۲۰۲۴ Mercedes-AMG GT۶۳ S E Performance با چهره جدید و قدرت ۸۳۱ اسب بخار معرفی شد

مرسدس AMG کوپه GT۶۳ S E Performance چهار درب را به روز کرده است. این سدان دارای استایل جلوی جدید، یک گزینه رنگ بدنه جدید و سایر تغییرات جزئی است، زیرا این سوپر سدان به روز شده در اروپا به فروش می‌رسد.

2024 Mercedes-AMG GT63 S E Performance با چهره جدید و قدرت 831 اسب بخار معرفی شد

مرسدس AMG کوپه GT63 S E Performance چهار درب را به روز کرده است. این سدان دارای استایل جلوی جدید، یک گزینه رنگ بدنه جدید و سایر تغییرات جزئی است، زیرا این سوپر سدان به روز شده در اروپا به فروش می‌رسد.

کوپه 4 درب GT63 S E Performance 2024 دارای چهره‌ای است که عناصر طراحی را از AMG GT Coupe جدید می‌گیرد، با یک دهانه جلوپنجره پایینی بسیار پهن‌تر و باریک‌تر که ورودی‌ای هوای جانبی قبلی را به شکاف‌های عمودی اسپرت تبدیل می‌کند. چراغ‌های جلوی اصلی LED چند پرتو جلوپنجره طراحی شده جدید GT را قاب می‌کنند که بلندتر است و دارای تریم مشکی اضافی در امتداد پایین است.

تغییرات داخلی جزئی است. مرسدس سانروف برقی و پد شارژ بی‌سیم بین صندلی‌های عقب را به ویژگی‌های استاندارد تبدیل کرده است. این شرکت همچنین نرم افزار سرگرمی اطلاعاتی MBUX خودرو را با نمایشگرهای مخصوص AMG با عملکردهای قابل تنظیم به صورت جداگانه به روز کرده است. سیستم صدای فراگیر Burmester استاندارد است، اگرچه خریداران می‌توانند سیستم صدای فراگیر سه بعدی Burmester High-End را به صورت اختیاری انتخاب کنند.

در زیر کاپوت، پیشرانه هیبریدی پلاگین V8 توئین توربو 4.0 لیتری قرار دارد که همان 831 اسب بخار (620 کیلووات) قدرت و 1033 پوند فوت (1400 نیوتن متر) گشتاور تولید می‌کند. این پیشرانه با گیربکس 9 سرعته MCT 9G AMG و سیستم چهار چرخ متحرک AMG Performance 4Matic+ جفت می‌شود.

هنگامی که این مدل در سال 2021 معرفی شد، مرسدس ادعا کرد که می‌تواند در 2.9 ثانیه به سرعت 62 مایل در ساعت برسد و حداکثر سرعت 196 مایل در ساعت را داشته باشد. این سرعت را با ترمزهای سرامیکی کامپوزیت AMG با کارایی بالا، فرماندهی فعال محور عقب و سیستم تعلیق AMG Ride Control+ با میرایی تطبیقی ​​کنترل می‌کند.

مشتریان می‌توانند رنگ بیرونی GT را در Opalite White Metallic جدید رنگ آمیزی کنند. گزینه‌های چرخ و روکش صندلی بدون تغییر باقی می‌ماند. قیمت به روز شده Mercedes-AMG GT63 S E Performance 4-Door Coupe از 207,708.55 یورو در آلمان به همراه مالیات بر ارزش افزوده (218,686.99 دلار با نرخ ارز امروز) شروع می‌شود.

گزینه‌ها شامل موارد زیر است:

  • صندلی های AMG Performance
  • بسته AMG Aerodynamics
  • دو بسته AMG Night
  • بسته AMG Carbon
  • بسته AMG Chrome
  • بسته صندلی چند منظوره فعال
  • رنگ Manufaktur Selenite Grey Magno

مرسدس در ماه مه ظاهر نسخه‌های GT43 و GT53 را به روز کرد. این خودروساز از عناصر طراحی نسخه GT63 الهام گرفت و آنها را روی مدل های پایین تر در این خط قرار داد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان