نائب رئیس کمیسیون فرهنگی: در لایحه حجاب منتشر کننده تصاویر پلیس ، مجرم است

جرم انگاری فیلم گرفتن و انتشار تصاویر پلیس در حین انجام مأموریت در لایحه عفاف و حجاب دیده شده و این لایحه نیز هم‌اکنون در مجلس در حال بررسی و تصویب است.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: جرم انگاری فیلم گرفتن و انتشار تصاویر پلیس در حین انجام مأموریت در لایحه عفاف و حجاب دیده شده و این لایحه نیز هم‌اکنون در مجلس در حال بررسی و تصویب است.
 
به گزارش فارس؛ بیژن نوباوه وطن نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در باره بحث فیلم برداری از پلیس در حین انجام وظیفه گفت: این اقدامات نتیجه برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات غربی‌ها در مورد جامعه ماست و آن‌ها به دنبال سیاهنمایی برخی مسائل در جامعه ما هستند.
 
وی افزود: فیلم گرفتن از پلیس به هنگام انجام وظیفه قانونی‌اش صددرصد جرم است، چرا که پلیس اعمال قانون می‌کند و باید هم این کار را انجام دهد.
 
نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: قوه قضائیه به طور مصرح اعلام کرده که درباره برخورد با کسانی که از پلیس به هنگام انجام وظیفه قانونی‌اش فیلم می‌گیرند قانون داریم و می‌توانیم با عوامل اینگونه اقدامات برخورد کنیم که البته باید هم این برخورد‌ها به صورت جدی انجام شود.
 
نوباوه خاطرنشان کرد: پلیس طبق قانون با متخلف برخورد می‌کند و تاکنون هیچ برخورد اضافی هم با اشخاص نداشته است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان