هیوندای با نسخه ویژه آیونیک ۵ صد سالگی دیزنی را جشن می‌گیرد

کمپانی خودروسازی هیوندای با معرفی یک نسخه ویژه جدید از خودروی آیونیک ۵ به جشن صد سالگی دیزنی می‌پیوندد. این خودرو پس از اولین حضور خود به عنوان یک خودروی مفهومی در نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۲۳، در برنامه Dancing with the Stars به عنوان یک مدل تولیدی معرفی شد.

هیوندای با نسخه ویژه آیونیک 5 صد سالگی دیزنی را جشن می‌گیرد

کمپانی خودروسازی هیوندای با معرفی یک نسخه ویژه جدید از خودروی آیونیک 5 به جشن صد سالگی دیزنی می‌پیوندد. این خودرو پس از اولین حضور خود به عنوان یک خودروی مفهومی در نمایشگاه خودروی نیویورک 2023، در برنامه Dancing with the Stars به عنوان یک مدل تولیدی معرفی شد.

این هاچ بک برقی حاصل همکاری بین خودروساز کره جنوبی و والت دیزنی است. برخی از ویژگی‌های منحصر به فرد این خودرو عبارتند از: رنگ بدنه مات Gravity Gold، چرخ‌هایی که از دنیای دیزنی الهام گرفته شده‌اند، نشان‌های Disney100 در بدنه و صندلی‌ها، نوار تزئینی درب‌های جلو و عقب الهام گرفته از دیزنی و صفحه نمایش خوشامدگویی با تم دیزنی هنگام روشن کردن خودرو.

اگرچه با مقایسه مدل تولیدی با مدل مفهومی ارائه شده در اوایل سال جاری، متوجه یک غیبت عمده می‌شویم. مدل مفهومی Disney100 Platinum دارای صفحه نمایش‌هایی بود که انیمیشن‌های درخشانی را در سراسر چراغ‌های جلو و عقب ایجاد می‌کردند و این ویژگی در نسخه تولیدی وجود ندارد. این مدل مفهومی همچنین دارای “گرد و غبار پری” اضافی حک شده روی سقف ماهواره و چراغ‌های داخلی همگام‌سازی شده بود که یک نمایش نور ویژه با چندین رنگ را ارائه می‌داد.

این خودروی تولید محدود قرار است در اوایل سال 2024 به فروش برسد و هیوندای قصد دارد تنها 1000 دستگاه از آن را تولید کند. این خودرو بخشی از کمپین بازاریابی یکپارچه 360 درجه گسترده هیوندای است که شامل تبلیغات، رویدادهای تجربی، محتوای جدید و کالاهای تجاری است که همگی برای جشن صد سالگی دیزنی طراحی شده‌اند. دو شرکت می‌گویند که Disney100 یک جشن یک ساله است که به طرفداران و خانواده‌ها در هر سنی فرصتی می‌دهد تا خاطرات گرامی دیزنی خود را زنده کنند و داستان‌های دلنشین جدیدی خلق کنند.

اندرو مسینا، معاون ارشد فروش دیزنی، می‌گوید: «همکاری دیزنی با هیوندای در مورد خودروی آیونیک 5 Disney100 Platinum Edition، مشارکت نزدیک و خلاقانه بین دو برند ما را نشان می‌دهد. همانطور که ما صد سالگی شرکت والت دیزنی را جشن می‌گیریم، همچنان قدرت خود را به عنوان یک رهبر در محتوای زنده و اینکه چگونه برندها می‌توانند بخشی از چیزی شگفت انگیز در کنار ما باشند، به نمایش می‌گذاریم.”

به عنوان نکته پایانی، هیوندای در حال حاضر روی نسخه به روز شده آیونیک 5 کار می‌کند. اولین عکس‌های جاسوسی از ماه اوت نشان داد که تغییرات بصری کمی در نمای بیرونی خودرو ایجاد شده است. ما نمی‌دانیم که آیا ارتقاء ظاهری با پیشرفت‌هایی در زیر پوست همراه خواهد بود یا خیر، اما به نظر می‌رسد که طیف فعلی گزینه‌های باتری بدون تغییر باقی بماند. در ماه جولای، هیوندای همچنین نسخه عملکردی آیونیک 5 N را معرفی کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان