تویوتا توندرا ۱۷۹۴ ادیشن محدود ۲۰۲۴ رونمایی شد

تویوتا با رونمایی از توندرا ۱۷۹۴ ادیشن محدود ۲۰۲۴ در نمایشگاه ایالتی تگزاس، حضوری قدرتمند داشت. این نسخه محدود بر اساس توندرا ۱۷۹۴ ادیشن استاندارد ساخته شده است که بر فضای داخلی چرم لوکس و قابلیت‌های آفرود پیشرفته تمرکز دارد. نسخه محدود حتی فراتر می‌رود و به خریداران انحصاری بودن و برخی لوازم جانبی منحصربه‌فرد را ارائه می‌دهد.

تویوتا توندرا 1794 ادیشن محدود 2024 رونمایی شد

تویوتا با رونمایی از توندرا 1794 ادیشن محدود 2024 در نمایشگاه ایالتی تگزاس، حضوری قدرتمند داشت. این نسخه محدود بر اساس توندرا 1794 ادیشن استاندارد ساخته شده است که بر فضای داخلی چرم لوکس و قابلیت‌های آفرود پیشرفته تمرکز دارد. نسخه محدود حتی فراتر می‌رود و به خریداران انحصاری بودن و برخی لوازم جانبی منحصربه‌فرد را ارائه می‌دهد.

توندرا 1794 ادیشن تویوتا به افتخار قدیمی‌ترین مزرعه تگزاس نامگذاری شده است که در سال 1794 نزدیک به شهر مدرن سن آنتونیو تأسیس شد. تویوتا بخش بزرگی از این مزرعه را برای کارخانه سن آنتونیوی خود خریداری کرد که توندرا و تویوتا Sequoia در آن تولید می‌شوند.

فقط 1500 دستگاه از این پیکاپ تولید خواهد شد که هر کدام دارای یک فضای داخلی چرم سدلیبک انحصاری و لوازم جانبی هستند.

آشکارترین تغییر بین توندرا 1794 ادیشن استاندارد و نسخه محدود، فضای داخلی است. تویوتا با شرکت Saddleback Leather Company همکاری کرد تا چرم لوکس منحصربه‌فردی تولید کند که شبیه به چرم دست‌دوز به نظر می‌رسد و با لوگوی توندرا 1794 ادیشن مارک‌گذاری شده است. در قسمت عقب، جیب‌های صندلی شبیه کیف‌های زین هستند و با یک قفل چرمی محکم می‌شوند. Saddleback همچنین برخی لوازم جانبی منحصربه‌فرد مانند یک کیف خواب بزرگ، رول ابزار، فولدر مالکیت، دستکش کلید و یک کیسه کوچک را توسعه داده است.

ظاهر بیرونی توندرا 1794 ادیشن شامل یک جلوپنجره کروم تیره، زه‌های جانبی بدنه با جزئیات مشکی و یک در عقب متمایز است. خریداران می‌توانند از طیف وسیعی از رنگ‌های بدنه، از جمله Wind Chill Pearl، Midnight Black Metallic، Blueprint و Smoked Mesquite، انتخاب کنند.

در زیر پوست، مهندسان تویوتا قابلیت‌های عملکرد آفرود توندرا را بهینه‌سازی کرده‌اند. این بهبودها شامل یک سیستم تعلیق FOX ارتقا یافته با شوک‌های FOX داخلی Bypass به قطر 2.5 اینچ است. ارتفاع سواری 1.1 اینچ افزایش می‌یابد که وضعیت ایستایی و فاصله تا زمین پیکاپ را بهبود می‌بخشد. در نهایت، تویوتا یک ترکیب خاص از چرخ و لاستیک الهام گرفته از آفرود را اضافه کرده است.

تویوتا قصد دارد فقط 1500 دستگاه توندرا 1794 ادیشن محدود تولید کند که هر کدام دارای یک برچسب برجسته در داشبورد هستند که این پیکاپ را به عنوان یکی از خودروهای انحصاری نشان می‌دهد. این پیکاپ‌ها در بهار آینده به نمایندگی‌های فروش می‌رسند و به توندرا Capstone در رده بالای خط تولید می‌پیوندند. قیمت‌ها هنوز مشخص نشده‌اند، اما بالاتر از قیمت پایه 64310 دلاری توندرا 1794 ادیشن خواهد بود.

خلاصه:

تویوتا توندرا 1794 ادیشن محدود 2024 یک نسخه انحصاری از پیکاپ محبوب تویوتا است که دارای فضای داخلی چرم سدلیبک لوکس و لوازم جانبی منحصربه‌فرد است. این پیکاپ همچنین دارای قابلیت‌های آفرود پیشرفته‌ای است که آن را برای ماجراجویی‌های خارج از جاده ایده‌آل می‌کند. تنها 1500 دستگاه از این پیکاپ تولید خواهد شد و قیمت آن بالاتر از توندرا 1794 ادیشن استاندارد خواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان