هر آنچه از فیلم ترسناک Suitable Flesh باید بدانید

نیمه ابتدایی سال ۲۰۲۳ میلادی پر از فیلم‎‌های جذاب و مهیجی در ژانر وحشت بود و آثاری از فرنچایزهای بزرگی همچون فیلم جیغ (Scream) و فیلم مرده شریر (Evil Dead) در کنار آثار جدیدی همچون فیلم مگان (M۳GAN) و فیلم در کابین را بزن (Knock at the Cabin) به روی پرده سینماها آمدند. این در حالی است که در ادامه سال نیز قرار است آثار ترسناک دیگری اکران شوند.

هر آنچه از فیلم ترسناک Suitable Flesh باید بدانید

نیمه ابتدایی سال 2023 میلادی پر از فیلم‎‌های جذاب و مهیجی در ژانر وحشت بود و آثاری از فرنچایزهای بزرگی همچون فیلم جیغ (Scream) و فیلم مرده شریر (Evil Dead) در کنار آثار جدیدی همچون فیلم مگان (M3GAN) و فیلم در کابین را بزن (Knock at the Cabin) به روی پرده سینماها آمدند. این در حالی است که در ادامه سال نیز قرار است آثار ترسناک دیگری اکران شوند.

یکی از همین آثار پیشرو نیز فیلم ترسناک گوشت مناسب (Suitable Flesh) که از جمله فیلم‌های ترسناک مورد انتظار امسال به شمار می‌رود. این فیلم اقتباسی از داستان کوتاهی به نام The Thing On The Doorstep نوشته اچ پی لاوکرافت است و فیلم‌نامه آن را دنیس پائولی نوشته و سکان کارگردانی آن نیز در دستان جو لینچ بوده است.

فیلم «گوشت مناسب» داستان یک روان‌شناس را روایت می‌کند که شیفته یکی از بیماران خودش می‌شود و در نهایت نیز به یک طلسم باستانی مرتبط می‌شود. این اثر سینمایی ترکیبی از فراطبیعی، وحشت بدنی و وحشت روان‌شناختی است و در جشنواره فیلم تریبکا اکران شده است. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی این اثر سینایی بپردازیم.

عوامل سازنده فیلم Suitable Flesh

فیلم «گوشت مناسب» بر اساس داستان کوتاهی از اچ پی لاوکرافت به نام The Thing On The Doorstep ساخته شده و فیلم‌نامه آن را نیز دنیس پائولی قلم زده است. سکان کارگردانی این اثر را نیز جو لینچ در دست داشته است. جو لینچ فیلمساز، فیلم‌بردار و بازیگری است که در کارنامه هنری‌اش چندین اثر ترسناک دیده می‌شود و بیشتر به‌خاطر پروژه‌های قبلی خودش همچون فیلم پیچ اشتباه 2: بن بست (Wrong Turn 2: Dead End)، فیلم کمدی و ترسناک Chillerama، فیلم Knights of Badassdom، فیلم اکشن و کمدی Mayhem و همچنین سریال آنتولوژی ترسناک Creepshow شناخته می‌شود.

داستان فیلم Suitable Flesh

فیلم «گوشت مناسب» اثری خونین و ترسناک و اقتباسی از آثار لاوکرافت به شمار می‌رود که درون آن ممکن است یادآور سبک معمول فیلم‌های ترسناک دهه هشتاد میلادی باشد و وحشتی خونین و دلهره‌آور را به نمایش بگذارد که تا چندین روز در ذهن شما ماندگار بماند. خلاصه داستان رسمی منتشر شده برای فیلم «گوشت مناسب» به شرح زیر است:

«فیلم «گوشت مناسب» داستان روان‌شناسی برجسته را روایت می‌کند که شیفته بیمار جوان خودش می‌شود، کسی که دارای چندین شخصیت است. پس از به قتل رسیدن یکی از بیمارانش، این دکتر شاهد تبدیل شدن زندگی‌اش به یک کابوس است، کابوسی که در آن، نیروهای فراطبیعی دخیل هستند و با طلسمی باستانی ارتباط دارند.»

بازیگران فیلم Suitable Flesh

عوامل سازنده و بازیگران فیلم «گوشت مناسب» سابقه طولانی در ژانر وحشت دارند و در آثار مختلفی حضور داشته‌اند. هدر گراهام در این اثر سینمایی نقش شخصیت اصلی داستان را بازی می‌کند. او قبلاً در فیلم‌های ترسناکی همچون از جهنم (From Hell)، ترساننده (Terrified) و Blessed بازی کرده است. او در ادامه قرار است در فیلم ترسناک دیگری به نام Oracle نقش‌آفرینی کند.

در کنار وی نیز باربارا کرامپتون حضور دارد، کسی که سابقه طولانی در ژانر وحشت دارد و در دهه هشتاد میلادی در آثاری کلاسیک و نمادینی همچون فیلم Re-Animator، فیلم Chopping Mall و فیلم From Beyond نقش‌آفرینی کرده است. او در سال‌های اخیر در فیلم Jakob’s Wife و فیلم Glorious نیز بازی کرده است.

ستاره فیلم پرستار بچه (The Babysitter) یعنی جودا لوئیس نیز دیگر بازیگر حاضر در فیلم «گوشت مناسب» به شمار می‌رود که احتمالاً نقش بیمار جوان را بازی خواهد کرد. این بازیگر تقریباً در ژانر وحشت تازه‌وارد است و از جمله آثار قبلی وی می‌توان به فیلم Summer of 84 و فیلم I See You اشاره کرد.

از جمله دیگر بازیگرانی که در فیلم «گوشت مناسب» نقش‌آفرینی می‌کنند نیز می‌توان به جاناتان شیک، بروس دیویسون، کریس مک‌کنا،‌ برت نیوتن، دریک مالون، جونا ری،‌ هانتر وومک، جیوانی کروز و جی دی اورمور اشاره کرد.

تاریخ اکران فیلم Suitable Flesh

فیلم «گوشت مناسب» اکران ابتدایی خودش را در جشنواره فیلم تریبکا در ماه ژوئن تجربه کرده بود و حالا قرار است در تاریخ 27 اکتبر سال 2023 میلادی (جمعه 5 آبان 1402) به‌صورت دیجیتالی عرضه شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان