بخشش جوان محکوم به اعدام پس از ۷ سال در کهکیلوبه و بویراحمد

جوان محکوم به اعدام پس از ۷ سال، با اقدام جهادی و خالصانه اعضای صلح وسازش وصلح یاران دادگستری شهرستان فارسان و معتمدین وخیراندیشان محلی درشهر جونقان با جلب رضایت اولیاء دم، مورد عفو و بخشش قرار گرفت.

جوان محکوم به قصاص پس از 7 سال، با اقدام جهادی و خالصانه اعضای صلح وسازش وصلح یاران دادگستری شهرستان فارسان و معتمدین وخیراندیشان محلی در شهر جونقان با جلب رضایت اولیاء دم، مورد عفو و بخشش قرار گرفت.
 
به گزارش خبرآنلاین به نقل از واحد صلح وسازش وصلح یاران دادگستری شهرستان فارسان در کهکیلوبه و بویراحمد، جوان محکوم به قصاص پس از 7 سال، با اقدام جهادی و خالصانه اعضای صلح وسازش وصلح یاران دادگستری شهرستان فارسان و معتمدین وخیراندیشان محلی درشهر جونقان با جلب رضایت اولیاء دم، مورد عفو و بخشش قرار گرفت.
 
با توسل به خداوند متعال و ائمه اطهار (ع) پس از رایزنی‌ها و مذاکرات فراوان با خانواده اولیاء دم، در جلسه‌ که با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، بزرگان، ریش سفیدان و مصلحین، خانواده مقتول با صرف نظر از قصاص قاتل فرزند خود، این جوان را مورد عفو و بخشش قرار دادند و قاتل پس از 7 سال کابوس اجرای حکم قصاص خود بود از چوبه دار نجات و زندگی دوباره به او بخشیدند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان