ارزانترین تور اروپا در تابستان را بخرید!!!

سفر به اروپا یک تفریح هیجان انگیز محسوب می‌شود اما این سفر چالش‌های زیادی را پیش روی شما قرار می‌دهد. یکی از اولین و مهمترین سوالاتی که در ذهن متقاضیان سفر به قاره سبز ایجاد می‌شود این است که به صورت شخصی به سفر بروند یا در قالب تور؟

ارزانترین تور اروپا در تابستان را بخرید!!!

سفر به اروپا یک تفریح هیجان انگیز محسوب می‌شود اما این سفر چالش‌های زیادی را پیش روی شما قرار می‌دهد. یکی از اولین و مهمترین سوالاتی که در ذهن متقاضیان سفر به قاره سبز ایجاد می‌شود این است که به صورت شخصی به سفر بروند یا در قالب تور؟

خدمات تور اروپا توسط بسیاری از موسسات و آژانس‌های مهاجرتی ارائه می‌شود. سفر به همراه تورهای گروهی گزینه بسیار جذابی خواهد بود. خصوصا اگر برای بار اول به اروپا سفر می‌کنید، بهتر است از تورهای گروهی استفاده کنید. این کار شرایط را برای شما آسان کرده و در هزینه‌های‌تان صرفه جویی می‌کند.

بهترین زمان تور اروپا

احتمالا یکی از موضوعاتی که بسیاری از متقاضیان در جستجوی پی بردن به آن هستند، بهترین زمان برای سفر به اروپا است. همانطور که می‌دانید تور اروپا در تمام فصول سال برگزار می‌شود البته برخی از تورها تنها در برخی از مناسبت‌ها یا فصول دایر می‌شوند اما به طور کلی بازار رفت و آمد به پیشرفته‌ترین قاره دنیا همواره داغ است.

در این میان ارزانترین تور اروپا در فصل تابستان رونق بسیار خوبی پیدا می‌کنند، چرا که با تعطیلی مدارس مسافران به سمت کشورهای این قاره سرازیر می‌شوند. البته ذکر 2 نکته در این مورد خالی از لطف نیست. اروپا در تابستان کمی گرم است و البته هزینه تورها با توجه به رشد تقاضا صعودی می‌شود. در میان ایرانیان تورهای اروپا علاوه بر تابستان در عید نوروز نیز طرفداران زیادی پیدا می‌کنند.

تور ترکیبی اروپا

تور ترکیبی اروپا

تور اروپا شامل تور فرانسه، تور اسپانیا، تور ایتالیا، تور آلمان و سایر کشورهای اروپایی می‌شود. اگر دقت کنید بسیاری از این کشورها عضو ناحیه شینگن هستند. با دریافت ویزای شینگن می‌توانید به تمام این کشورها سفر کنید. بنابراین اگر مایل باشید پس از دریافت ویزای شینگن از سفارت یکی از کشورها (مثلا فرانسه) می‌توانید به چند کشور قاره سبز سفر کنید.

تورهای ترکیبی گزینه جذابی برای توریست‌ها محسوب می‌شوند، به شرطی که هزینه تور فاکتور مهمی برای شما نباشد. اگر می‌خواهید به چند کشور سفر کنید، با ویزای شینگن این فرصت برای شما فراهم است اما باید قید تور اروپا ارزان را بزنید.

هزینه تور اروپا

قیمت تورهای اروپا به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. یکی از مهمترین فاکتورهای موثر بر قیمت کشور و شهر مقصد است. به عنوان مثال تور ایتالیا با تور آلمان قیمت متفاوتی دارد. اما تور ایتالیا به تنهایی می‌تواند هزینه‌‎های روی دست متقاضیان بگذارد. به طور مثال قیمت تورهای میلان از تورهای فلورانس بالاتر است البته اگر فکر می‌کنید تنها این موارد در تعرفه تور تاثیرگذار است، سخت در اشتباه هستید. نوع پرواز، هتل رزرو شده، برخی از هزینه‌های سفارت و … همگی در هزینه تور خریداری شده نقش دارند.

تور دور اروپا

خدمات تورهای اروپا

شاید با خود بگویید آژانس‌ها و موسسات مهاجرتی چه خدماتی را به متقاضیان تور اروپا ارائه می‌دهند؟ این موسسات با تجربه بالا و دانش کافی، شرایط و نقاط قوت شما را شناسایی کرده و اقدام به جمع آوری مدارک می‌کنند. همچنین برخی از مدارک نظیر بلیت رفت و برگشت یا برگ رزرو هتل باید در روز وقت سفارت به افسر مربوطه ارائه شود. این آژانس‌ها در این کار خبره بوده و غالبا تمام این کارها را برای شما پیگیری می‌کنند :

  • رزرو بلیت هواپیما
  • رزرو هتل
  • دریافت وقت سفارت
  • اخذ ویزا (عموما شینگن)
  • بیمه مسافرتی با پوشش کرونا
  • گشت شهری
  • تور لیدر فارسی زبان
  • هتل 4 ستاره با صبحانه

سفر به اروپا با اوج آرام

همانطور که متوجه شدید، سفر به اروپا چالش‌ها و معضلات خاص خود را دارد. دریافت وقت سفارت، ترجمه مدارک مختلف، نحوه پر کردن فرم درخواست ویزا و حتی شرایط متقاضی تاثیر زیادی در موفقیت یا عدم موفقیت وی دارد.

اگر می‌خواهید با خیالی آسوده به قلب اروپا سفر کنید و در این بین موانعی نظیر ریجکت شدن را از پیش رو بردارید، می توانید از شرکت های نهال گشت، ایوار، لست سکند، علی بابا، اوج آرام، طاهاگشت و همچنین ژیوار خرید کنید. امیدواریم که از خواندن این نوشته لذت برده و برایتان مفید بوده باشد. شما عزیزان همچنین می توانید برای خرید تور و کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی زیر با شرکت اوج آرام در ارتباط باشید.
شماره تماس :  02145419
 آدرس پیج : https://www.instagram.com/oujearam

منبع : https://oujaram.ir/%d8%aa%d9%88%d8%b1-%d8%a7%d8%b1%d9%88%d9%be%d8%a7/

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان