آئودی SQ۸ مدل ۲۰۲۴ در نمایشگاه خودرو ژنو در قطر رونمایی شد

آئودی SQ۸ مدل ۲۰۲۴؛ این خودروی شاسی بلند عملکردی که به صورت محرمانه به روز شده است، ۵۰۰ اسب بخار قدرت را به صحنه آورد.

آئودی SQ8 مدل 2024 در نمایشگاه خودرو ژنو در قطر رونمایی شد

آئودی SQ8 مدل 2024؛ این خودروی شاسی بلند عملکردی که به صورت محرمانه به روز شده است، 500 اسب بخار قدرت را به صحنه آورد.

در حالی که تیتر این خبر ممکن است شما را به فکر اندازد که اشتباه است، عنوان این خبر کاملاً دقیق است. نمایشگاه بین المللی ژنو 2023 در شهر هم نام آن در سوئیس برگزار نمی‌شود، بلکه در فاصله 2900 مایلی در مرکز نمایشگاه و کنفرانس دوحه برگزار می‌شود. این اولین GIMS پس از سه سال وقفه ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا است. به خاطر داشته باشید که سال آینده همچنان یک رویداد جداگانه در ژنو برگزار خواهد شد.

چندین شرکت بزرگ از جمله آئودی در نمایشگاه خودرو پایتخت قطر حضور دارند. Four Rings در واقع میزبان رونمایی عمومی Q8 2024 در این رویداد است که در روز شنبه 14 اکتبر به پایان می‌رسد. این برند لوکس آلمانی تصمیم گرفت نسخه پرقدرت را با نمایش SQ8 قرمز با موتور V8 بزرگ خود به نمایش بگذارد. این یک موتور 4.0 لیتری توئین توربو است که 500 اسب بخار قدرت و 770 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

به روزرسانی میان چرخه حدود پنج سال پس از عرضه Q8 انجام می‌شود و تغییرات ظریف در طراحی را به همراه فناوری روشنایی پیشرفته‌تر به همراه دارد. در قسمت جلو، چراغ‌های جلوی LED ماتریکس HD با نور بالای لیزری به صورت آپشنال و چراغ‌های عقب اکنون از OLED استفاده می‌کنند. در جلوپنجره بازنگری شده اکنون عناصر هشت ضلعی وجود دارد. خودروی نمایشی GIMS 2023 دارای درپوش آینه‌های جانبی فیبر کربن و سوار بر چرخ‌های غول پیکر 23 اینچی است. آئودی همچنین این SUV پرقدرت را با رینگ‌های کوچکتر 22 و 21 اینچی به فروش می‌رساند.

Q8 2024

با وجود اندازه و وزن زیاد، SQ8 بسیار سریع است و تنها 4.1 ثانیه برای رسیدن به سرعت 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) نیاز دارد. حداکثر سرعت آن به صورت الکترونیکی به 155 مایل در ساعت (250 کیلومتر در ساعت) محدود شده است. اگر قدرت بیشتری می‌خواهید، RS Q8 فیس لیفت هنوز رونمایی نشده است، اما انتظار می‌رود که رونمایی آن در هفته‌ها یا ماه‌های آینده انجام شود.

در آینده، آئودی Q8 بنزینی و دیزلی را در کنار Q8 E-Tron / Q8 E-Tron Sportback کاملاً الکتریکی به فروش می‌رساند که نسخه‌های فیس لیفت شده E-Tron / E-Tron Sportback قدیمی هستند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان