ارزان ترین اجاره خودرو ایرانی

اجاره ون، یکی از بهترین راه ها برای سفرهای گروهی و دسته جمعی می باشد. شما می توانید با اجاره ون و اجاره ماشین در تهران، در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

ارزان ترین اجاره خودرو ایرانی

اجاره ون، یکی از بهترین راه ها برای سفرهای گروهی و دسته جمعی می باشد. شما می توانید با اجاره ون و اجاره ماشین در تهران، در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

بیشتر مردم، برای سفرهای گروهی با خانواده و یا دوستان خود، مشکل خودرو دارند. در این زمان، اجاره خودرو ون بدون راننده به کمک شما می آید.

در زمان هایی که نیاز به تنهایی سفر کردن ندارید، مسافرت دسته جمعی بهترین گزینه برای شما خواهد بود. برای سفر دسته جمعی، دیگر نیازی نیست نگران تعداد افراد برای سوار شدن در خودروی خود باشید. امروزه با اجاره ون با راننده و یا بدون راننده، میتوانید به سفر های دسته جمعی با دوستان و یا خانواده ی خود رفته از سفر  لذت ببرید. قبل از اقدام برای کرایه ون ، بهتر است با شرایط و مدارک لازم برای رنت ون آشنا شده تا در حین سفر خود، دچار مشکل نشوید.

مدارک لازم برای کرایه ون

کرایه ون در تهران و دیگر شهرهای ایران، برای تمامی افراد امکان پذیر می باشد. برای رنت ون، دو گزینه وجود دارد:

  • اجاره ون با راننده
  • کرایه ون بدون راننده

شما می توانید با توجه  و نیاز به بودجه خود، ون مدنظر خود را رنت کرده و سفر خود را آغاز کنید.

اجاره ون بدون راننده

اگر دوست دارید که تمام مدت در مسیر سفر، خودتان رانندگی کنید و از مسیر لذت ببرید، می توانید ون مورد نظر خود را بدون راننده اجاره کنید. کرایه ون بدون راننده، بهترین گزینه برای افرادیست که رانندگی در جاده ها، لذت می برند. در تمامی طول مسیر سفر خود، می توانید آهنگ های دلخواه خود را گذاشته و یک خاطره به یادماندنی را برای خود و عزیزان خود ثبت کنید.

برای اجاره خودرو ون بدون راننده، شما نیازمند یک سری شرایط می باشید:

  1. سن حداقل 20 سال
  2. کارت شناسایی معتبر
  3. گواهینامه ی معتبر با اعتبار بیش از شش ماه
  4. پرداخت کل هزینه ی اجاره ون

شرایط و قوانین شرکت های اجاره خودرو، با یکدیگر متفاوت است. بهتر است قبل از اقدام برای رزرو ون، از شرایط و مدارک شرکت  کرایه خودرو خود، مطلع شوید و پس از آن برای رزرو ون مدنظر خود، اقدام کنید.

اجاره ون در تهران

اجاره ون با راننده

اگر دوست دارید تمام مسیر در کنار خانواده و یا دوستان خود باشید و در آخر مسیر خسته ی راه نباشید ، می توانید ون مورد نظر خود را با راننده اجاره کنید.

برای کرایه ون با راننده، نیاز به هیچ مدک خاصی نیست و تمامی مسئولیت ها  از جمله تصادفات و خسارات وارد شده بر خودرو، بر عهده راننده است.

شما می توانید به راحتی ون مدنظر خود را با راننده  رنت کرده و سفر خاطره انگیزی را آغاز کنید.

کرایه ون با راننده، تنها برای سفرهای شما نیست. شما میتوانید برای میهمان هایتان که میخواهند به فرودگاه بروند و یا  از فرودگاه های مهرآباد و امام خمینی، به سمت شما بیایند هم از رنت ون با راننده استفاده کنید.

اجاره خودرو ون در مسیرهای داخل شهر نیز امکان پذیر است و به صورت ساعتی برای شما محاسبه می شود.

کرایه ون بدون راننده

امکانات ون ها

ون های مدرن، همه دارای امکانات رفاهی و فول آپشن می باشند. این ون ها برای سفر های طولانی گزینه ی بسیار مناسبی هستند.

بیشتر ون ها دارای قابلیت تنظیم پشتی صندلی‏های مسافرین وشیشه ها و آینه های برقی و دارای سیستم تهویه ی داخلی می باشند.

 یکی دیگر از آپشن های ون، قابلیت تنظیم ارتفاع نور چراغ های جلو از داخل کابین است. اگر شما در طول سفر خود، مایل به شنیدن آهنگ های مورد علاقه خود هستید، می توانید فلش مموری خود را به راننده تحویل داده و تمام مسیر خود را در آرامش  به موزیک های موردعلاقه خود، گوش دهید. در هنگام سفر با کرایه ون، دیگر نیازی به توقف در هر مسیر، مانند وسایل نقلیه عمومی، نیست  و راننده در زمان و مکان مورد نظر شما، توقف می کند.

یکی دیگر از امکانات رفاهی ون ها، خدمات ویژه برای معلولین است. تمامی افراد می توانند از کرایه ون استفاده کنند. برای بهره بری از این امکان، می توانید با شماره 6305 تماس گرفته و ون مدنظر خود را کرایه کنید.

استفاده از ون های لوکس برای مراسم ها و میهمانی های شما نیز امکان پذیر است. کرایه ون های لوکس، این امکان را به شما می دهد تا به خوبی، از میهمان های خود پذیرایی کنید.

سیستم سرمایش و گرمایش ون ها

تمامی ون ها مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی می باشند.سیستم گرمایشی و سرمایشی ون ها با توجه به شرایط آب و هوایی، از بدو ورود شما به داخل ون ، برایتان فعال خواهد شد. شما می توانید با توجه به خواسته ی خود، سیستم گرمایشی و سرمایشی را، فعال و یا غیر فعال کنید.

شرایط و مدارک لازم برای اجاره ماشین در تهران

یکی از محبوب ترین انتخابات برای شروع یک سفر در میان مردم، اجاره ماشین در تهران است. همانطور که در بالا اشاره کردیم، برای سفرهای گروهی با خانواده و یا دوستان، بهترین گزینه ون می باشد. از سوی دیگر، در هنگام سفر با تعداد نفرات کم، انجام کارهای اداری و یا شخصی، کرایه خودرو لوکس و یا رنت ماشین در شهر تهران، بهترین گزینه برای شما، رنت خودرو می باشد. شما می توانید با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت، ماشین مورد علاقه خود را کرایه کنید و از رانندگی با آن لذت ببرید.

اجاره ماشین در تهران

شرکت اجاره خودرو سعادت رنت، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. شما می توانید، ون ارزان قیمت، با شرایط عالی را از این شرکت رزرو کرده و یک سفر خاطره انگیز برای خود و عزیزان خود به ارمغان آورید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان