معرفی فصل دوم سریال Shining Vale

کورتنی کاکس از جمله بازیگران برجسته و با استعدادی است که در ژانر کمدی و همچنین ترسناک فعالیت داشته است و همین توانایی او در ایفای نقش در این دو ژانر باعث محبوبیت او در بین طرفداران شده است. او در سریال دوستان (Friends) بازی کرده و در مجموعه فیلم‌های جیغ (Scream) نیز نقش گیل ویترز را به تصویر کشیده است.

معرفی فصل دوم سریال Shining Vale

کورتنی کاکس از جمله بازیگران برجسته و با استعدادی است که در ژانر کمدی و همچنین ترسناک فعالیت داشته است و همین توانایی او در ایفای نقش در این دو ژانر باعث محبوبیت او در بین طرفداران شده است. او در سریال دوستان (Friends) بازی کرده و در مجموعه فیلم‌های جیغ (Scream) نیز نقش گیل ویترز را به تصویر کشیده است.

این بازیگر اخیراً در سریال کمدی و ترسناک شاینینگ ویل (Shining Vale) نقش‌آفرینی کرده بود که توانست مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد. این سریال به‌خوبی نشان داد که کورتنی کاکس تا چه اندازه در این ژانر توانمند است و با استفاده از استعداد خودش چطور می‌تواند بینندگان را تحت تأثیر بگذارد.

سریال «شاینینگ ویل» به‌عنوان یکی از آثار کمدی کمتر مورد توجه قرار گرفته به شمار می‌رود که در بین بینندگان بسیار تحسین شده است. دو ماه پس از پخش فصل اول، این سریال برای فصل دوم تمدید شد و حالا نیز بینندگان مشتاقانه منتظر فصل دوم این اثر هستند. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی فصل دوم سریال «شاینینگ ویل» بپردازیم.

عوامل سازنده فصل دوم سریال Shining Vale

سریال «شاینینگ ویل» توسط جف آستروف و شارون هورگان خلق شده است، کسانی که به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در این اثر فعالیت دارند. علاوه بر آن‌ها نیز کورتنی کاکس یکی دیگر از تهیه‌کنندگان این اثر به شمار می‌رود.

داستان فصل دوم سریال Shining Vale

اولین فصل از سریال «شاینینگ ویل» سؤالات بی پاسخی زیاد را از خود به جای گذاشته بود که قرار است در فصل دوم به آن‌ها پرداخته شود. با توجه به این موضوع و برخی از جزئیاتی که درباره فصل دوم سریال آشکار شده، تقریباً می‌توان داستان فصل دوم سریال را پیش‌بینی کرد.

فصل دوم سریال «شاینینگ ویل» چهار ماه پس از بستری شدن پت در بیمارستان به دنبال تلاشش با تبر برای به قتل رساندن شوهرش شروع می‌شود و داستان پت را بازگو می‌کند که اکنون از بیمارستان مرخص شده است. با توجه به وقایع وحشیانه پایان فصل اول سریال، تنش‌ها بین گروه فلپس بسیار بالا گرفته است و شکاف بین پویایی و رابطه میان آن‌ها بزرگتر از همیشه است و احتمالاً تعمیر این شکاف‌ها نیز دشوارتر خواهد بود. علاوه بر این، در فصل دوم سریال بیشتر به داستان رزماری پرداخته خواهد شد.

بازیگران فصل دوم سریال Shining Vale

اولین فصل از سریال «شاینینگ ویل» با حضور بازیگران برجسته و درخشانی بود و همین نیز توانست توجه بینندگان را به آن جلب کند. با این حال، نظر می‌رسد که فصل دوم سریال نسبت به فصل اول نیز با حضور بازیگران برجسته بیشتری باشد. در فصل دوم این سریال، کورتنی کاکس بار دیگر نقش شخصیت پت فلپس را بازآفرینی خواهد کرد.

گرگ کینیر در نقش تری فلپس، دیلن گیج در نقش جیک فلپس، گاس بیرنی در نقش گینور فلپس، میرا سوروینو در نقش رزماری ویلینگهام، مرین دانجی در نقش کم، شرلین فن، جودیت لایت، آلیشا راینر، درک لوه و سوزان پارک نیز از جمله دیگر بازیگرانی هستند که از فصل اول در فصل دوم سریال «شاینینگ ویل» نیز نقش‌آفرینی می‌کنند. آلیسون تولمن نیز یکی از بازیگران جدیدی است که در فصل دوم سریال حضور دارد.

تاریخ پخش فصل دوم سریال Shining Vale

اولین فصل از سریال «شاینینگ ویل» با توجه به وحشتی که درون داستان خودش دارد، به طور غیرمنتظره‌ای در ماه مارس پخش شد ولی این مشکل برای فصل دوم برطرف شده است. پخش فصل دوم سریال «شاینینگ ویل» قرار است در فصل وحشت و هالووین امسال یعنی از تاریخ 13 اکتبر سال 2023 میلادی (جمعه 21 مهر 1402) شروع شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان