همه چیز درباره سریال The Winchesters

سریال سوپرنچرال (Supernatural) سرانجام پس از ۱۵ سال در پاییز سال ۲۰۲۰ میلادی به کار خود در شبکه سی دابلیو پایان داد. با این حال، همچنان داستان‎‌هایی از طولانی‌ترین سریال فانتزی تاریخ باقی مانده است،‌ به خصوص داستان‌های مربوط به پدر و مادر سم و دین وینچستر که در سریال وینچسترها (The Winchesters) به آن‌ها پرداخته خواهد شد.

همه چیز درباره سریال The Winchesters

سریال سوپرنچرال (Supernatural) سرانجام پس از 15 سال در پاییز سال 2020 میلادی به کار خود در شبکه سی دابلیو پایان داد. با این حال، همچنان داستان‎‌هایی از طولانی‌ترین سریال فانتزی تاریخ باقی مانده است،‌ به خصوص داستان‌های مربوط به پدر و مادر سم و دین وینچستر که در سریال وینچسترها (The Winchesters) به آن‌ها پرداخته خواهد شد.

سریال «وینچسترها» پیش‌درآمدی برای سریال «سوپرنچرال» به شمار می‌رود که مطمئنا مورد پسند طرفداران این مجموعه قرار خواهد گفت. به خصوص اینکه ستاره سریال اصلی یعنی جنسن اکلس (Jensen Ackles) در ساخت این سریال تازه نیز دخیل است. مطمئنا پس از خبرهای ناامیدکننده در مورد دیگر نسخه‌های فرعی از سریال «سوپرنچرال»، ساخت سریال «وینچسترها» می‌تواند برای طرفداران این فرنچایز خبر بسیار خوبی باشد. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی این سریال بپردازیم.

ایده ساخت سریال «وینچسترها» را جنسن اکلس به همراه همسرش دنیل مطرح کرده‌اند. این سریال قرار است به بررسی تاریخچه خانواده وینچستر و به خصوص مری و جان وینچستر بپردازد که پدر و مادر سم و دین هستند. این سریال قرار است به تاریخچه فعالیت مری به عنوان یک شکارچی و همچنین سازمان مردان کلام بپردازد و نیم نگاهی از شروع اتفاقات در زندگی وینچسترهای جوان را به نمایش در خواهد آورد.

داستان سریال The Winchesters

بیننده‌های سریال «سوپرنچرال» مطمئنا با وینچسترها آشنایی کامل دارند. در این سریال، وینچسترها به عنوان آخرین خط دفاع بشریت در مقابل نیروهای شریر به تصویر کشیده‌اند و شکارچیانی هستند که با انواع شیاطین و هیولاها دست و پنجه نرم می‌کنند. با این حال، آن‌ها دانش، مهارت و روحیه مبارزه خود را از گذشتگان خود بدست آورده‌اند.

سریال «وینچسترها» نگاهی بهتر از زندگی جان وینچستر و مری کمپبل را برای بیننده‌ها به نمایش می‌گذارند و نشان می‌دهد که پدر و مادر سم و دین چطور به عنوان افرادی کاملا متفاوت به یکدیگر رسیده‌اند و فرزندان خود را بزرگ کرده‌اند. اتفاقات سریال در سال 1972 میلادی جریان دارد که در آن، جان جوان با بازی دریک راجر (Drake Rodger) از جنگ ویتنام برگشته و حالا به دنبال پیدا کردن هدف زندگی خودش و همچنین ناپدید شدن مرموز پدرش است. ملاقات او با مری کمپبل با بازی مگ دانلی (Meg Donnelly) نگاه و درک او نسبت به جهان را تغییر می‌دهد و حالا جان نیز سعی دارد تا در مبارزه با نیروهای شیطانی به او کمک کند.

مری کمپبل نیز در این میان، مشکلات خودش را دارد و پس از مرگ دوست صمیمی‌اش، به دنبال آن است تا از شغلش به عنوان یک شکارچی نیروهای اهریمنی کناره‌گیری کند. با این حال، زمانی که پدر او نیز ناپدید می‌شود، او باید همچنان به فعالیتش در مبارزه با نیروهای شیطانی ادامه بدهد. گم شدن پدر هر دو کاراکتر اصلی باعث می‌شود تا مری و جان با یکدیگر همکاری داشته باشند.

بازیگران سریال The Winchesters

جنسن اکلس که به عنوان خالق سریال «وینچسترها» شناخته می‌شود، بار دیگر نقشش به عنوان دین را در این سریال بازآفرینی می‌کند و داستان سریال را روایت خواهد کرد. اکلس علاوه بر اینکه راوی سریال «وینچسترها» به شمار می‌رود، تهیه‌کننده اجرایی آن نیز است.

در سریال «وینچسترها» مگ دانلی (Meg Donnelly) نقش مری کمپبل جوان را بازی می‌کند که مادر برادران وینچستر است. او در سن 19 سالگی به فکر آن است تا شغل خانوادگی‌اش به عنوان شکارچی را رها کند و زندگی آرامش‌بخشی را در پیش بگیرد اما ملاقات سرنوشت‌سازش با جان وینچستر و همچنین ناپدید شدن پدرش مانع از این کار می‌شود.

در این سریال، دریک راجر نیز نقش جان وینچستر جوان را به تصویر می‌کشد که پدر سم و دین وینچستر است. دریک در مسیر خود برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ناپدید شدن پدر خودش و همچنین اسرار پیرامون میراث خانواده وینچستر، با مری آشنا می‌شود.

بیانکا کالیج (Bianca Kajlich) دیگر بازیگر سریال «وینچسترها» محسوب می‌شود و نقش مادر جان به نام میلی وینچستر را بازی خواهد کرد که سعی دارد از پسرش در برابر خطرهای دنیای فراطبیعی محافظت کند و به همین دلیل نیز میراث واقعی خانواده‌اش را پنهان می‌کند. اما او می‌داند که هیچ چیز جلوی جان را نمی‌گیرد که به جستجویی برای پیدا کردن پدر گمشده خودش مشغول نشود.

نیدا خورشید (Nida Khurshid) نیز در سریال «وینچسترها» نقش شکارچی بسیار باهوش و موفقی به نام لاتیکا دیسای را بازی خواهد کرد که با مری و جان برای پیدا کردن جواب‌هایی در مورد پدران گمشده‌شان همراه می‌شود. جوجو فلیتس (Jojo Fleites) نیز نقش مبارزی بسیار با اعتماد به نفس به نام کارلوس سروانتز را بازی خواهد کرد که به این تیم از شکارچی‌ها می‌پیوندد و مطمئنا اعتماد به نفس و روحیه شوخ او می‌تواند در موقعیت‌های مختلف به این تیم کمک کند.

در کنار او نیز دمیتریا مک‌کینی (Demetria McKinney) نقش مالک فروشگاه کتاب به نام آدا مونرو را بازی می‌کند که تدارکات برای این شکارچیان جوان در راه مبارزه با نیروهای فراطبیعی را فراهم می‌آورد. بریجت ریگان (Bridget Regan) نیز دیگر بازیگر سریال «وینچسترها» به شمار می‌رود که نقش یک دی‌جی به نام راکین راکسی را بازی خواهد کرد.

تاریخ پخش سریال The Winchesters

فیلمبرداری فصل اول سریال «وینچسترها» در نیو اورلئانز انجام شده و بنابر اعلام قبلی، پخش سریال از تاریخ 11 اکتبر سال 2022 میلادی (سه‌شنبه 19 مهر 1401) از شبکه سی دابلیو شروع شده است. باقی قسمت‌ها نیز به صورت هفتگی در روزهای سه‌شنبه هر هفته پخش خواهند شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان