معرفی سریال Five Days at Memorial از سرویس اپل

سریال پنج روز در بیمارستان مموریال (Five Days at Memorial) سریالی کوتاه از سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس محسوب می‌شود که در ژانر جنایی و درام ساخته شده و به بررسی پیامدهای طوفان کاترینا و تاثیر آن بر بیمارستان مِموریال می‌پردازد. در ادامه همراه با ما باشید.

معرفی سریال Five Days at Memorial از سرویس اپل

سریال پنج روز در بیمارستان مموریال (Five Days at Memorial) سریالی کوتاه از سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس محسوب می‌شود که در ژانر جنایی و درام ساخته شده و به بررسی پیامدهای طوفان کاترینا و تاثیر آن بر بیمارستان مِموریال می‌پردازد. در ادامه همراه با ما باشید.

سریال «پنج روز در بیمارستان مموریال» بر اساس رمانی غیرداستانی به همین نام نوشته نویسنده برنده جایزه پولیتزر شری فینک (Sheri Fink) است. این مینی سریال نگاهی واقع‌گرایانه و صریحانه نسبت به تصمیماتی را ارائه می‌کند که توسط دکترها در بیمارستانی در نیواورلئانز گرفته می‌شود، آن هم در شرایطی که به دلیل وضعیت وخیم و طوفانی، بخش‌هایی از بیمارستان در آب فرو رفته است.

این در حالی است که برق قطع شده و برنامه‌ای برای خروج مردم وجود ندارد و بیماران نیز در شرایط بحرانی درون بیمارستان گرفتار شده‌اند. حالا مسئولان و پزشکان بیمارستان باید تصمیمات حساب‌شده و سختی را بگیرند که مطمئنا عواقب آن‌ها تا سال‌ها بعد گریبان‌گیرشان خواهد بود.

داستان سریال Five Days at Memorial

سریال «پنج روز در بیمارستان مموریال» به بررسی تصمیمات سختی می‌پردازد که کارکنان بیمارستان باید پس از شرایط بسیار دشوار و وخیم طوفان کاترینا اتخاذ کنند. این مینی‌سریال اقتباسی از کتابی به همین نام نوشته شری فینک است که جایزه انجمن ملی منتقدان کتاب را نیز بدست آورده است.

این کتاب و همچنین مینی‌سریالی که بر اساس آن ساخته شده، کادر درمان خسته یک بیمارستان را نشان می‌دهد که هزاران نفر را در داخل بیمارستان پناه داده‌اند. در همین حین نیز باید به بیماران بحرانی رسیدگی کنند و قبل از اینکه تخلیه شروع شود، سعی کنند بیماران را زنده نگه دارند. تصمیمات اتخاذ شده توسط کادر درمان این بیمارستان با عواقب سیاسی و قانونی همراه شده که به بخشی از زندگی آن‌ها پس از طوفان کاترینا تبدیل شده است.

بازیگران سریال Five Days at Memorial

ورا فارمیگا (Vera Farmiga) نقش شخصیت اصلی سریال «پنج روز در بیمارستان مموریال» به نام دکتر آنا پو را بازی می‌کند. دکتر پو یکی از دکترهای حاضر در بیمارستان مموریال در آپتاون نیواورلئانز بوده است و زمانی که هزاران نفر به هنگام طوفان کاترینا در داخل بیمارستان گرفتار می‌شوند، این دکتر با تصمیمات بسیار سختی مواجه می‌شود که باید برای آسایش بیمارها اتخاذ کند. ورا فارمیگا بازیگری شناخته شده در هالیوود است و بیشتر برای بازی در فیلم‌های احضار (The Conjuring) و موتل بیتس (Bates Motel) شناخته می‌شود.

ادپرو اودیه (Adepero Oduye) دیگر بازیگر حاضر در این مینی‌سریال است که نقش سرپرستار بخش آی‌سی‌یو بیمارستان به نام کارن وین را بازی می‌کند. در کنار او نیز کورنلیوس اسمیت جونیور (Cornelius Smith Jr) نقش یک دکتر مختصص داخلی به نام برایانت کینگ را به تصویر می‌کشد.

جولی ان امری (Julie Ann Emery) در نقش مدیر اورژانس به نام دایان روبیشو و چری جونز (Cherry Jones) در نقش سرپرستار به نانم سوزان مولدریک دیگر بازیگرانی هستند که در سریال «پنج روز در بیمارستان مموریال» نقش‌آفرینی می‌کنند. از جمله دیگر بازیگرانی که در سریال حضور دارند می‌توان به مولی هگر (Molly Hager) در نقش ویرجینیا رایدر، مایکل گاستون (Michael Gaston) در نقش آرتور شفر ملقب به بوچ و جو کارول (Joe Carroll) در نقش مایکل آروین اشاره کرد.

تاریخ پخش سریال Five Days at Memorial

سریال «پنج روز در بیمارستان مموریال» مینی‌سریالی هشت قسمتی است که سه قسمت ابتدایی آن در روز ابتدایی پخش سریال در تاریخ 12 اوت سال 2022 میلادی (جمعه 21 مرداد 1401) روی سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس پخش خواهند شد. بقیه قسمت‌های سریال نیز به صورت هفتگی و در روزهای جمعه عرضه می‌شوند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان