بهترین شرورهای دنیای سینمایی مارول

در دنیای سینمایی مارول، شرورهای بسیار جذاب و تماشایی روی پرده سینماها اکران شدند که توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کردند. در فیلم بعدی این دنیای سینمایی یعنی فیلم ثور: عشق و تندر (Thor: Love And Thunder) نیز کریستین بیل (Christian Bale) نقش شروری به نام گور قصاب خدایان را بازی خواهد کرد.

بهترین شرورهای دنیای سینمایی مارول

در دنیای سینمایی مارول، شرورهای بسیار جذاب و تماشایی روی پرده سینماها اکران شدند که توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کردند. در فیلم بعدی این دنیای سینمایی یعنی فیلم ثور: عشق و تندر (Thor: Love And Thunder) نیز کریستین بیل (Christian Bale) نقش شروری به نام گور قصاب خدایان را بازی خواهد کرد.

در ادامه همراه با ما باشید تا بهترین شرورهای دنیای سینمایی مارول را به شما معرفی کنیم.

10. ولچر

Vulture

Vulture

شخصیت آدریان توماس ملقب به ولچر در فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) حضور داشت و به دلیل کارهای کمپانی تونی استارک، نسبت به آن کینه به دل داشت. او خودش را با استفاده از تکنولوژی چیتائوری مسلح کرد و توانست تا تجارت فروش سلاح بسیار خوبی را برای خودش راه‌اندازی کند. نقش این شرور را مایکل کیتون (Michael Keaton) بازی کرده بود که چندان با نقش‌های ابرقهرمانی ناآشنا نیست و قبلا نقش بتمن را بازی کرده بود.

9. میستریو

Mysterio

Mysterio

مرد عنکبوتی دشمنان بسیار زیاد و قدرتمندی داشته است و یکی از آن‌ها نیز کوئنتین بک ملقب به میستریو است. او نیز همانند ولچر نسبت به تونی استارک نفرت داشت و با کمک کارکنان سابق کمپانی استارک و تکنولوژی‌های پیشرفته آن، ابرقهرمانی خیالی به نام میستریو خلق کرد. نقش میستریو در فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه (Spider-Man: Far From Home) را جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal) بازی کرده بود. بدون شک، او یکی از بهترین شرورهای مرد عنکبوتی محسوب می‌شود.

8. هلموت زیمو

Helmut Zemo

Helmut Zemo

شخصیت شرور هلموت زیمو برای اولین بار در دنیای سینمایی مارول در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) حضور پیدا کرد. او خانواده‌اش را در نبرد سوکوویا از دست داده بود و انتقام‌جویان را مسبب آن می‌دانست. او در ابتدا با پاپوش دوختن برای سرباز زمستانی برای کشتن پدر تی‌چالا، قصد داشت تا انتقام‌جویان را از داخل نابود سازد و تقریبا موفق شد و جنگ داخلی بین انتقام‌جویان را شروع کرد. دنیل بروهل (Daniel Brühl) نقش زیمو را بازی می‌کرد و توانست تا این کار را به بهترین نحو ممکن انجام بدهد.

7. رد اسکال

Red Skull

Red Skull

سازمان هایدرا یکی از سازمان‎‌های شرورانه است که جدال‌های مداومی با کاپیتان آمریکا و دیگر انتقام‌جویان داشته است. یوهان اشمیت در فیلم کاپیتان آمریکا: اولین انتقام‌جو (Captain America: The First Avenger) رئیس هایدرا بود. او در فیلم انتقام‌جویان: جنگ ابدیت (Avengers: Infinity War) نیز به عنوان محافظ سنگ روح در ورمیر حضور داشت. شخصیت شرور رد اسکال به خوبی توانست تا به عنوان شخصیت شرور داستان کاپیتان آمریکا، داستان را پیش ببرد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته بود.

6. اولترون

Ultron

Ultron

اولترون برنامه‌‌ای صلح‌جو بود که توسط بروس بنر و تونی استارک ساخته شده بود و در نهایت سرکش شد و انسان‌ها را به عنوان تهدیدی برای خودشان می‌دید و سعی در نابودی کل بشریت داشت. او تنها در فیلم انتقام‎‌جویان: عصر اولترون (Avengers: Age of Ultron) حضور داشت. جیمز اسپیدر (James Spader) نقش این ربات ترسناک و بی‌احساس را به تصویر کشیده بود. شخصیت اولتران، شخصیت شروری بود که تهدیدی بسیار بالقوه برای بشریت به شمار می‌رفت و تقریبا موفق شد تا انتقام‌جویان را شکست بدهد.

5. هلا

Hela

Hela

به دنبال مرگ اودین در فیلم ثور: رگناروک (Thor: Ragnarok)، هلا موفق شد تا از زندان خود خارج شود و به دنبال بدست گرفتن قدرت در ازگارد باشد. او قصد داشت تا تاج و تخت ازگارد را بدست بیاورد و امپراتوری کاملا جدیدی را شکل دهد اما برادرهای او یعنی ثور و لوکی در سر راه او قرار داشتند. او الهه مرگ بود و روش‌های بی‌رحمانه و خشنی برای کشتن دشمنان خود داشت. کیت بلانشت (Cate Blanchett) توانست تا در این فیلم، به خوبی نقش هلا را بازی کند و او را به یکی از بهترین شرورهای دنیای سینمایی مارول تبدیل کند.

4. اریک کیلمونگر

Erik Killmonger

Erik Killmonger

اریک کیلمونگر شاهد مرگ پدرش به دست شاه تی‌چاکا بود و از همین رو، زندگی‌اش را وقف نابود کردن پسرعموی خود و وارث تاج و تخت یعنی تی‌چالا کرد. کیلمونگر آرزوی حکومت بر واکاندا را داشت و می‌خواست تا از تکنولوژی واکاندا استفاده کند تا بتواند بر تمام جهان سلطه پیدا کند و تمام مردم سیاه‌پوست را از ظلم و ستم رها نماید. مایکل بی جردن (Michael B. Jordan) در فیلم پلنگ سیاه (Black Panther) نقش‌آفرینی خیره‌کننده‌ای در نقش کیلمونگر داشت که یکی از بهترین شرورهای دنیای سینمایی مارول محسوب می‌شود.

3. باکی بارنز

Bucky Barnes

Bucky Barnes

باکی بارنز همانند استیو راجرز به جنگ جهانی دوم رفته بود اما در آنجا به دست سازمان هایدرا به فوق‌سربازی تبدیل می‌شود که ذهنش شست و شو شده و اکنون، به ابزاری برای این سازمان تبدیل شده است. خوشبختانه، استیو راجرز به او کمک می‌کند تا گذشته‌اش را به یاد بیاورد و از زیر سلطه هایدرا خارج شود. باکی بارنز که با نام سرباز زمستانی شناخته می‌شود، قوس داستانی بسیار جالب‌توجه و خوبی در دنیای سینمایی مارول دارد و در سریال فالکون و سرباز زمستانی (The Falcon And The Winter Soldier) نیز در نقش یک قهرمان ظاهر شد.

2. لوکی

Loki

Loki

لوکی، برادر ثور و خدای حیله است و در دنیای سینمایی مارول نقش بسیار پررنگی داشت. او علاوه بر دشمنی با برادر خود، به زمین حمله کرد و با انتقام‌جویان روبه‌رو شد. در سریال لوکی (Loki) که از سرویس آنلاین دیزنی پلاس پخش شده بود، او با چندین وریانت یا نسخه متفاوت از خودش روبه‌رو شد و ماجراجویی تازه و متفاوتی را آغاز کرد. تام هیدلستون (Tom Hiddleston) از همان ابتدا مورد استقبال بسیار زیادی از سوی طرفداران قرار گرفت. لوکی از جمله بهترین شخصیت‌های شرور و یکی از دوست‌داشتنی‌ترین کاراکترهای دنیای سینمایی مارول به شمار می‌رود که همانند باکی بارنز، قوس داستانی جالبی را پشت سر گذاشته است.

1. تانوس

Thanos

Thanos

تایتان دیوانه یا تانوس، دو نبرد بسیار بزرگ با انتقام‌جویان و تقریبا تمام قهرمانان در کهکشان داشت. او موفق شد تا دستکش ابدیت را با تمام سنگ‌های ابدیت مسلح کند و قدرت بسیار زیادی بدست بیاورد. او در فیلم «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» توانست تا پیروز نبرد باشد اما در فیلم «انتقام‌جویان: پایان بازی» شکست خورد. شخصیت تانوس به عنوان شخصیت شرور نهایی دنیای سینمایی مارول به خصوص در سه فاز ابتدایی آن به شمار می‌رفت. این نقش را جاش برولین (Josh Brolin) به بهترین شکل ممکن بازی کرده بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان