این اولین لندکروز الکتریکی تویوتا است

در حالی که این فقط یک کانسپت با جزئیات اندک است، لندکروز سه ردیفه Se نشان می‌دهد که نام تجاری پرچمدار آفرود تویوتا مسیر آینده را دارد.

این اولین لندکروز الکتریکی تویوتا است

در حالی که این فقط یک کانسپت با جزئیات اندک است، لندکروز سه ردیفه Se نشان می‌دهد که نام تجاری پرچمدار آفرود تویوتا مسیر آینده را دارد.

تویوتا لندکروز در سال‌های اخیر دگردیسی را پشت سر گذاشته است. کامیونت لوکس بزرگ و دست و پا چلفتی که مترادف با این نام شده بود، از بین رفته است و به جای آن یک کامیونت کوچکتر با قدرت چهار سیلندر و سبک رترو عرضه خواهد شد. البته، این فقط در آمریکا است، زیرا در سطح جهانی، لندکروز در اشکال و اندازه‌های مختلف عرضه می‌شود.

آخرین موردی که به این خط تولید اضافه شده، لندکروز Se است، اولین مدل تمام الکتریکی که نشان LC را حمل می‌کند. حداقل فکر می‌کنم اولین مدل تمام الکتریکی باشد. تویوتا Se را با جزئیات بسیار کم در یک شب جمعه در ایالات متحده عرضه کرد، که، همانطور که همه می‌دانیم، دقیقا زمانی است که شما اخبار بسیار مهمی را منتشر می‌کنید که می‌خواهید جهان ببیند.

آنچه تویوتا گفته این است که این مدل، که در حال حاضر به نظر می‌رسد یک کانسپت است، تجربه رانندگی الکتریکی با باتری با گشتاور بالا را ارائه می‌دهد و دارای سه ردیف است. این شرکت همچنین به ساکت بودن این لندکروز در محیط‌های شهری و “شرایط جاده‌ای” اشاره می‌کند، که نشان می‌دهد تمرکز این محصول الکتریکی قطعاً روی پیاده رو است و نه دور شدن از مسیرهای اصلی.

جالب اینجاست که این همچنین یک طراحی یکپارچه است که تویوتا ادعا می‌کند آن را در زمین‌های ناهموارتر پاسخگو و توانمند می‌کند. با این حال، با نگاه کردن به طراحی این کامیون، به نظر می رسد فاصله کم و لاستیک‌های کم ارتفاع، زمین‌های ناهموارتر احتمالاً یک پارکینگ مرکز خرید با آسفالت ضعیف است. از نظر ابعاد، این LC حدود 202.0 اینچ طول، 78.0 اینچ عرض و 67.0 اینچ ارتفاع دارد که آن را تقریباً مشابه Grand Highlander می‌کند، یک وسیله نقلیه عالی اما وسیله نقلیه ای که ما آن را پادشاه آفرود نمی‌دانیم.

تویوتا هیچ جزئیات دیگری نداده است، هیچ چیز در مورد تعداد موتورها، قدرت یا حتی اندازه باتری. اما، برای رقابت با چیزی شبیه به ریویان R1S، این LC به ویژگی‌های بسیار محکمی نیاز دارد، اما همچنین قیمت بالایی را نیز می‌طلبد. با این حال، به نظر می‌رسد عضلانی و خوش تیپ است و مطمئناً یک وسیله نقلیه محبوب خواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان