جگوار F-Type ZP Edition ۲۰۲۴، پایان یک عصر

Jaguar F-Type ZP Edition ۲۰۲۴ پایان خودروهای اسپورت احتراق داخلی شرکت را رقم می‌زند.

جگوار F-Type ZP Edition 2024، پایان یک عصر

Jaguar F-Type ZP Edition 2024 پایان خودروهای اسپورت احتراق داخلی شرکت را رقم می‌زند.

تنها 150 عدد از این خودرو ساخته خواهد شد که هر کدام با رنگ های ویژه ادای احترام به E-Type کلاسیک هستند.

هنگامی که Jaguar F-Type در سال 2013 معرفی شد، شک داریم کسی تصور می کرد که این آخرین خودروی اسپورت جگوار با موتور احتراق داخلی باشد، اما پایان یک دوره فرا رسیده است. سلام کنید به Jaguar F-Type ZP Edition 2024، با یک موتور V8 سوپرشارژ زیر کاپوت برای آخرین رقص قبل از انقلاب الکتریکی.

این خودرو صرفا یک بسته ارتقاء ظاهری برای مدل های کوپه یا کانورتیبل است و جگوار به گروه SV Bespoke خود برای ارتقای فضای داخلی و خارجی این F-Type تولید محدود روی آورده است. این کار از بیرون با دو گزینه رنگ شروع می شود که از روزهای اولیه E-Type کلاسیک الهام گرفته شده است: Oulton Blue Gloss یا Crystal Grey Gloss. اگر رنگ آبی را انتخاب کنید، فضای داخلی دو رنگ با رنگ قرمز و مشکی خواهید داشت، در حالی که جگوار خاکستری با ترکیبی از آبی و مشکی عرضه می شود. جگوار می گوید این رنگ ها قبلاً در F-Type ارائه نشده اند.

در زیر کاپوت، بخش مکانیکی همان چیزی است که در F-Type R با تریم P575 پیدا می کنید. برای یادآوری، این یک موتور V8 سوپرشارژ 5.0 لیتری با 575 اسب بخار قدرت و 516 پوند فوت گشتاور است. این موتور از طریق یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته تمام چهار چرخ را به حرکت در می آورد و جگوار می گوید F-Type R می تواند در عرض 3.5 ثانیه از صفر به 60 مایل در ساعت برسد.

از سال 2025، جگوار همچنان متعهد به عرضه فقط خودروهای الکتریکی است. در مورد این آخرین سواری با F-Type، هنوز قیمت یا تعداد دقیق کوپه و کانورتیبل اعلام نشده است. قیمت پایه یک F-Type R P575 2024 استاندارد از 114275 دلار شروع می شود که شامل هزینه مقصد 1275 دلاری است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان