بهترین سیتکام‌های دهه ۲۰۰۰

با وجود اینکه در سال‌های اخیر سیتکام‌های بسیار خوبی پخش شده‌اند اما سیتکام‌های دهه ۲۰۰۰ میلادی همچنان به عنوان برجسته‌ترین سیتکام‌ها شناخته می‌شوند که تماشای دوباره آن‌ها خالی از لطف نیست. در ادامه به معرفی بهترین سیتکام‌های دهه ۲۰۰۰ میلادی می‌پردازیم. همراه با ما باشید.

بهترین سیتکام‌های دهه 2000

با وجود اینکه در سال‌های اخیر سیتکام‌های بسیار خوبی پخش شده‌اند اما سیتکام‌های دهه 2000 میلادی همچنان به عنوان برجسته‌ترین سیتکام‌ها شناخته می‌شوند که تماشای دوباره آن‌ها خالی از لطف نیست. در ادامه به معرفی بهترین سیتکام‌های دهه 2000 میلادی می‌پردازیم. همراه با ما باشید.

10. سریال انیمیشنی ساوت پارک

South Park

South Park

سریال انیمیشنی ساوت پارک (South Park) برای اولین بار در سال 1997 میلادی پخش شده بود اما در دهه 2000 میلادی بود که توانست به پدیده‌ای فرهنگی تبدیل شود و توجه بینندگان زیادی را به خود جذب کند. سریال «ساوت پارک» نگاهی مستقیم و گستاخانه نسبت به مسائل مختلف دارد و از جمله برجسته‌ترین سریالی‌های انیمیشنی و سیتکام به شمار می‌رود. کاراکترهای این سریال انیمیشنی دوست‌داشتنی هستند و مطمئنا با تماشای یک قسمت از آن، به تماشای قسمت‌های بعدی آن ترغیب خواهید شد.

9. سریال دنیای مالکوم

Malcom In The Middle

Malcom In The Middle

سریال دنیای مالکوم (Malcolm in the Middle) کار خود را از اوایل دهه 2000 میلادی شروع کرد و تا سال 2006 میلادی بیشتر ادامه پیدا نکرد اما همچنان از جمله برجسته‌ترین و محبوب‌ترین سریال‌ها به شمار می‌رود. این سریال با بازی جین کازمرک (Jane Kaczmarek) و برایان کرانستون (Bryan Cranston) است که نقش والدین کودکانی مشکل‌آفرین را بازی می‌کنند. سریال «دنیای مالکوم» سرشار از خلاقیت است و فرمت غیرمعمول آن نیز جذابیت آن را برای طرفداران دوچندان کرده است.

8. سریال انیمیشنی فمیلی گای

Family Guy

Family Guy

سریال انیمیشنی فمیلی گای (Family Guy) در دهه 90 میلادی شروع شده بود اما در دهه 2000 میلادی، این سریال انیمیشنی با داستان‌های غیرمنتظره و طنزهای جذاب، توانست به محبوبیت بیشتری دست پیدا کند. این سریال انیمیشنی ساخته ست مک‌فارلین (Seth MacFarlane) است و یکی از جذاب‌ترین و گیراترین تیتراژ آغازین در دنیای سریال را دارد و توانسته فراتر از دهه 2000 میلادی نیز برود.

7. سریال سکرابز

Scrubs

Scrubs

ساخت سیتکامی در بیمارستان ممکن است عجیب به نظر برسد اما سریال سکرابز (Scrubs) به لطف بازیگران و کاراکترهای منحصربه‌فرد خود موفق شده به یک اثر کمدی برجسته و جالب‌توجه تبدیل شود. هر کدام از کاراکترهای این سیتکام ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند و همین سبب شده تا برای بیننده تازه و جذاب به نظر برسند. این سریال کمدی همچنین تمایل دارد تا به برخی از مسائل منحصربه‌فرد و تنش‌های کاری نیز بپردازد. با وجود اینکه این سریال در سال 2010 میلادی به پایان رسید اما همچنان شناخته شده و محبوب باقی مانده است.

6. سریال خانواده امروزی

Modern Family

Modern Family

سریال خانواده امروزی (Modern Family) در سال 2009 میلادی کار خود را شروع کرد و تا سال 2020 میلادی نیز ادامه داشت. این سریال نسبت به دیگر آثاری که در این فهرست قرار دارند، امروزی‌تر احساس می‌شود. سریال خلاقانه و خنده‌دار است و جوک‌های آن در هر قسمت بسیار بامزه هستند. این سریال از همان ابتدای پخش خود توانست به محبوبیت زیادی در بین بینندگان دست پیدا کند.

5. سریال تئوری بیگ بنگ

The Big Bang Theory

The Big Bang Theory

سریالی ساخته چاک لور (Chuck Lorre) و بیل پرادی (Bill Prady) مطمئن اثری موفق به شمار می‎‌رود اما خود آن‌ها نیز فکر نمی‌کردند که سریال تئوری بیگ بنگ (The Big Bang Theory) بتواند به چنین جایگاه برجسته و بزرگی دست پیدا کند. سریال «تئوری بیگ بنگ» برخی از خنده‌دارترین کاراکترهای تاریخ را به بینندگان معرفی می‌کند و بازیگران آن نیز نقش‌های خود را به خوبی به تصویر کشیده‌اند. به دنبال موفقیت این سریال، نسخه‌ای فرعی از آن به نام شلدون جوان (Young Sheldon) ساخته شده است.

4. سریال دوستان

Friends

Friends

پخش سریال دوستان (Friends) از سال 1994 میلادی شروع شده بود اما تا اوایل دهه 2000 میلادی ادامه داشت. این سریال به موفقیتی دست پیدا کرد که آرزوی هر سیتکامی محسوب می‌شود. این سریال داستانی ساده دارد و داستان گروهی از دوستان را دنبال می‎کند که در شهر منهتن زندگی می‌کنند. هر کدام از کاراکترها منحصربه‌فرد هستند و جذابیت خاص خود را دارند. با وجود گذشت سال‌ها از این سریال،‌ طرفداران همچنان از تماشای آن لذت می‌برند.

3. سریال پارک‌ها و تفریحات

Parks And Recreation

Parks And Recreation

سریال پارک‌ها و تفریحات (Parks And Recreation) یک کمدی ملایم در مورد یک مامور دولتی دوست‌داشتنی در اداره دولتی کوچکی است که همانند دیگر سریال‌های سیتکام به آن ستایش جهانی دست پیدا نکرد. هر چند از زمان شروع پخشش از سال 2009 میلادی توانست توجه طرفداران زیادی را به خود جذب کند. ایمی پولر (Amy Poehler) چهره این سریال به شمار می‌رود و در کنار او نیز بازیگران دیگری همچون رشیدا جونز (Rashida Jones)، اوبری پلازا (Aubrey Plaza)، نیک آفرمن (Nick Offerman) و کریس پرت (Chris Pratt) نقش‌آفرینی می‌کنند.

2. سریال آشنایی با مادر

How I Met Your Mother

How I Met Your Mother

سریال آشنایی با مادر (How I Met Your Mother) در سال 2005 میلادی و پس از اتمام سریال «دوستان» پخش شد. این سریال نیز داستان گروهی از دوستان را روایت می‎کند که در شهر نیویورک زندگی می‌کنند. سریال «آشنایی با مادر» توانست به موفقیت زیادی دست پیدا کند و توجه نسل جدیدی از طرفداران را به خود جذب کند. این سریال همچنین به عنوان اثری عاشقانه و کمدی شناخته می‌شود که پیچش‌ها و چرخش‌های زیاد و غیرمنتظره‌ای دارد.

1. سریال آفیس

The Office

The Office

سریال آفیس (The Office) سیتکامی در مورد محیط کاری‌ای غیرمعمولی است و بهترین سریال سیتکام دهه 2000 میلادی به شمار می‌رود. این سریال در ابتدا با نقدها و نظرات متوسطی روبه‌رو شد اما در ادامه توانست به موفقیت‌های بسیار زیادی دست پیدا کند. در ادامه، سریال در اواخر دهه 2000 میلادی نیز طرفداران بیشتری به این سریال جذب شدند و جوک‌ها و کاراکترها نیز جذاب‌تر و سرگرم‌کننده‌تر شدند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان