عملکرد بانک پاسارگاد در اعطای تسهیلات خرد؛ بدون ضامن و وثیقه در یکسال گذشته

بانک پاسارگاد از خردادماه سال 1401 بالغ بر28 هزار میلیارد ریال در قالب بیش از 1 میلیون و 200 هزار فقره تسهیلات خرد و بدون ضامن و وثیقه اعطا کرده است.

مروری بر آمار اعطای تسهیلات در سراسر کشور، حاکی از این است که بخش قابل توجهی از هم‏وطنان عزیزمان به دلایل مختلفی از جمله نداشتن ‌دسترسی مناسب به خدمات بانکی، محدودیت دسترسی به ضامن و وثیقه، ناآشنایی با روال دریافت تسهیلات و نظایر آن، از امکان دریافت تسهیلات بانکی محروم‏ مانده‌‏اند و این درحالی‌ است که دسترسی مناسب به تسهیلات، می‌‏تواند نقش قابل توجهی در بهبود رفاه و شکوفایی اقتصادی جامعه به همراه داشته باشد.

از سویی در سال‏های اخیر، افزایش ضریب نفوذ تلفن همراه، گسترش بانکداری مدرن، مهیا شدن زیرساخت‌‏های نرم‏‌افزاری و برطرف‏‌شدن موانع قانونی ناشی از ارتقا سطح فناوری، زمینه را برای ارائه هرچه بهتر خدمات بانکی فراهم ساخته است. در این میان، بانک پاسارگاد در راستای رویکرد همیشگی خود مبنی بر به‌کارگیری حداکثری فناوری‏‌های نوین بانکی و ارائه خدمات مشتری ‏محور، این بار و به‌واسطه اپلیکیشن ویپاد، این امکان را برای کلیه ایرانیان سراسر کشور فراهم کرده است تا بتوانند بدون ضامن و وثیقه، از تسهیلات خرد طرح پشتوانه (پلکانی و تا سقف 150 میلیون ریال) برخوردار شوند.

در همین راستا از خردادماه سال‌گذشته تاکنون، بالغ بر 28 هزار میلیارد ریال در قالب بیش از 1 میلیون و 200 هزار فقره تسهیلات خرد بدون ضامن و وثیقه از طریق بانک پاسارگاد در اختیار هم‏وطنان عزیز در شهرها و روستاهای سراسر کشور قرار گرفته است. لازم به ذکر است طی این مدت مشتریانی از 8،002 شهر و روستای کشور (1252 شهر و 6،752 روستا) توانسته‌‏اند ضمن پیوستن به جمع مشتریان بانک پاسارگاد، از تسهیلات یادشده برخوردار شوند. این در حالی‌ است که پیش از این، تنها هموطنانی که در یکی از 75 شهر محل استقرار شعبه‏‌های فیزیکی بانک پاسارگاد سکونت داشتند، امکان بهره‌­‏گیری از تسهیلات این بانک را داشته‏‌اند.

گفتنی است اپلیکیشن ویپاد؛ ترابانک پاسارگاد، در قالب ارائه نسل جدیدی از خدمات بانکداری دیجیتالی بانک پاسارگاد، فعالیت رسمی خود را از سال 1400 آغاز نموده و علاوه بر ارائه خدمات پایه بانکی از قبیل: افتتاح حساب آنلاین، اعطای کارت فیزیکی در نشانی دلخواه مشتریان، ارائه خدمات انتقال وجه، صدور و ارسال آنی کارت هدیه دیجیتال، عرضه آنلاین بیمه‏ شخص ثالث خودرو و نظایر آن، در قالب طرح پشتوانه به مجرای اصلی اعطای تسهیلات خرد و بدون ضامن و وثیقه بانک پاسارگاد تبدیل شده است.

هموطنان گرامی می‏توانند ضمن مراجعه به سایت بانک پاسارگاد (bpi.ir)، نسبت به دریافت و نصب اپلیکیشن ویپاد اقدام و علاوه بر استفاده از خدمات متنوع آن، نسبت به دریافت تسهیلات اقدام فرمایند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان