تجدید هویت اینفینیتی: لوگوی جدید و تجربه‌های حسی

اینفینیتی امروز اعلام کرد که هویت برند خود را به‌روز می‌کند. این تولید کننده خودروی لوکس، لوگو و نشانی به‌روزشده را در کنار یک تجربه خرید جدید معرفی کرده است.

تجدید هویت اینفینیتی: لوگوی جدید و تجربه‌های حسی

اینفینیتی امروز اعلام کرد که هویت برند خود را به‌روز می‌کند. این تولید کننده خودروی لوکس، لوگو و نشانی به‌روزشده را در کنار یک تجربه خرید جدید معرفی کرده است.

لوگوی جدید اینفینیتی تا حد زیادی از نشان فعلی تغییر نکرده است و تغییرات اندکی دارد. لوگو، چهارمین نسخه از زمان تأسیس شرکت در سال 1989 را نماینده می‌شود و یک جاده بی‌نهایت که در افق محو می‌شود را نشان می‌دهد و نشان به‌روزشده بیشتر بر این نیت تأکید می‌کند. باز شدن پایین در نشان، خطوط جاده را باریک‌تر می‌کند و دیگر به نقطه‌ای ختم نمی‌شود، که تمرکز بیشتری را بر روی افق می‌گذارد.

تولیدکننده خودرو همچنین فاصله‌بندی نام برند را زیر نشان‌دار افزایش داده است که به‌طور تصویری افق را برجسته می‌کند. شرکت قصد دارد لوگو را در خودروهای خود با نشان سه بعدی و براق به‌روز کند، به طوری که جاده از روی افق و به داخل رادیاتور جریان داشته باشد.

اینفینیتی آخرین تولیدکننده خودرویی است که به‌روزرسانی هویت برند خود را انجام داده است، اگرچه این تغییر در مقایسه با دیگران به اندازه آنها چشمگیر نیست. در طول امسال، جگوار لند روور و پورشه لوگوهای خود را به‌روز کرده‌اند و به بی ام و، جنرال موتورز، لوتوس و بسیاری از دیگران که نشان‌های قدیمی خود را با رنگ تازه نقاشی کرده‌اند وارد شده‌اند و آماده شده‌اند برای دوران الکتریفیه شدن صنعت خودروسازی. شرکت‌های بزرگ و کوچک به تمرکز بر تصویر و ارتباط با مشتریان خود می‌پردازند.


در همین رابطه بخوانیم: همه تولیدکنندگان خودرو با لوگوهای جدیدشان


نشان‌های جدید شرکت در تجربه خرید به‌روز شده‌ای نمایان خواهند شد و در عین حال تعهد خود را به فضاهای خرده‌فروشی حضوری در یک جهانی که به دنبال فروش آنلاین بیشتر است، تأیید می‌کند. آنها بر پایه فلسفه‌های طراحی ژاپنی الهام گرفته شده از یک معماری برجسته است. فضاهای جدید از این ماه شروع به کار خواهند کرد و مکان‌هایی مانند مرکز شهر لس آنجلس، جورج‌تاون در تگزاس، مونتری در مکزیک و دوحه در قطر جزو اولین مکان‌هایی هستند که طراحی خرده‌فروشی جدید را به نمایش می‌گذارند.

بازدیدکنندگان از رویدادهای خاص برند یا نمایشگاه‌های خرده‌فروشی ممکن است تجربه عطر جدید شرکت را داشته باشند. اینفینیتی برای این عطر از چوب‌های سرو ژاپنی (هینوکی)، سرو (سوگی) و مرکبات (یوزو) استفاده کرده است تا بوی یک جنگل را به خاطر بیاورند. همچنین شرکت یک لوگوی صوتی منحصر به فرد ایجاد کرده است که در تبلیغات، مواد تبلیغاتی، ویدئوهای شرکتی و به عنوان موسیقی انتظار اختیاری در خرده‌فروشی‌ها استفاده خواهد شد. صدا به صورت ترکیبی از صدای طبل تایکو، یک چینه بادی ژاپنی (فورین) و صدای انسان است.

تولید کننده خودرو نیز در این جنبه تنها نیست، مازراتی در سپتامبر گذشته در میلان ایتالیا، یک مفهوم فروشگاه جهانی جدید را معرفی کرد. تولید کننده خودروی ایتالیایی قصد داشت از پلی بین تجربه‌های فروش آفلاین و آنلاین خود استفاده کند و برنامه سفارشی‌سازی و خدمات دیگر خود را نزدیکتر به مشتریان بیاورد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان