شرط تحویل ۳۰‌هزار مسکن مهر پردیس

شماره روزنامه: ۵۸۲۸ تاریخ چاپ: ۱۴۰۲/۰۶/۲۹ ...

خلیل محبت‌‌‌خواه مدیرکل شرکت عمران شهر جدید پردیس در گفت‌‌‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خصوص تکمیل واحدهای باقی‌مانده مسکن مهر و تامین خدمات زیربنایی و روبنایی در آن شهر جدید گفت: هم‌‌‌اکنون 29‌هزار و 821 واحد مسکونی مهر در پردیس باقی مانده است که با افتتاح و تحویل 10‌هزار واحدی که تکمیل شده است این رقم به 19‌هزار و 821 واحد می‌‌‌رسد.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس با اعلام تکمیل 10‌هزار واحد مسکن مهر پردیس از تلاش برای تکمیل بیش از 19‌هزار واحد باقی‌مانده آن شهر با کمک منابع صندوق ملی مسکن و منابع داخلی شرکت طی امسال و سال آینده خبر داد. وی تصریح کرد: برنامه تکمیل واحدهای باقی‌مانده مسکن مهر در زمان اعلام شده در شرایطی محقق می‌شود که تامین بخشی از هزینه توسط صندوق ملی مسکن انجام شود. همچنین بخشی از هزینه‌‌‌ها را نیز از محل منابع داخلی شرکت عمران شهر پردیس تامین می‌‌‌کنیم.

محبت‌‌‌خواه گفت: واحدهای باقی‌مانده مسکن مهر در شهر پردیس به منظور سهولت در تکمیل به سه دسته بالای 80‌درصد پیشرفت فیزیکی به تعداد 10‌هزار واحد، بالای 50‌درصد پیشرفت فیزیکی به تعداد 12‌هزار واحد و کمتر از 50‌درصد پیشرفت فیزیکی به تعداد 7‌هزار واحد تقسیم شدند که برنامه‌‌‌ریزی شده تا 10‌هزار واحد به زودی تحویل متقاضیان شود. همچنین برای 12‌هزار واحدی که پیشرفت فیزیکی بالای 50‌درصد دارند برنامه‌‌‌ریزی شده تا این واحدها تا قبل از اتمام سال و بیش از 7‌هزار واحد باقی‌مانده در سال آینده تکمیل و تحویل متقاضیان شود.

به گفته محبت‌‌‌خواه، مجموع واحدهای مسکن مهری که از سال 1390 در شهر جدید پردیس برنامه‌ریزی شد، 84‌هزار و 172 واحد بود که در دولت سیزدهم 29‌هزار و 821 واحد آن باقی ماند و هم اینک بخشی از آنها تکمیل و آماده تحویل شده است و سایر واحدهای باقی‌مانده نیز با کمک منابع صندوق ملی مسکن و منابع داخلی شرکت عمران شهر جدید پردیس و مشارکت متقاضیان به مرور تکمیل و تحویل متقاضیان خواهد شد.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان