اطلاعیه فدراسیون فوتبال ایران درباره پوشش خبری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا

فدراسیون فوتبال ایران - الزامات مربوط به نحوه پوشش رسانه‌ای دیدار پرسپولیس و النصر جهت بهره‌برداری خبرنگاران و عکاسان حاضر در این مسابقه منتشر شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، برخی از بندهای برگرفته از قوانین رسانه‌ای کنفدراسیون فوتبال آسیا جهت یادآوری و الزام به اجرا از سوی نمایندگان رسانه‌ها (خبرنگاران و عکاسان) که در تمرین رسمی و روز دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران و النصر عربستان حاضر می‌شوند، به شرح زیر است:

1. در زمان تمرین رسمی تیم ها یک روز قبل از بازی و در روز بازی فقط عکاسان و فیلمبرداران مجاز به استقرار در محوطه پشت تابلوهای تبلیغاتی هستند. خبرنگاران عزیز مجاز به حضور در محوطه زمین نخواهند بود و باید در مدیا تریبون مستقر شوند. داشتن آی دی کارت، کاور مربوط به مسابقات (کاورهای مربوط به مسابقات داخلی و یا جام باشگاه ها مورد تایید نیست) و دوربین حرفه ای برای استقرار دراین منطقه الزامی است.

2. در صورت بسته بودن تمرین رسمی تیم ها، نمایندگان رسانه ها تنها مجاز به حضور در پانزده دقیقه ابتدایی تمرین خواهند بود.

3. هرگونه فیلمبرداری با دوربین‌های غیر حرفه ای از جمله موبایل و گوپرو ممنوع است.

4. گرفتن لایو از بازی، تمرین رسمی، کنفرانس خبری و تمام فعالیت های مربوط به مسابقه برای کلیه شبکه‌های اجتماعی ممنوع می باشد.

5. عکاسان (به غیر از عکاس رسمی ای اف سی) تنها مجاز به حضور در دو دقیقه ابتدایی کتفرانس‌های خبری هستند و بعد از خروج عکاسان از سالن کنفرانس، نشست خبری آغاز خواهد شد.

6. عکاسان، مجاز به انجام مصاحبه با بازیکنان و یا کادر فنی قبل و پس از بازی نیستند.

7. دو ساعت قبل از شروع بازی عکاسان و فیلمبرداران اجازه ورود به زمین را خواهند داشت و قبل از آن باید در اتاق عکاسان مستقر شوند.

8. عکس تیمی اول از تیم میهمان و سپس از تیم میزبان گرفته خواهد شد.

9. قراردادن لوگو، موبایل و ویس ریکوردر بر روی میز کنفرانس خبری مجاز نیست.

10. عکاسان و فیلمبرداران مجاز به نشستن و استقرار در محل های خارج از پشت تابلوهای تبلیغاتی از جمله نشستن بر روی پیست تارتان نزدیک نقطه کرنر و... نخواهند بود.

11. با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا در صورت عدم رعایت قوانین فوق، ID کارت افراد خاطی برای بازی‌های بعدی باطل خواهد شد.

زمان و مکان تحویل ID کارت نمایندگان محترم رسانه‌ها امروز از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال اعلام خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان