خلیل‌زاده : چمن ورزشگاه آزادی فاجعه است/ رونالدو به خاطر کیفیت زمین اصلا بازی نکرد

شجاع خلیل‌زاده ، مدافع ملی‌پوش تراکتور پس از پیروزی این تیم برابر هوادار در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، گفت: بازی سختی را بردیم و با سومین برد متوالی شرایط‌مان در جدول بهتر شد. سه هفته پیش هم گفتم که آرام آرام روند تیم ما بهتر خواهد شد.

مدافع ملی‌پوش تراکتور با انتقاد از کیفیت پایین چمن ورزشگاه آزادی از مسئولان خواست تا جلوی آبروریزی بیشتر را بگیرند.
 
به گزارش ایرنا،شجاع خلیل‌زاده، مدافع ملی‌پوش تراکتور پس از پیروزی این تیم برابر هوادار در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، گفت: بازی سختی را بردیم و با سومین برد متوالی شرایط‌مان در جدول بهتر شد. سه هفته پیش هم گفتم که آرام آرام روند تیم ما بهتر خواهد شد.
 
خلیل‌زاده درباره دعوت دوباره به تیم ملی و تجربه کاپیتانی، اظهار داشت:هر بازیکنی آرزو دارد برای تیم ملی بازی کند و شرایط باشگاه با تیم ملی فرق دارد. از امیر قلعه‌نویی به دلیل تماشای بازی‌های لیگ و توجهش تشکر می‌کنم. از بستن بازوبند کاپیتانی خوشحالم و امیدوارم من یا هر بازیکن دیگری که بازوبند را می‌بندند، پرچم ایران را بالا ببرند.
 
وی درباره تعویق بازی‌های لیگ و تاثیر آن در روند آماده‌سازی تیم‌ها، تصریح کرد: معتقدم باید بازی‌ها برگزار شود و تیمی که دو بازیکن در تیم ملی دارد، نباید مسابقه‌اش لغو شود. الان در لیگ عربستان سه روز به سه روز بازی می‌کند و بدن‌هایشان آماده‌تر می‌شود. امیدوارم در لیگ ایران هم این روند ادامه داشته باشد.
 
خلیل‌زاده در ادامه با انتقاد از چمن بی‌کیفیت ورزشگاه آزادی، تاکید کرد: از فدراسیون فوتبال و مهدی تاج درخواست می‌کنم که زمین‌های خوبی برای بازی در اختیار ما باشد. زمین ورزشگاه آزادی فاجعه است و نباید در این زمین بازی‌های لیگ قهرمانان برگزار شود و می‌توانند در ورزشگاه پاس بازی کنند که خیلی بهتر از ورزشگاه آزادی است. در بازی دیشب رونالدو به خاطر چمن بد، اصلا بازی نمی‌کرد.
 
وی افزود: در بازی قبلی تیم ملی در آزادی، خودم خجالت کشیدم که در چنین زمینی بازی می‌کنیم. به تیم‌هایی که در ورزشگاه آزادی بازی می‌کنند، بابت انتقاداتشان حق می‌دهم. این زمین اصلا برای فوتبال بازی کردن نیست. کشور بزرگی هستیم اما امکاناتمان در فوتبال صفر است و باید نگاهی ملی داشته باشیم. هفته آینده الهلال با نساجی در آن زمین بازی دارد و واقعا ما شرمنده می‌شویم.
 
مدافع تیم فوتبال تراکتور با انتقاد از کیفیت پایین تصویربرداری، اظهار داشت: حق پخش که نمی‌دهند اما از صداوسیما می‌خواهم دو دوربین درست و حسابی تهیه کنند تا در پخش مسابقات آبرویمان نرود.
 
خلیل‌زاده درباره سقف قرارداد هم گفت: سقف قرارداد نباید گذاشته شود چون یک قانون الکی هست اما اگر این قانون گذاشته شد نباید دور زده شود. امیدوارم به درستی با تیم‌های متخلف برخورد کنند.
 
وی درباره حواشی استقبال هواداران فوتبال کشورمان از رونالدو هم تصریح کرد: دلخوشی مردم فوتبال است و نباید از مردم گرفته شود اما می‌توانستند در استقبال سازماندهی بهتری داشته باشند و فنس بگذارند و دنبال اتوبوس دویدن کار درستی نبود.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان