هایی در خود، از بین رفته اند؛ چرا که اینستاگرام وجود فالوور های فیک را در پیج ها تشخیص داده و آن ها را می بندد. دقت داشته باشید که اصلی ترین عامل ریزش فالوور در اینستاگرام، وجود فالوور های فیک است. لذا برای خرید فالوور بدون ریزش تنها سراغ فالوور های واقعی بروید.

فالوور پاپ آپ

فالوور پاپ آپ به این صورت است که پیج شما به صورت پاپ آپ (نمایش اجباری) در اینستاگرام برای مخاطب ظاهر می شود و مخاطب با توجه به موضوع شما و پست های جذاب شما تصمیم به فالوو کردن شما می کند. این روش هم برای جذب فالوور عالی است.

فالوور ایرانی

شما می توانید در وب سایت مای ممبر، ملیت فالووری را که می خواهید بخرید مشخص کنید. به طور مثال اگر پیجی هستید که تنها به کاربران ایرانی خدمات رسانی می کنید، می توانید خرید فالوور ایرانی ارزان را از مای ممبر انجام دهید. این نوع فالوور کاملا واقعی و فعال در پیج شما است. خرید فالوور ایرانی اینستاگرام می تواند باعث افزایش فروش در پیج های فروشگاهی شود.

فالوور خارجی

علاوه بر خرید فالوور ایرانی اینستاگرام امکان خرید فالوور خارجی هم وجود دارد؛ در واقع این نوعی دیگر از فالوور در اینستاگرام می باشد. فالوور خارجی اینستاگرام برای پیج هایی که به خارج از ایران هم خدمات رسانی می کنند بسیار عالی است. با خرید این نوع فالوور، در واقع شما خرید فالوور واقعی خارجی اینستاگرام را انجام داده اید. دقت داشته باشید که سختی تولید محتوا پس از خرید این نوع فالوور قطعا بیشتر از گذشته خود می شود.

سخن نهایی درباره خرید فالوور واقعی

اگر تا به الان برای خرید فالوور واقعی بدون ریزش اقدام نکرده اید، بدانید که هنوز هم دیر نشده؛ کافی است تعداد فالوور را در مای ممبر مشخص و خریداری کنید؛ پس از آن شاهد همان تعداد فالوور واقعی و تضمینی در پیج خود هستید. برای خرید فالوور، به نوع آن و مواردی که ذکر کردیم نهایت دقت را داشته باشید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان