افزایش ۲۲ درصدی تصادفات منجر به فوت در البرز

از مجموع متوفیان تصادفات البرز ، ۱۲۴ نفر در محورهای درون شهری داخل حریم، ۲۴۶ نفر در مسیرهای برون شهری داخل حریم راه، ۱۱ نفر در مسیر جاده روستائی و یک نفر از فوت شدگان در خارج از حریم جاده جان باخته‌اند.

مدیرکل پزشکی قانونی البرز از افزایش 22 درصدی تصادف‌های منجر به فوت در سال گذشته خبر داد و گفت: طی این مدت 382 نفر جان خود را از دست دادند.
 
به گزارش ایسنا، دکتر بهزاد ولی زاده روز شنبه شش خرداد اظهار کرد: 249 نفر از کل جانباختگان حوادث رانندگی سال گذشته مرد و 64 نفر زن بودند.
 
وی اضافه کرد: از مجموع متوفیان تصادفات 124 نفر در محورهای درون شهری داخل حریم، 246 نفر در مسیرهای برون شهری داخل حریم راه، 11 نفر در مسیر جاده روستائی و یک نفر از فوت شدگان در خارج از حریم جاده جان باخته‌اند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود به آمار صدمات ناشی از نزاع در سال گذشته پرداخت و گفت: طی این مدت 24 هزار و 399 نفر به دلیل صدمات ناشی از نزاع به ادارات پزشکی قانونی استان البرز مراجعه کردند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 2.1 درصد کاهش یافته است.
 
ولی زاده گفت: از مجموع مراجعه کننده‌ها 15 هزار و 635 نفر مرد و هشت هزار و 764 نفر زن بوده است.
 
وی خاطرنشان کرد: نزاع و درگیری‌های خیابانی یا خانوادگی همواره بخش قابل توجهی از ارجاعات واحدهای معاینات بالینی مراکز پزشکی قانونی سراسر کشور را به خود اختصاص می دهد.
 
وی در پایان گفت: طبق آمارهای موجود بیش از 30 درصد از کل ارجاعات این بخش مربوط به آسیب دیدگان نزاع است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان