مشکلات عجیب تلویزیون های ال جی که ممکن است با آن ها برخورد کنید

امروزه در بسیاری از خانه های ایرانیان شاهد ال ای دی ال جی یا همان تلویزیون های باکیفیت ال جی هستیم. هرچند این برند از محبوبیت بسیار زیادی در میان ایرانیان و سایر کشورهای آسیایی برخوردار است با این حال ممکن است شما نیز در این تلویزیون ها با مشکلات عجیب و غریبی مواجه شوید که چندان راه حلی برای رفع آن ها به ذهن تان خطور نکند.

مشکلات عجیب تلویزیون های ال جی که ممکن است با آن ها برخورد کنید

امروزه در بسیاری از خانه های ایرانیان شاهد ال ای دی ال جی یا همان تلویزیون های باکیفیت ال جی هستیم. هرچند این برند از محبوبیت بسیار زیادی در میان ایرانیان و سایر کشورهای آسیایی برخوردار است با این حال ممکن است شما نیز در این تلویزیون ها با مشکلات عجیب و غریبی مواجه شوید که چندان راه حلی برای رفع آن ها به ذهن تان خطور نکند.

اینجاست که معرفی نمایندگی تعمیر تلویزیون الجی اهمیت زیادی پیدا کرده و می تواند بهترین راه حل ممکن برای رفع نقص موجود باشد. با ما همراه باشید تا چند نمونه از مشکلات عجیب تلویزیون های ال جی که ممکن است با آن ها برخورد کنید را برای شما شرح دهیم.

خاموش و روشن شدن های ناگهانی تلویزیون ال جی

این مسئله متداول ترین مسئله ایست که برخی از شهروندان در خصوص ای ای دی های ال جی گزارش می دهند؛ در این خصوص می توان به موارد ذیل به عنوان شایع ترین علل خاموش و روشن شدن های ناگهانی تلویزیون ال جی اشاره کرد:

  • نوسانات برق: طی چند سال اخیر به شدت شاهد افزایش نوسانات جریان برق بوده ایم. سایر وسایل منزل را چک کنید ببینید که آیا همزمان با خاموش و روشن شدن تلویزیون، خاموش و روشن می شوند. اگر این مسئله در میان تمام وسایل منزل یا وسایل یک اتاق به یک باره و در یک زمان اتفاق می افتد مسئله نوسان برق در میان است.
  • فلش آلوده یا ویروسی: با توجه به اینکه تلویزیون های امروزی به صورت هوشمند درآمده اند در صورت استفاده از فلش ویروسی، یک آسیب بسیار بزرگ به تلویزیون شما وارد می شود. به محض مواجهه با مسئله خاموش شدن و روشن شدن ناگهانی تلویزیون ال جی و در صورت اطمینان از عدم نوسان برق این مسئله را چک کنید.
  • استفاده از کابل اچ دی ام آی نامرغوب: شاید این مسئله چندان در نظر مردم جدی نباشد، اما استفاده از کابل اچ دی ام آی نامرغوب باعث آسیب به قطعات داخلی دستگاه می شود.

بسیاری از مردم تصور می کنند مسئله خاموش و روشن شدن دستگاه یک اتفاق نادر است و نیازی نیست نگران باشند اما این فواصل به مرور زمان کاهش پیدا کرده و در صورت عدم رسیدگی به آن با خاموشی دائمی تلویزیون مواجه می شوید. بهتر است در صورت تکرار این مسئله هر چه سریع تر به نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی تماس بگیرید و درخواست عیب یابی و رفع نقص کنید.

تعمیر ال ای دی

پاک شدن کانال های تلویزیون ال جی

ممکن است تلویزیون را روشن کنید و با هیچ چیزی به غیر از یک صفحه سیاه رنگ مواجه نشوید. با تعویض دکمه ها متوجه می شوید که کانالی یافت نمی شود تا تعویض گردد. این مسئله یکی از نامطلوب ترین صحنه هاییست که طی چند سال اخیر توسط کاربران ایرانی از تلویزیون های ال جی مشاهده شده است.

بسیاری از افراد به محض دیدن این صحنه تصور می کنند که تلویزیون به صورت کامل سوخته است، اما دلیل اصلی از بین رفتن کانال های تلویزیون ای جی، آی سی حافظه مین برد تلویزیون هست که حتما باید تعویض شود. البته لازم است بدانید که اگر به سرعت این قطعه را تعمیر نکنید موجب خرابی تلویزیون خواهد شد. بهتر است این کار توسط نمایندگی های مجاز ال جی صورت گیرد.

علت کم نور شدن صفحه تلویزیون ال جی

ممکن است هنگام نگاه کردن برنامه مورد علاقه خود با کاهش نور تلویزیون مواجه شوید به نحوی که امکان دارد شما قادر به تماشای برنامه بدرستی و وضوح کامل یا نسبی هم نباشید؛ قبل از هر اقدامی مطمئن شوید که تنظیمات اصلی صفحه نمایش بهم نریخته است.

بعد از اینکه متوجه شدید که اشکال از تنظیمات صفحه نمایشگر نیست باید بدانید که فسفر بکار رفته در پلاسمای تلویزیون دچار کاهش کیفیت شده است و احتمالا نیاز به تعویض قطعه احساس گردد. در چنین موردی به هیچ عنوان خودتان دست بکار نشوید و از یک متخصص حرفه ای تعمیرات تلویزیون کمک بگیرید.

ویروسی شدن تلویزیون ال جی

در بخش های قبل اشاره کردیم که یکی از علل خاموش و روشن شدن ناگهانی تلویزیون های ال جی، ویروسی شدن آن از طریق یک فلش است، اما مسئله ویروسی شدن تلویزیون خود یک مسئله جداست و باید جدا از مسئله خاموش و روشن شدن ناگهانی تلویزیون به آن پرداخته شود.

تلویزیون های هوشمند همانند دیگر وسایل هوشمند همچون گوشی های همراه، تبلت ها، فلش و امثال آنها می توانند ویروس ها را دریافت کرده یا به سایر دستگاه ها منتقل کنند و باعث آسیب دیدگی تلویزیون یا دستگاه های متصل شده شوند؛ برای از بین بردن ویروس تلویزیون باید تمام تنظیمات تلویزیون را ریست کنید و به حالت قبل برگردانید.

تلویزیون ال جی

ریست شدن ناگهانی تلویزیون ال جی

این هم یکی دیگر از مشکلات عجیب و غریبی است که ممکن است در صورت داشتن یک تلویزیون ال جی با آن مواجه شوید. مشکل ریست شدن تلویزیون ال جی، به خرابی منبع تغذیه یا برد پاور تلویزیون مرتبط است. برد پاور یک قطعه بسیار مهم است که ولتاژ‌های AC را به ولتاژ‌های DC که برای کار قطعات مختلف نیاز است تبدیل می‌کند. برای رفع اشکال ریست شدن ناگهانی تلویزیون ال جی، باید از یک تعمیرکار حرفه ای و آشنا به سیستم تلویزیون های ال جی کمک بگیرید تا قطعه برد پاور را عیب یابی و تعمیر کند.

تعمیر تلویزیون ال جی

در این مقاله سعی کردیم تا مشکلات عجیب و غریبی که برخی از کاربران تلویزیون های ال جی با آن مواجه هستند را بازگو کنیم. فراموش نکنید که در دنیای امروز همه چیز به صورت کاملا تخصصی در آمده است و برای تعمیر یک وسیله خاص باید به نمایندگی های مجاز همان برند مراجعه کنید.

کاراباما با داشتن مجوزهای لازم در زمینه تعمیر تلویزیون ال جی به عنوان یکی از فعال ترین مراکز داخلی برای تعمیر تلویزیون های ال جی شناخته می شود.

تکنسین هایی که توسط این مجموعه معرفی می شوند تخصص لازم را در زمینه تعمیر وسایل مورد نظر دارند. همچنین شرکت کاراباما نیز حسن اجرای کار، عیب یابی صحیح و رفع نقص به صورت اصولی را به مدت 180 روز ضمانت می کند. بنابراین اگر در این مدت تلویزیون شما باز هم با مشکل قبل مواجه شد شما می توانید با مجموعه کاراباما تماس گرفته و به صورت رایگان درخواست رفع نقص نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان