نیسان روگ ۲۰۲۴ با جلوپنجره جدید و گوگل اختصاصی معرفی شد

سپرها بازطراحی شده‌اند و رنگ بدنه و رینگ‌های جدیدی وجود دارد. پرفروش‌ترین محصول نیسان در ایالات متحده به‌روزرسانی میان چرخه‌ای دریافت می‌کند که کمی بیش از سه سال پس از ورود نسل فعلی به تولید انجام می‌شود

نیسان روگ 2024 با جلوپنجره جدید و گوگل اختصاصی معرفی شد

سپرها بازطراحی شده‌اند و رنگ بدنه و رینگ‌های جدیدی وجود دارد. پرفروش‌ترین محصول نیسان در ایالات متحده به‌روزرسانی میان چرخه‌ای دریافت می‌کند که کمی بیش از سه سال پس از ورود نسل فعلی به تولید انجام می‌شود. کراس اوور جمع و جور ساخت تنسی که در بازارهای دیگر به ایکس تریل معروف است، با سپرهای به روز شده و طراحی جدید جلوپنجره V-motion شرکتی با طراحی پیچیده‌تر، فیس لیفت خفیفی دریافت می‌کند. در قسمت عقب، گرافیک داخلی چراغ‌های عقب اصلاح شده است.

علاوه بر این، نشان‌ها اکنون دارای روکش ساتن هستند و روگ در درجه SV به رینگ‌های 18 اینچی جدید مجهز شده است. برای تریم پلاتینیوم نیسان رینگ‌های آلیاژی 19 اینچی جدید و تزئینات بدنه مشکی براق را نصب خواهد کرد. برای سال مدل 2024، رنگ‌های جدیدی برای انتخاب وجود دارد: Deep Ocean Blue Pearl، Baja Storm، Everest White Pearl و چند روکش دو رنگ با سقف مشکی متضاد.

تغییر اساسی‌تر را می‌توان در داخل کابین یافت، جایی که روگ 2024 اولین نیسانی است که گوگل داخلی دارد که با یک برنامه پنج ساله همراه است. این در ارتباط با سیستم اطلاعات سرگرمی ارتقا یافته با صفحه نمایش لمسی 12.3 اینچی برای مدل‌های SL و Platinum در دسترس است و خدمات زیر را ادغام می‌کند: Google Maps، Google Assistant و Google Play. می‌توانید بدون نیاز به جفت کردن گوشی هوشمند خود با خودرو به آنها دسترسی داشته باشید.

اگر می‌خواهید از Android Auto یا Apple CarPlay استفاده کنید، در مدل های S و SV با سیم و در SL و Platinum بی‌سیم است. دو سطح تریم پایین‌تر دارای صفحه نمایش لمسی 8 اینچی کوچک‌تر برای سیستم اطلاعات سرگرمی پایه هستند. هر چهار تریم SiriusXM را دریافت می‌کنند، اما SL و Platinum دارای SiriusXM 360L با محتوای در دسترس بیشتر، از جمله Pandora هستند.

شارژ دستگاه‌های شما را می‌توان از طریق دو پورت USB-C که روی S استاندارد هستند انجام داد، در حالی که SV، SL و Platinum دو پورت اضافی در قسمت پشت کنسول وسط دریافت می‌کنند. به SL یا Platinum بروید و نیسان یک پد شارژ بی‌سیم نصب شده در جلوی اهرم دنده به شما می‌دهد. صرف نظر از تریم، تمام مدل‌های روگ دارای مجموعه سیستم‌های ایمنی Nissan Safety Shield 360 به عنوان کیت استاندارد هستند.

هیچ تغییری در زیر کاپوت وجود ندارد، جایی که روگ با یک واحد سه سیلندر 1.5 لیتری کار می‌کند. موتور با توربوشارژ متغیر کمپرس (VC-Turbo) از سال مدل 2022 در دسترس بوده است، زمانی که جایگزین واحد قدیمی 2.5 لیتری شد و افزایش 11 و 24 درصدی اسب بخار و گشتاور را به ترتیب به همراه داشت. خروجی 201 اسب بخار و 225 پوند فوت است که از طریق یک گیربکس متغیر پیوسته که برای سال 2022 روگ نیز برای تعویض سریعتر و روانتر به روز شد، به جاده منتقل می‌شود.

نیسان روگ 2024 را از اوایل سال آینده در ایالات متحده در درجات S، SV، SL و Platinum به فروش خواهد رساند و قیمت گذاری نزدیک به زمان عرضه اعلام خواهد شد. قیمت مدل 2023MY خروجی از 27910 دلار برای S با دیفرانسیل جلو تا 38990 دلار برای Platinum با تمام چرخ محرک بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان