این خاخام یهودی مالک بزرگ‌ترین مجموعه‌ هرزه‌نگاری در دنیاست+عکس

در حقیقت، به فساد و زوال کشیدن جوامع «گوییم» (که عنوان تحقیرآمیز یهودیت تلمودی برای غیریهودیان است)، به هر طریقه و ابزاری، برای یهود متعصب یک وظیفه‌ی «ملی» و حتی «مذهبی» محسوب می شود.

به گزارش سرویس جهان مشرق، وبسایت «Pornhub»، بزرگ‌ترین وبسایت ارایه‌کننده محتوای جنسی در جهان با ده‌ها میلیون بازدیدکننده روزانه است. بسیاری از محققان و نویسندگان، پورن‌هاب را یکی از ابزارهای مهم در زوال اخلاقی جوامع غربی و فروپاشی کانون خانواده می دانند. در واقع پورن هاب، ابزار قدرتمندی در دست یک امپراتوری رسانه‌ای است که قصد دارد «ذهن دنیا» دستکاری . کنترل کند.

سولومون(سلیمان) فریدمن یکی از شرکای اصلی Ethical Capital Partners (ECP) است، یک شرکت سهام خصوصی که سال گذشته در پایتخت کانادا تأسیس شد و در ماه می 2023 اعلام کرد که شرکت MindGeek مستقر در مونترال، مالک مجموعه سایت‌های پورن Pornhub را خریداری کرده است، طی قراردادی که مفاد آن به اطلاع عموم نمی رسد.[1] شرکت اتیکال بعد از به دست اوردن مالکیت MindGeek در ماه آگوست امسال نام ان را به Aylo تغییر داد.

این خاخام یهودی مالک بزرگ‌ترین مجموعه‌ هرزه‌نگاری در دنیاست+عکس

این خاخام یهودی مالک بزرگ‌ترین مجموعه‌ هرزه‌نگاری در دنیاست+عکس

Pornhub پرونده های قضایی متعددی داشته و دارد که ادعا می کنند مالک سایت اجازه داده است مطالب سوء استفاده جنسی از کودکان و سایر محتوای غیرقانونی بارگذاری شود و از آن سود برده است. مجموعه پلتفرم‌های MindGeek روزانه 115 میلیون بازدید کننده از وبسایت‌های زیرمجموعه خود دارد که شامل وب‌سایت‌هایی مانند Pornhub، YouPorn، Redtube و Brazzers می شود.

این خاخام یهودی مالک بزرگ‌ترین مجموعه‌ هرزه‌نگاری در دنیاست+عکس

سولومون(سلیمان) فریدمن، وکیل محاکمه و استیناف برنده جایزه، نویسنده حقوقی و استاد حقوق تکمیلی است. سولومون نماینده سازمان ها و طرف مشاوره در مورد چالش های پیچیده قانونی و نظارتی بوده است.

سولومون یک وکیل محاکمه و استیناف است که وکالت افراد و سازمان‌ها را در برابر تمام سطوح دادگاه در کانادا به عهده دارد. او به عنوان متخصص در حقوق کیفری توسط انجمن حقوق انتاریو گواهینامه دریافت کرده است.

برای بیش از یک دهه، سولومون یک وکیل متنفذ در پارلمان کانادا بوده است و به طور مرتب در کمیته های دائمی مجلس عوام و سنا در کانادا ظاهر می شود و در مورد مسائل جنایی، نظارتی و قانون اساسی شهادت می دهد. سولومون یک استاد پاره‌وقت حقوق است که در دانشگاه اتاوا، دانشکده حقوق، درس حقوق مدارک و شواهد کیفری پیشرفته را تدریس می کند.

او پس از مطالعات خاخامی در اسرائیل، جایی که در سال 2005 به عنوان خاخامی رسید، به عرصه حقوق آمد.[2] او اصالتا تابعیت رژیم صهیونیستی را دارد و در سرزمین‌های اشغالی به مدرسه خاخامی رفت و به عنوان یک «روحانی» یهودی آموزش دید. او رسما(به اصطلاح حوزوی خودمان) ملبس به لباس خاخامی شد.

این خاخام یهودی مالک بزرگ‌ترین مجموعه‌ هرزه‌نگاری در دنیاست+عکس

این خاخام یهودی مالک بزرگ‌ترین مجموعه‌ هرزه‌نگاری در دنیاست+عکس

به عبارت دیگر، با به دست آوردن مالکیت بزرگ‌ترین وبسایت پورن دنیا، او و شرکت «حقوقی»اش کار استثمار دختران را برای قاچاقچیان جنسی آسان‌تر می‌کند و تسهیل‌گر بردگی جنسی دختران زیر سن قانونی خواهد بود.

این خاخام یهودی مالک بزرگ‌ترین مجموعه‌ هرزه‌نگاری در دنیاست+عکس
«صاحبان پورن‌هاب متهم به تغافل در برابر مسیرهای میانبر برای عرضه محتوای جنسی با کودک در این وبسایت هستند»

یهودیان از طلیعه تاریخ خود، (به گواه اسناد و متون تاریخی و برخلاف اصول و تعالیم حضرت موسی -ع-) قومی کاسب مسلک و تاجرپیشه بوده‌اند. این به خودی خود، نه مذموم است و نه خلاف شرع و اخلاق، لیکن وقتی بنا بر این است که همه چیز در معبد خداوندگاران سود (‌و نه باورهای راستین شریعت موسوی) قربانی شود، آن گاه هم دین و هم اخلاق از اساس در معرض تخریب قرار می‌گیرد. در طول تاریخ، هر کجا که پای سودهای سرشار و منافع عظیم در میان بوده است، دست کم یک سرنخ ماجرا به دست یهودیان بوده است. پرداخت وام‌های با بهره‌های کلان (‌رباخواری یا نزول‌خواری) یکی از کهن‌ترین کسب و کارهای این قوم بوده است، و بیخود نیست که پایه‌گذاران اصلی بانکداری، بورس و بیمه عمدتا تاجران یهودی بوده‌اند، چرا که به خوبی نبض پول را داختیار داشته‌اند. تجارت برده، یکی از حوزه‌های تخصصی-تاریخی تاجران یهودی بود که برای قرن‌ها از پرسودترین تجارت‌های روی زمین بوده است. اما یکی از هنرهای دیگر این خداوندگاران تجارت، کسب و کار پورن و صنعت فحشاست.

ناتان آبرامز، نویسنده و پژوهشگری که خود یهودی‌تبار و بخشی از صنعت پورن بوده است، به منتقد سرسخت تبدیل شد و روشنگری‌های بسیاری درباره‌ی نقش یهودیان در به فساد کشیدن حیات مدرن انجام داد. او چند سال پیش در مقاله‌ای مفصل به نقش یهودیان در صنعت پورن پرداخت. آبرامز با ارایه نظرات نویسندگان و پژوهندگان یهودی چون «جی اِی. گرتسمن»، «لوک فورد»، «یوجین مایکل جونز» چنین نتیجه‌گیری می‌کند که که فارغ از مساله سود سرشار این عرصه (که هدف اولیه اقبال یهودیان به هر نوع تجارتی است)، به لحاظ روانشناختی و جامعه‌شناختی، حضور پررنگ یهودیان در عرصه فیلم‌های مستهجن، یک نوع نبرد فرهنگی میان اومانیسم سکولار و پیوریتانیزم مسیحی در آمریکا بود. یهودیان به واسطه کینه چند قرنی از سلطه سیاسی و فرهنگی «وسپ»ها (مردم انگلوساکسون سفیدپوست پروتستان) عرصه پورن را مجالی مغتنم برای درهم شکستن هژمونی اخلاقی پیوریتن پروتستانی در آمریکا یافتند. یوجین مایکل جونز، سردبیر مجله «جنگ‌های فرهنگی در مقاله‌ای که در می 2003 نگاشت، به نقل از یکی از دست‌اندرکاران این صنعت متذکر شد که در کل دهه 1980، یعنی دهه اوج‌گیری فیلم‌های مستهجن، بازیگران مرد عمدتا از خانواده‌های یهودی سکولار، و بازیگران زن، دانشجویان مدارس روزانه کاتولیک رُمی بودند. پروفسور آبرامز، نتیجه این امر را شکل‌گیری سناریوهای رایج و استاندارد این نوع فیلم‌ها دانست: به چنگ آوردن «شیکسا»ها(اصطلاح زبان ییدیش برای زنان غیر یهودی به ویژه زنان سفیدپوست مسیحی) توسط مردان یهودی. یعنی رمزگشایی از یک عقده فرویدی در روان مردان یهودی از پس قرن‌ها تحقیر از سوی جوامع مسیحی. آبرامز به عنوان شاهد مثال، گفته‌ای از «آل گلدشتاین» مؤسس یکی از معروف‌ترین مجلات مستهجن در ایالات متحده (که عنوان غیراخلاقی غیرقابل ذکری هم دارد) را می‌آورد:

"تنها دلیلی که یهودیان در پورنوگرافی هستند این است که ما فکر می‌کنیم مسیح حرف مفت است. کاتولیسیزم حرف مفت است (البته معنای اصلی فعلی که او به کار می‌برد، موهن‌تر است). ما به خودکامگی (مسیحیان) اعتقادی نداریم."

در حقیقت، به فساد و زوال کشیدن جوامع «گوییم»(که عنوان تحقیرآمیز یهودیت تلمودی برای غیریهودیان است)، به هر طریقه و ابزاری، برای یهود متعصب یک وظیفه‌ی «ملی» و حتی «مذهبی» محسوب می شود. در تصویر زیر شماری از مالکان یهودی معروف‌ترین وبسایت‌های پورن را مشاهده می کنید:

این خاخام یهودی مالک بزرگ‌ترین مجموعه‌ هرزه‌نگاری در دنیاست+عکس


[1] https://montreal.ctvnews.ca/mindgeek-s-new-owner-vows-public-and-transparent-ownership-after-pornhub-controversy-1.6318238

[2] https://www.ethicalcapitalpartners.com/solomon-friedman

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان